וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיקטאש ורג'יו אמיליה מעוניינות להחתים את קרטיס ג'רלס

הרכז ששוחרר מהפועל ירושלים מחוזר על ידי הקבוצה הטורקית בה כיכב בעבר, ומעוניינת להחתימו מיידית בעקבות פתיחת העונה המאכזבת. גם היריבה של האדומים בשלב הבתים ביורוקאפ בעקבותיו

one

לאן מועדות פניו של קרטיס ג'רלס? הרכז ששוחרר מהפועל ירושלים עדיין שוהה בישראל וככל הנראה ממתין לחתימה באחת הקבוצות שמעוניינות בו. על פי דיווחים באירופה, שתיים מהקבוצות הללו הן יריבתה של ירושלים בשלב הבתים ביורוקאפ, רג'יו אמיליה, ובשיקטאש שאת מדיה לבש כבר בעונת 2012/13.

כזכור, הקבוצה מהבירה שחררה את הרכז במפתיע, בעקבות יחסים לא תקינים עם המאמן פוטיס קציקאריס. כעת, כך מסתמן, ההצעות שהוא מקבל פחות טובות משניתן היה להעריך מלכתחילה. רג'יו אמיליה מדורגת במקום ה-15 והלפני-אחרון בליגה האיטלקית, עם מאזן 5:0 מפתיחת העונה, וגם בשיקטאש מקרטעת עם מאזן 2:2, שמשאיר אותה במקום העשירי בלבד בליגה הטורקית. בשיקטאש מתמודדת בליגת האלופות של פיב"א.

ג'רלס (30, 1.85) הוא בוגר מכללת ביילור שעבר שורה ארוכה של קבוצות באירופה מתחילת העשור הנוכחי. הגארד שיחק בין היתר בפרטיזן בלגרד, פנרבחצ'ה, ארמאני מילאנו, אוניקס קאזאן וגלאטסראיי. בעונה שעברה הוא הגיע להפועל ירושלים וזכה באליפות תחת הדרכתו של סימונה פיאניג'אני. בקיץ פורסם כי האיטלקי שעזב למילאנו מעוניין להביא איתו את ג'רלס, אך המהלך לא יצא לפועל.

קרטיס ג'רלס שחקן הפועל ירושלים. יוסי ציפקיס
בדרך לאיטליה או טורקיה? ג'רלס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully