וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: בשיקטאש ומונאקו נפרדו ב-1:1 בטורקיה

ערב המשחקים השני נפתח עם מפגש מוקדם בו הטורקים עשו עוד צעד לעבר שמינית הגמר, בעוד הקבוצה מהנסיכות נותרה אחרונה בבית ז'. רוני לופס כבש לאורחים (45), טוסון איזן בפנדל (54)

ג'נק טוסון שחקן בשיקטאש חוגג שער עם חבריו. AP
בשיקטאש איבדה את המאזן המושלם, אך קרובה לשלב הבא/AP

ערב המשחקים השני של המחזור הרביעי בליגת האלופות יצא לדרך הערב (רביעי) עם משחק מוקדם בבית ז', בו נפרדו בשיקטאש ומונאקו ב-1:1 בטורקיה. בעקבות התוצאה, המארחת אומנם איבדה את המאזן המושלם בו החזיקה עם תום הסיבוב הראשון של שלב הבתים, אך התקרבה עוד יותר להעפלה לשמינית הגמר, כאשר כרגע במאזנה 10 נקודות. בשיקטאש תבטיח עלייה כבר הערב אם ר.ב. לייפציג תנצח בחוץ את פורטו. הקבוצה מהנסיכות לעומת זאת, נותרה אחרונה בבית והיא עם שתי נקודות בלבד.

בשיקטאש, שלפני שבועיים עשתה מהפך וניצחה במונאקו 1:2, הגיעה אחרי ניצחון החוץ הדרמטי על אלאניאספור, אך ראתה את האורחים, שאיבדו בדקה ה-25 את תומא למאר בגלל פציעה, עולים ליתרון 13 שניות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, כאשר ז'ואאו מוטיניו מצא את רוני לופס וזה בעט בשמאל לפינה ופנימה מכ-15 מטרים.

אלא שהמארחת לא נבהלה מהפיגור בהפסקה, יצאה קדימה בתחילת המחצית השנייה ובאה על שכרה בדקה ה-54. ריקרדו קווארסמה הוכשל ברחבה וג'נק טוסון שלח את הפנדל אל בין החיבורים. בשיקטאש עוד לחצה והגיעה לכמה מצבים טובים עד לסיום, אך נאלצה להסתפק בנקודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully