וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו: "אנחנו לא כפי שהיינו, צריך לשנות דברים"

כוכב ריאל מדריד הודה: "פפה, חאמס ומוראטה עשו אותנו חזקים יותר, עכשיו יש יותר חוסר ניסיון. לא רוצה חוזה חדש, יש לי עוד ארבע שנים וזה מספיק". זידאן: "לא מודאג". כל התגובות והמספרים ממחזור האלופות

עריכה: מתן חדד

המחזור הרביעי בליגת האלופות ננעל אמש (רביעי) עם כמה משחקים מרתקים ושפע של שערים. גולת הכותרת היתה הפסדה של ריאל מדריד בחוץ מול טוטנהאם, אך המשחק המרתק ביותר נערך בנאפולי שם מנצ'סטר סיטי המשיכה את הדהירה שלה עם 2:4 גדול. עוד קבוצה שהמשיכה לאכזב היא דורטמונד שפישלה עם 1:1 מביך בבית מול ניקוסיה, בעוד שליברפול חגגה שוב על מאריבור וקבהה עם 0:3 קל.

עוד בנושא:

סיטי ניצחה את נאפולי 2:4 ועלתה, 0:3 לליברפול על מאריבור
טוטנהאם בשמינית הגמר אחרי 1:3 על ריאל מדריד

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
הוא כבש, אבל הקבוצה הפסידה. רונאלדו/רויטרס

מספרים וציטוטים, בית ו'

* מנצ'סטר סיטי הפכה לקבוצה האנגלית הראשונה שמנצחת בחוץ את נאפולי.

* עם השער שלו הערב סרחיו אגוארו הפך לכובש הפורה ביותר בתולדות מנצ'סטר סיטי עם 178 שערים בכל המסגרות. הוא עקף את אריק ברוק בשער אחד.

* ג'ון סטונס כבש העונה שלושה שערים בליגת האלופות. הישג לא רע לבלם.

* פיינורד הפכה להולנדית הראשונה עם שבעה הפסדים רצופים במפעל.

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי חגג: "לנצח את נאפולי פעמיים תוך שבועיים זה הישג בלתי רגיל. זו כנראה הקבוצה הכי טובה איתה התמודדתי במהלך הקריירה שלי. הם טבחו בנו במשך 20 דקות, אבל אני מרוצה מהתגובה שלנו, במיוחד אחרי ה-2:2. אדרסון סיפק הצלה גדולה מול קאייחון, נאפולי פשוט קטלנית מצד שמאל עם האמשיק, גולאם ואינסינייה. אני כל כך גאה כי אני מודע לאיכות הקבוצה מולה שיחקנו. אני מאוהב בנאפולי, עם משחק המסירות הקצרות והעובדה שהם לא נתנו לנו זמן לחשוב ב-20 הדקות הראשונות. הקבוצות מאוד דומות, הן אוהבות לשמור על הכדור וללחוץ, אז מי שעושה את זה טוב יותר מסבכת את השנייה".

סרחיו אגוארו, שהפך למלך שערי מנצ'סטר סיטי בכל הזמנים, לא הסתיר את התרגשותו: "אני מאושר להגיע לרגע הזה ומודה לקבוצה, לאוהדים ולכל הצוות. אני רוצה ליהנות מהרגע, זה קורה רק פעם אחת. את החולצה אקח הביתה לבן שלי, הוא שלח הודעה וביקש שאשמור אותה עבורו. כל המשפחה התקשרה מארגנטינה, הם צפו במשחק והתרגשו יחד איתי".

מאוריסיו סארי ניסה להסביר את ההפסד: "נכנסנו מצוין למשחק אבל היה לנו קשה להתארגן מחדש אחרי הפציעה של פאוזי גולאם וקיבלנו שער. עצוב לי שחטפנו שערים במתפרצות, אבל גרמנו להרבה בעיות לסיטי וזה משהו שאפשר להיות גאים בו".

מארק האמשיק אמר: "מנצ'סטר סיטי היא הקבוצה הטובה באירופה כרגע, אבל הוכחנו שיש לנו יכולת לגרום גם לה צרות. חצי השעה הראשונה הייתה הטובה ביותר שראיתי בנאפולי, רק חבל שלא הצלחנו לשמור על היתרון. 30 הדקות הראשונות שלנו היו יוצאות דופן, יכולנו לכבוש יותר, אבל גם הוצאנו הרבה אנרגיות. ברגע שהאינטנסיביות דעכה ופחות לחצנו, יש להם שחקנים שיודעים להחזיק בכדור ולהעניש אותך".

לורנצו אינסינייה אמר לאחר ההפסד למנצ'סטר סיטי: "התוצאה לא הוגנת לאור ההופעה שלנו. יש חרטות, יכולנו לנצח. ב-2:2, השוער שלהם לקח כדור גדול של קאייחון. גרמנו לקבוצה הטובה באירופה להישאר בצל במשך זמן רב. נצטרך את המנטליות הזו גם בליגה. למרות הפער משחטאר, אנחנו עדיין מאמינים שאפשר לעלות שלב ולעשות דברים יפים".

מספרים וציטוטים, בית ז'

* ג'נק טוסון הוא השחקן השני בתולדות בשיקטאש שמבקיע ארבעה שערים בעונה אחת בליגת האלופות.

* בשיקטאש רשמה משחק 12 ברציפות באירופה ללא הפסד. זה כולל את צמד הניצחונות על הפועל באר שבע בשנה שעברה.

במונאקו היו מאוכזבים מהעובדה שלא הצליחו להשיג ניצחון ראשון בשלב הבתים, אך עוד יותר מהפציעה של תומא למאר, שנאלץ לצאת בדקה ה-25 והצטרף לקפטן רדאמל פלקאו הפצוע אף הוא. המאמן לאונרדו ז'ארדים אמר בסיום: "אני לא מרוצה מהתוצאה, לא רצינו תיקו, אבל אני חושב שאוהדי הקבוצה יכולים להיות מרוצים מההופעה שלנו. אני לפחות שמח כי הקבוצה שלי ניסתה לשלוט במשחק, הציגה כדורגל אגרסיבי - גם בהגנה וגם בהתקפה. אני עדיין מאמין בסיכוי שלנו לעלות שלב, זה לא נגמר".

מספרים וציטוטים, בית ח'


* דלה עלי הפך לאנגלי הראשון שמבקיע צמד מול ריאל מדריד בליגת האלופות מאז סטיבן ג'רארד ב-2009.

* ריאל מדריד הפסידה משחק בתים בליגת האלופות לראשונה מאז אוקטובר 2012. מאז היא רשמה 30 משחקים רצופים ללא הפסד.

* ריאל מדריד הפסידה שני משחקי חוץ רצופים לראשונה מאז מרץ 2015 (בילבאו וברצלונה).

* בפעם הראשונה בורוסיה דורטמונד לא מצליחה לנצח את ארבעת המחזורים הראשונים שלה בליגת האלופות.

* כריסטיאנו רונאלדו הבקיע 10 שערים מול טוטנהאם בכל המסגרות, יותר מאשר מול כל יריבה אנגלית אחרת.

* ההפסד לטוטנהאם היה הכי גבוה של ריאל מדריד בשלב הבתים של ליגת האלופות מאז ה-2:0 מול יובנטוס בנובמבר 2008.

זינדין זידאן, מאמנה של ריאל מדריד אמר: "תמיד שואלים אותי אם אני מודאג, אבל אני לא מודאג. שיחקנו מול קבוצה טובה יותר. הם היו טובים יותר הערב וצריך לקבל את זה. לא שיחקנו רע, היו לנו מצבים, אבל לא הצלחנו להבקיע. אני לא חושב שאנחנו בכושר רע מבחינה פיזית, רק חסרים שני שחקני הגנה. אנחנו צריכים לנצל את המצבים ויהיה בסדר".

כריסטיאנו רונאלדו הוסיף: "זו תקופה רעה כי אנחנו מפסידים, ורגילים לנצח. אנחנו מנסים לשנות אותה ואני משוכנע שנצליח. זו רק ההתחלה, יש הרבה להשתפר ונעשה את זה. לא נעשה עדיין שום נזק, אבל תקופות רעות לא מועילות וצריך לשנות דברים. צריך להודות שאנחנו לא כפי שהיינו. צריך להישאר בטוחים בעצמנו. הביקורות? כשאתה לא מנצח אנשים מחפשים דברים אבל אני כאן, מראה את הפרצוף שלי עבור החברים לקבוצה, ואני משוכנע שדברים יסתדרו. חידוש חוזה? יש לי עוד ארבע שנים כאן וזה מספיק עבורי. אני לא רוצה חוזה חדש, מרגיש טוב מאוד. פפה, מוראטה וחאמס רודריגס עשו אותנו חזקים יותר. לשחקנים שהגיעו יש הרבה פוטנציאל, אבל הם צעירים יותר ואנחנו יותר חסרי ניסיון. חסרים לנו גם דני קרבחאל וגארת' בייל. זה לא תירוץ".

מאוריסיו פוצ'טינו מאמנה של טוטנהאם אמר: "זה היה ניצחון מדהים שלנו, אני ממש שמח וגאה בשחקנים שלי. הם עשו הופעה נהדרת. ברור שהניצחון הזה חשוב לנו, לשחקנים ולאוהדים בגלל שזו ריאל מדריד - הקבוצה הטובה בעולם. זו הרגשה נפלאה לנצח קבוצה כזו ונקווה שנצליח להתמיד ולהיאבק עד סוף העונה".

נאצ'ו, בלם ריאל מדריד: "לא היינו רעים, אבל הם כבשו גם בדקות טובות שלנו. יכול להיות ששיטת שלושת הבלמים הותירה אותנו קצת חשופים, השער השני גרם נזק רב. בעיה של גישה? אולי בג'ירונה היינו נינוחים מדי, אבל לא הערב. הגישה הייתה טובה, אין שום בעיה כזו בקבוצה. נתקן את המצב בעזרת עבודה, צריך לזכור ששיחקנו מול טוטנהאם. זו קבוצה גדולה, אבל אנחנו ריאל מדריד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully