וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: לאציו, ארסנל וזניט עלו שלב, דאבור וזלצבורג בדרך

0:1 דרמטי על ניס השאיר את לאציו מושלמת, למחליפים של ונגר הספיק 0:0 מול הכוכב האדום והרוסים חילצו 1:1 מול רוזנבורג בדרך ל-32 האחרונות. 90 דקות לישראלי ב-0:0 מול קוניאספור

קוקו מרטינה שחקן אברטון פצוע. רויטרס
פונה לבית החולים. קוקו מרטינה/רויטרס

בזמן שמכבי תל אביב איבדה סיכוי לעלות שלב בליגה האירופית, היו כמה קבוצות שהבטיחו את עליית ל-32 האחרונות. לאציו נותרה המושלמת היחידה ועלתה עם 0:1 דרמטי על ניס, גם ארסנל כבר הבטיחה את מקומה אחרי 0:0 ביתי עם הכוכב האדום וכך גם זניט (1:1 בתוספת הזמן מול רוזנבורג) ודינמו קייב (0:1 בחוץ על יאנג בויז).

עוד בנושא:
פטריס אברה הורחק עוד לפני המשחק בעקבות בעיטה בראשו של אוהד קבוצתו מארסיי
מכבי תל אביב הפסידה 1:0 בבית לאסטנה ונותרה ללא שער או ניצחון בליגה האירופית

סלביה פראג - ויאריאל 2:0

בזמן שמכבי תל אביב שוב לא הצליחה לכבוש והפסידה פעם נוספת לאסטנה, מוליכת הבית ויאריאל הנחילה הפסד ראשון לסלביה פראג. קרלוס באקה כבש בחצי מספרת (15) אחרי הדיפה של השוער יאן לשטובקה, ובזמן שהמארחת לחצה כדי להשיג את השוויון, דניס צ'רישב יצא למתפרצת והעביר כדור רוחב אותו דחק סימון דלי לשערו הוא בדקה ה-89.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
תקציר: בילבאו - ויאריאל. רויטרס
ויאריאל בדרך לשלב הבא. קרלוס באקה/רויטרס

פרטיזן בלגרד - סקנדרבג 0:2
לפרטיזן: זוראן טושיץ' (39), לאנדר טוואמבה קאנה (66)

יאנג בויז - דינמו קייב 1:0
לדינמו: ויטלי בויאלסקי (70)

לודוגורץ - בראגה 1:1
ללודוגורץ: מרסליניו (68). לבראגה: פראנסרג'יו (83)

איסטנבול בשאקשהיר - הופנהיים 1:1
לבשאקשהיר: אדין וישצ'ה (93). להופנהיים: פלוריאן גריליטש (47)

שחקני הופנהיים חוגגים עם פלוריאן גריליטש (שני משמאל). רויטרס
ספגו שוויון דרמטי. שחקני הופנהיים/רויטרס

א.א.ק אתונה - מילאן 0:0

תיקו מאופס שני במפגשים בין הקבוצות, כשהרוסונרי עשו עוד צעד קטן לעבר השלב הבא, אבל שוב לא הצליחו להשיג ניצחון שיוריד קצת לחץ מהמאמן וינצ'נזו מונטלה. ריקרדו מונטוליבו היה הכי קרוב לשער אצל מילאן, עם כדור לקורה השמאלית בדקה ה-57. ג'אנלואיג'י דונארומה מנע מהמדורגת שלישית בליגה היוונית לכבוש לאחר מכן. מילאן עם שמונה נקודות, א.א.ק שנייה עם שש נקודות.

רייקה - אוסטריה וינה 4:1
לרייקה: דומאגוי פאביצ'יץ' (61). לאוסטריה וינה: דומיניק פרוקופ (41 ו-62), טרקאן סרבסט (73), כריסטוף מונשיין (83)

סרחיו אראוחו שחקן א.א.ק אתונה (מימין) מול לאונרדו בונוצ'י שחקן מילאן. רויטרס
א.א.ק ומילאן שוב בלי שערים. לאונרדו בונוצ'י מול סרחיו אראוחו/רויטרס

ליון - אברטון 0:3

שבועיים אחרי הבלגן הגדול בגודיסון פארק, שנגמר במכות והרחקתו לכל החיים של אוהד אברטון שניסה לפגוע בשחקני האורחת, שוב אירוע שלא קשור לכדורגל עמד במוקד. בדקה ה-36, בניסיון להגיע לכדור חופשי שנהדף, קוקו מרטינה מאברטון קפץ גבוה ונחת בצורה איומה על גבו. המגן בן ה-28 פונה לבית החולים כשצווארו מקובע וקיים חשש לפגיעה בעמוד השדרה. וכמו במשחק הראשון, גם הפעם המנצחת הייתה ליון. ברטרן טראורה כבש (68) אחרי שקיבל כדור דווקא ממורגן שניידרלין האורח, המחליף חוסם עוואר שזומן לנבחרת הצעירה של צרפת בעט כדור שטוח אל הרשת בדקה ה-76 וממפיס דפאי חתם בנגיחה (88) אחרי הרחקתו של שניידרלין (80). אברטון עם נקודה אחת, ללא סיכוי להעפיל ועם שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות. ליון זקוקה לנקודה כדי לעלות שלב.

אפולון לימסול - אטאלנטה 1:1

הקבוצה מברגמו הייתה קרובה להבטיח מקום בין 32 האחרונות כבר במחזור הרביעי, אבל הארגנטינאי אמיליו סלאז'ה נגח לרשת בדקה ה-94 וכפה שוויון. בהיעדרו של פאפו גומס, יוסיפ איליצ'יץ' לקח אחריות על המצבים הנייחים של אטאלנטה והתכבד בשער מהנקודה הלבנה בדקה ה-35. האיטלקים עדיין בראש הבית עם שמונה נקודות וצפויים לעלות עם ליון, לקפריסאים סיכוי קלוש עם שלוש נקודות עד כה.

ממפיס דפאי שחקן ליון חוגג. רויטרס
חתם את החגיגה של ליון. ממפיס דפאי/רויטרס

לוקומוטיב מוסקבה - שריף טירספול 2:1
ללוקומוטיב: ג'פרסון פרפאן (26). לשריף: זיגי באדיבנגה (41), יוסיפ ברזובץ (58)

פ.צ. קופנהאגן - פסטאב זלין 0:3
לקופנהאגן: מיכאל לופטנר (40), בנימין ורביץ' (49 ו-92)

ויקטוריה פלזן - לוגאנו 1:4

הצ'כים, שמובילים את הליגה שלהם עם מאזן מושלם אחרי 12 מחזורים, נקמו בלוגאנו על ההפסד המפתיע במחזור הקודם והתבססו במקום השני בבית. דוידה מריאני השווה עבור האורחת עם הקשתה יפה בדקה ה-15, אבל מיכאל קרמנצ'יק שכבש ראשון (4) השלים צמד (19) וסלל את הדרך לניצחון של ויקטוריה פלזן. תומאש הורז'אבה נגח בדקה ה-45 את השלישי וקרמנצ'יק בישל לאלש צ'רמאק בדקה ה-56.

ארסנל - הכוכב האדום בלגרד 0:0

ארסן ונגר ביצע רוטציה נרחבת בהרכב שלו, הציג שבעה אנגלים (ביניהם השוער מת'יו מייסי בהופעת בכורה) ואיבד את המאזן המושלם בליגה האירופית. הפעם אוליבייה ז'ירו שהכריע את המשחק הקודם לא השכיל להכניע את מילאן בוריאן בשלוש הזדמנויות שונות, אבל זה לא מנע מארסנל להבטיח מקום בין 32 האחרונות.

פ.צ. קלן - באטה בוריסוב 2:5

נועלת טבלת הבונדסליגה, שעדיין לא ניצחה בליגה, השיגה ניצחון בכורה בשלב הבתים ובסך הכול ניצחון שני העונה בכל המסגרות. באטה בוריסוב הפכה אחרי שער של סימון צולר (16) עם נמניה מילונוביץ' (31) וניקולאי סיגנביץ' (33), אבל היפני יויה אוסאקו הפציץ פנימה (54) ולאחר מכן סרו גיראסי בכדור חופשי נהדר (63), שוב אוסאקו (83) והמחליף מילוש יואיץ' (90) שמרו על הסיכוי של קלן להגיע לשלב הבא.

מת'יו מייסי שוער ארסנל. רויטרס
אחד משבעה אנגלים בהרכב של ארסנל. מת'יו מייסי/רויטרס

רד בול זלצבורג - קוניאספור 0:0

אחרי שמצא את הרשת בשני המחזורים הקודמים בליגה האירופית, מונס דאבור נעצר על ידי הקבוצה הטורקית. החלוץ הישראלי החמיץ הזדמנות טובה בדקה ה-27 וגם חבריו לא הצליחו לכבוש, אבל זלצבורג עדיין במצב מצוין ומוליכה את הבית עם שמונה נקודות וללא הפסד.

ויטוריה גימראייש - מארסיי 0:1

בצל התקרית החמורה במהלכה פטריס אברה בעט בראשו של אחד מאוהדי מארסיי, הקבוצה הצרפתית שחסרה גם את דימיטרי פאייה הפצוע, רשמה הפסד מפתיע בפורטוגל. האורחת הגיעה לשחק על תוצאה ובדקה ה-80 שילמה את המחיר לאחר נגיחה חזקה של פאולו הורטאדו אל הרשת. בובקאר קמארה ממארסיי הורחק בדקה ה -87, גם הפורטוגלים בתמונת העלייה בזכות ניצחונם הראשון.

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. AP
הפעם לא מצא את הרשת. מונס דאבור/AP

אתלטיק בילבאו - אסטרסונד 0:1

הסנסציה השבדית החזיקה מעמד במשך 70 דקות בסן מאמס, עד שאריץ אדוריץ עט על כדור של ראול גרסיה שחזר מהמשקוף ונגח פנימה. השער הזה של אתלטיק בילבאו פתח את הבית מחדש, כשאסטרסונד למרות הפסד הבכורה עדיין ניצבת במקום הראשון עם שבע נקודות, אבל הבאסקים עם ניצחון בכורה ורק שתי נקודות פחות. אונאי נונייס הורחק משורות בילבאו לקראת הסיום.

הרטה ברלין - זוריה לוגנסק 0:2
להרטה: דייבי זלקה (16 ו-73)

דייבי זלקה שחקן הרטה ברלין. רויטרס
צמד עבור הרטה. דייבי זלקה/רויטרס

לאציו - ניס 0:1

דרמה גדולה באולימפיקו, בסיומה הביאנקוצ'לסטי נותרו המושלמים היחידים במפעל. לוח התוצאות לא זז במשך 93 דקות, עד שכדור קרן פגע בבלם האורח מקסים לה מרשאן וממנו נכנס פנימה. לאציו עם 12 נקודות וכרטיס לשלב הבא, ניס נותרה עם שש במקום השני.

ויטסה ארנהם - זולטה וארחם 2:0
לווארחם: מרווין בודרי (3), אונור קאיה (70)

רוזנבורג - זניט סנט פטרסבורג 1:1
לרוזנבורג: ניקלאס בנדטנר (55 בפנדל). לזניט: אלכסנדר קוקורין (94)

ריאל סוסיאדד - ורדאר 0:3
לריאל סוסיאדד: חואנמי (31), אלברטו דה לה בייה (69), ג'ון באוטיסטה (81)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully