וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בלאומית: הפועל כפר סבא מארחת את הפועל תל אביב

המחזור העשירי בליגת המשנה ייצא לדרך עם משחק גדול בין שתי היורדות מליגת העל: הירוקים פתחו את העונה בסערה וינסו לברוח לאדומים, שיגיעו עם מאמנם החדש קובי רפואה (19:00, ספורט 5)

מחזור 10הסתיים02/11/2017
הפועל כפר-סבא
    1:0
    • (1, גול עצמי) יאזו
    הפועל תל אביב
    צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

    המחזור העשירי בליגה הלאומית בכדורגל ייצא לדרך כבר מחר (חמישי, 19:00, ספורט 5 ו-HD) עם משחק גדול, כאשר באצטדיון לויטה תארח המוליכה הפועל כפר סבא את הפועל תל אביב.

    הירוקים, שירדו יחד עם האדומים מליגת העל בעונה שעברה, פתחו בסערה את העונה בליגת המשנה והם מגיעים למשחק עם מאזן של שמונה ניצחונות ותיקו מתוך תשעה משחקים, כאשר הפער שלהם על יריבתם מחר, שנמצאת במקום השלישי כרגע, כבר עומד על שמונה נקודות. כפר סבא כבשה העונה ארבע רביעיות בליגה ומאזן הבית שלה בליגה השנה עומד על ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים ויחס שערים נפלא של 0:14. מסאי דגו יחסר את הקפטן הפצוע סהר בראון ואת הקשר הצעיר יהב אפריאט שספג כרטיס אדום בניצחון 1:3 על עירוני נשר.

    שחקן הפועל תל אביב ג'וזף גנדה. קובי אליהו
    כבש במפגש הקודם עם כפר סבא. ג'וזף גנדה/קובי אליהו

    מנגד, האדומים מגיעים במשבר עמוק ועם ניצחון בודד בששת המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות, מה שהוביל לפיטוריו של המאמן מוטי איוניר. מי שיעמוד לראשונה על הקווים מול כפר סבא יהיה המאמן החדש קובי רפואה, שינסה לעצור את הנפילה לפני שגם אחי נצרת בורחת במקום השני.

    המפגש האחרון בין הקבוצות נערך באפריל בליגת העל, כאשר הפועל תל אביב ניצחה 0:2 משערים של ג'וזף גנדה ואדי גוטליב. הניצחון האחרון של כפר סבא היה בגביע המדינה בינואר 2016, אז, כקבוצת ליגה לאומית, היא הפתיעה עם 1:2.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully