וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן סטיאווה: "נצטרך ליצור לבאר שבע יותר בעיות מאשר במשחק הקודם"

לקראת המפגש בליגה האירופית, ניקולאה דיקה יודע: "באר שבע מגיעה לנצח וצריכה את שלוש הנקודות, הלחץ עלינו". דניס אליבק סיים לרצות עונש השעיה, אך טרם ברור אם יפתח בהרכב הרומני

מאמן סטיאווה בוקרשט ניקולאה דיקה. רויטרס
"יהיו שינויים בהרכב". ניקולאה דיקה/רויטרס

הפועל באר שבע תתארח מחר (חמישי, 22:05, ספורט 5) ברומניה אצל סטיאווה בוקרשט, למשחק במסגרת המזחור הרביעי של שלב הבתים בליגה האירופית. האלופה הפסידה 2:1 בבית במפגש הקודם בין הקבוצות, שהתקיים לפני שבועיים, ומגיעה להתמודדות מתחתית בית ז' עם שלוש נקודות, שהושגו במחזור הראשון בזכות ניצחון על לוגאנו. הרומנים מוליכים את הבית עם מאזן מושלם. סטיאווה, שאוהדיה רכשו 10,000 למשחק, ערכה מסיבת עיתונאים לקראתו.

"יהיו שינויים בהרכב, אבל לא אגלה איזה", אמר המאמן ניקולאה דיקה, "בצד ההתקפי, נצטרך ליצור להם יותר בעיות מאשר במשחק הקודם. באר שבע מגיעה לנצח וצריכה את שלוש הנקודות, הלחץ הוא עלינו. אני מודע לכך שלקבוצה רומנית קשה מאוד להגיע לחצי גמר של מפעל אירופי. אנחנו לא חושבים על הקבוצות שאנחנו יכולים לפגוש בשלבים הבאים, אלא רק על המשחק הקרוב ועל איך ננצח. אני מצפה מכל האוהדים להגיע לתמוך בנו, אנחנו נמצאים בתקופה טובה. בואו נשיג תוצאות טובות ונוציא את האנשים לחגוג ברחובות. אני מקווה שנשמח אותם עם ניצחונות מחר ובהמשך העונה".

הקשר קוסטנסטין בודסקו: "אנחנו יכולים לעשות היסטוריה. יש לנו הרבה שחקנים צעירים וטובים, הטובים ביותר ברומניה, ואנחנו יכולים לעשות דברים יפים". בודסקו נשאל על דניס אליבק, שהושעה מהסגל לפני המשחק בבאר שבע עקב עבירת משמעת ושותף לראשונה מאז, כמחליף, במשחק הליגה האחרון. "הוא מתאמן איתנו ואני מקווה שכולם למדו מהתקרית", אמר.

עוד בנושא

הפועל באר שבע: מיגל ויטור עשוי לפתוח בהרכב נגד סטיאווה בוקרשט
ג'ורדי קרויף לקראת אסטנה: "להפסיד 4:0 זה כואב ונותן לנו מוטיבציה להוכיח"
בוזגלו בסגל מכבי חיפה מול סכנין. שחר ולוזון לא שוחחו על עתידו

דניס אליבק באימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully