וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטרת המפרק: מני ויצמן ישלם לפחות חלק מחובות הפועל תל אביב

מפרק האדומים, עורך הדין שאול קוטלר, הזמין לחקירה את יועצו של איש העסקים במטרה להוכיח כי לקח חלק בשנים האחרונות בניהול הקבוצה. לטענתו, ויצמן היה מעורב לפחות בשני מקרים שונים

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

האם מני ויצמן ישלם את חובות הפירוק של הפועל תל אביב? בבקשה שנשלחה על ידי מפרק הקבוצה, עורך הדין שאול קוטלר, הוא הזמין לחקירה את יועצו של מני ויצמן דני אלקנתי. הסיבה: בירור מעורבותו של ויצמן לאורך השנים בהפועל תל אביב. כזכור, ויצמן היה מעורב בהגעתו של חיים רמון לקבוצה והוא זה ששידך בין רמון לבין אלי טביב בעסקת המכירה בין השניים.

עוד בנושא

הפועל תל אביב הודיעה: הליך הבוררות מול מנחם קורצקי הסתיים
אוהדי מכבי חיפה תלו שלטים נגד גיא לוזון: "נאמנים, לא עיוורים"
ג'ורדי קרויף לקראת אסטנה: "להפסיד 4:0 זה כואב ונותן לנו מוטיבציה להוכיח"

איש העסקים מני ויצמן. ברני ארדוב
יצטרך לשלם? מני ויצמן/ברני ארדוב

מאז אותה עסקה ועד התפרקות האדומים ויצמן היה מעורב ישירות בניהול הקבוצה. כמו כן, לטענת קוטלר ויצמן נתן ערבות כספית מספר פעמים להפועל בגין עסקאות כאלה ואחרות, כולל בבקרה התקציבית, וגייס כספים עבור המועדון. בבקשה לבית המשפט טוען קוטלר כי חברת "סופר מטיסט" (בבעלותו של אמיר כבירי) קיבלה מהקבוצה 12.5 מיליון ש"ח לטובת מכרז על אצטדיון בת ים. כמו כן נטען כי על אף שהפועל חתמה על ההלוואה היא לא צוינה כאחת המשקיעות בבקשת המכרז - כלומר נתנה לכבירי את הכסף כדי שיוכל להתמודד על המכרז.

בנוסף על הדברים הללו, קוטלר טוען גם פה למעורבות של מני ויצמן, שכן המלווה של אותם כספים (החוב גדל בינתיים ל-20 מיליון בגלל ריבית) היא חברת "קוגיטו" ומולה חתם ויצמן על ערבות להלוואה ולמעשה הכספים הועברו בין "קוגיטו" ל"ספור מטיסט" מבלי שעברו לקופת הפועל תל אביב, למרות שהיא כאמור חתומה על ההלוואה.

בשל כל הסיבות האלה, הזמין קוטלר את אלקנתי לחקירה, אך האחרון סירב להגיע למשרדו ולכן פנה המפרק לבית המשפט בבקשה לחקור את מעורבותו של ויצמן. קוטלר חותר להוכיח כי ויצמן היה מעורב בניהול השוטף של הפועל והאחריות הכספית לחובות המועדון היא על איש העסקים. אם יצליח להוכיח זאת לבית המשפט, ויצמן יהיה אחראי על חובות הקבוצה ויצטרך לשלם לא מעט מהם (עומדים כרגע על למעלה מ-75 מיליון ש"ח).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully