וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצ'ל: "עכשיו אנחנו רוצים לנצח את צ'לסי, אני מאמין שזה אפשרי"

קשרה של קרבאח האזרית ואקס מכבי חיפה, שכבש ב-1:1 המפתיע נגד אתלטיקו מדריד, מכוון גבוה: "אנחנו נחושים לנצח. התחלנו את הקמפיין בצורה רעה אבל אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק"

רויטרס

קשרה של קרבאח האזרית ואקס מכבי חיפה, מיצ'ל, התראיין היום (רביעי) לפודקאסט "אונדה קרו" הספרדי אחרי ה-1:1 שהשיגה קבוצתו אמש נגד אתלטיקו מדריד בוונדה מטרופוליטנו, תוצאה שסיבכה מאוד את הקולצ'ונרוס בשלב הבתים של ליגת האלופות ואף הכניסה את אלופת אזרבייג'אן למירוץ על המקום השלישי שמוביל לליגה האירופית.

מיצ'ל, שכבש את השער לזכות קבוצתו, דיבר על הדרך שהוא וחבריו לקבוצה עושים בהשתתפות הראשונה שלהם אי פעם במפעל היוקרתי: "אני חושב שאנחנו מתקדמים מאוד ממשחק למשחק. התחלנו בצורה רעה נגד צ'לסי (הפסד 6:0) ורומא (הפסד 2:1 ביתי) אבל אני חושב שעכשיו הכל יכול לקרות. אנחנו נחושים לנצח והוכחנו את זה בצמד המשחקים נגד אתלטיקו".

קרבאח קטפה נגד הספרדים את הנקודה השנייה שלה במפעל, כשאת הראשונה היא השיגה גם כן נגד הקולצ'ונרוס, ב-0:0 הביתי שנערך לפני שבועיים. כעת, מצפים להם צמד משחקים נגד צ'לסי בבית ורומא בחוץ והקשר בונה על נקודות: "אנחנו רוצים לנצח את צ'לסי. אנחנו נשחק מול הקהל הביתי שלנו ונצטרך לתת את כל כולנו. אני מאמין שאפשר לנצח ושנעשה עבודה טובה".

עוד בנושא:

קארים בנזמה משיב אש: "אני מרחם על אנשים כמו גארי ליניקר"
"הכושר הגרוע בקריירה": ברצלונה מודאגת מהבצורת של לואיס סוארס
ליגת האלופות: רומא הביסה 0:3 את צ'לסי, רק 0:0 לברצלונה מול אולימפיאקוס

שחקן קרבאח מיצ'ל. רויטרס
"הכל יכול לקרות". מיצ'ל חוגג במדריד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully