וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו אלאך צפוי לנחות בקרוב: "יהיה ג'ורדי קרויף של מכבי חיפה"

1.11.2017 / 18:11

המועמד לתפקיד המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה עשוי להגיע ארצה, באתר האוהדים של ויטסה העלו אפשרות שהמאמן הנק פרייזר יצטרף אליו. מאור בוזגלו יתפטר מתפקידו כיו"ר ארגון השחקנים

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: ליר שפיגלר

האם מו אלאך יהיה המנהל המקצועי הבא של מכבי חיפה? אלאך, שמשמש בתפקיד בקבוצת ויטסה ההולנדית, צפוי לנחות בימים הקרובים בישראל ובאתר האוהדים של הקבוצה מאשרים היום (רביעי) את ההתעניינות של הירוקים ומציינים שאלאך "עשוי להיות הג'ורדי קרויף של מכבי חיפה" ושהוא "המועמד החלומי לקבוצה". כמו כן, מעלים שם אפשרות שהמאמן הנק פרייזר ימשיך יחד עם אלאך ויגיע איתו לחיפה.

עוד באתר מציינים את הכישלון המקצועי של הירוקים בשנים האחרונות וטוענים שחיפה מחפשת מנהל מקצועי שיבנה את הקבוצה לטווח הארוך ולא יגיע לעונה אחת. כן מצוין שם שבחיפה יהיה לו תקציב גדול שיסייע לו לתת פייט ליריבו ג'ורדי קרויף וכן שבחיפה יש הרבה שחקנים ערבים.

עוד בנושא:

אוהדי מכבי חיפה תלו שלטים נגד גיא לוזון: "נאמנים, לא עיוורים"
יעקב שחר ביקר את השחקנים: "לא מוכן שתזלזלו באוהדים"
עמית זנטי למכבי חיפה: אסיים את העונה ביציע, ולא אחתום

שחקן מכבי חיפה, מאור בוזגלו. מכבי חיפה, אתר רשמי
אביו מקווה שההתפטרות תיכנס לתוקפה כבר בתחילת השבוע. מאור בוזגלו/אתר רשמי, מכבי חיפה

בתוך כך, מאור בוזגלו צפוי להתפטר מתפקידו כיו"ר ארגון השחקנים עם חזרתו לפעילות כשחקן מכבי חיפה, וזאת לאור ניגוד העניינים שנוצר. ארגון השחקנים, שבוזגלו כאמור עומד בראשו, פרסם היום מכתב חריף נגד הנהלת מכבי חיפה בטענה כי המועדון עבר על חוק הגנת הפרטיות. המועדון הודיע בתגובה: "שחקני הקבוצה החליטו על דעת עצמם להתארגן ולמצוא את המדליף. השחקנים החליטו בהסכמה מלאה של כל המעורבים לבדוק את מכשירי הפלאפון ובכך לעשות סוף לאירועים. יובהר כי בשום שלב המועדון לא דרש מהשחקנים לבדוק את מכשירי הטלפון". לאור המצב הרגיש, כאמור, החליט בוזגלו לסיים את כהונתו בארגון.

יעקב בוזגלו, אביו של מאור, הודיע בתכנית הספורט של 103FM: "מאור יתפטר מתפקידו בארגון השחקנים ברגע שיתחיל לשחק במכבי חיפה, ואני מקווה שזה יהיה כבר ביום ראשון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully