וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ספגה הפסד טכני 3:0 וקנס של 6,000 שקלים בגין שיתוף 6 זרים

1.11.2017 / 18:15

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות קבע את העונש של המועדון הירושלמי בגין עבירה על התקנון שבוצעה במשחק רבע גמר גביע הטוטו מול עירוני קרית שמונה. בית"ר: "זו עבירה ראשונה מסוג זה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל פסק היום (רביעי) הפסד טכני 3:0 לבית"ר ירושלים במשחק גביע הטוטו נגד עירוני קרית שמונה בו שיתפה הקבוצה של בני בן זקן שישה שחקנים זרים בניגוד לתקנון. בנוסף נקנסו הירושלמים בסכום של 6,000 שקלים.

במשחק עצמו, ברבע גמר גביע הטוטו, הפסידה בית"ר 1:0. אחרי ההפסקה ביצע המאמן בני בן זקן חילוף כשהכניס את אנטואן קונטה במקום דוד קלטינס והוא שיתף פעולה עם אריק סאבו, קלאודמיר, פול אדגר, ז'אורז'יניו ומרסל הייסטר. בבית"ר הבינו את הפאשלה רק בסביבות הדקה ה-60, מה שגרם לבן זקן להזעיק מהספסל את איתי שכטר שהחליף את קלאודמיר, אך כמובן שזה היה מאוחר מדי וההתאחדות פתחה בהליכים משמעתיים נגד המועדון שהסתיימו היום.

עוד בנושא
בית"ר ירושלים שיתפה 6 זרים, שלא כחוק: אלי טביב זעם, המנהל עשוי לשלם את המחיר
מכבי תל אביב: אור דסה לא רשום לליגה האירופית, האם יצורף עד חצות?
מטרת המפרק: מני ויצמן ישלם לפחות חלק מחובות הפועל תל אביב

מאמן בית"ר ירושלים, בני בן זקן. ברני ארדוב
"התעשתנו מיד כשגילינו". הספסל של בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

אושרי דודאי, דובר בית"ר ירושלים, אמר לדיין עו"ד ישראל שמעוני במהלך הדיון: "העובדות אינן מוכחשות. זו עבירה ראשונה שלנו מסוג זה. עסקינן בטעות אנוש בצירוף שישה שחקנים זרים, התעשתנו מיד כשגילינו".

בנוסף נקנסה בית"ר ירושלים בסכום של 2000 שקלים בגין השלכת אבוקות מצד אוהדיה במשחק מול מכבי חיפה. מכבי חיפה מצידה נקנסה בבית הדין בסכום של 4,000 שקלים. הירוקים קיבלו קנס של 2,000 שקלים בגין השלכת כוס ואבוקות מצד האוהדים במשחק מול בית"ר ירושלים וב-2,000 שקלים נוספים בגין השלכת רימון עשן בהתמודדות מול עירוני קרית שמונה.

* קבוצות הנוער של הפועל תל אביב והפועל פתח תקווה נענשו בשני משחקי רדיוס על תנאי כל אחת ו-3,000 שקלים קנס בגין שימוש בביטויי שואה במגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully