וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס: רפאל נדאל עלה לסיבוב השלישי והבטיח את המקום הראשון בעולם בתום 2017

הספרדי עבד קשה מול הקוריאני היון צ'ונג, אך ניצח 5:7, 3:6 ויסיים את השנה בפסגת דירוג ה-ATP. ההפתעה של היום: רובין האסה ההולנדי גבר 6:3, 2:6, 2:6 את סשה זברב המאכזב (4)

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
עוד הישג מרשים. נדאל/AP

שבועיים אחרי שהפסיד לרוג'ר פדרר בגמר טורניר שנגחאי, רפאל נדאל חזר הערב (רביעי) למסלול הניצחונות. המדורג 1 בעולם, שהעפיל אוטומטית לסיבוב השני בטורניר המאסטרס בפריס הכניע בשתי מערכות את היון צ'ונג הקוריאני, שנתן פייט טוב, אך הפסיד 7:5, 6:3.

בעקבות ניצחונו הבטיח נדאל את המקום הראשון בעולם בתום שנת 2017 (הטניסאי המבוגר אי פעם שמסיים שנה במקום הראשון בעולם), כאשר בסיבוב הבא, שמינית גמר הטורניר, הוא יפגוש את האורוגוואי פאבלו קואבס, שגבר היום 7:6 (5), 6:7 (1), 2:6 על יריב ספרדי אחר, אלברט ראמוס ויניולאס.

חואן מרטין דל פוטרו, שהפסיד ביום ראשון לרוג'ר פדרר בגמר בבאזל, עבר את ז'ואאו סוזה עם 2:6, 2:6 קליל. ז'וליאן בנטו הצרפתי הפתיע את בן ארצו ג'ו ווילפריד צונגה עם קאמבק ו-6:2, 6:7 (4), 2:6.

סשה זברב טניסאי גרמני. GettyImages
מגמגם. סשה זברב/GettyImages

ההפתעה של היום נפלה כאשר המדורג רביעי בעולם, סשה זברב, הפסיד כבר בסיבוב השני 3:6, 6:2, 6:2 מול רובין האסה (43 בעולם) וסיים את דרכו. הגרמני בן ה-20 הסתפק בשבירה אחת כדי לנצח במערכה הראשונה (והציל שש אפשרויות שבירה לטובת האסה), אך ההולנדי עלה חד יותר למערכה השנייה ומאותו רגע די שייט לניצחון תוך כשעה וחצי.

זברב כבר הבטיח את מקומו בטורניר גמר הסבב בלונדון (12-19 בנובמבר) אך יגיע לשם אחרי תקופה בה הוא מגמגם. מתחילת אוקטובר הוא הודח בשמינית גמר טורניר שנגחאי (הפסיד לחואן מרטין דל פוטרו) וברבע גמר טורניר וינה (הפסיד לג'ו ווילפריד טסונגה).

עוד בנושא

רוג'ר פדרר גבר על חואן מרטין דל פוטרו בגמר טורניר באזל
ווזניאקי גברה 4:6, 4:6 על ונוס וויליאמס בגמר טורניר גמר הסבב
תמונות קשות: המחיר ששילם פיטר נורמן על המחווה המכוננת ב-1968

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully