וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר גולדשטיין הצטרף לקבוצת רכיבת האופניים סייקלינג אקדמי

החתמת גולדשטיין משלימה את בניית הסגל של הקבוצה: "הקמנו סגל מורחב מאד וחזק שכולל שורה של רוכבים בין לאומיים בעלי ניסיון ורקורד מוכח כולל ניצחונות במרוצים הגדולים בעולם"

רוכב אופניים עומר גולדשטיין. סייקלינג אקדמי,
רוכב אופניים עומר גולדשטיין/סייקלינג אקדמי

לקראת פתיחת עונת 2018 וכחלק מההכנה לתחרות ג'ירו דה איטליה שתתחיל לראשונה בישראל: קבוצת האופניים המקצוענית הישראלית סייקלינג אקדמי החתימה את הרוכב הישראלי עומר גולדשטיין על חוזה לשנתיים ובכך השלימה את בניית הסגל החזק והיקר ביותר מאז הקמתה במטרה מוצהרת לנסות ולנצח שלבים בתחרויות הגדולות בעולם.

החתמת גולדשטיין משלימה את בניית הסגל לעונה הרביעית והחשובה בתולדות הקבוצה, הכולל: 24 רוכבים מקצוענים מ-16 מדינות ולראשונה 5 ישראלים בסגל, כשהמטרה העיקרית שסייקלינג אקדמי הצהירה לשנה הקרובה שהיא שואפת להשתתף באחד משלושת הטורים הגדולים בעולם ומקווה לקחת חלק בג'ירו האיטלקי ההיסטורי שיוזנק לראשונה בירושלים במאי הקרוב.

הסגל המחוזק החדש של אקדמי נבנה בהשקעה כספית בלתי מבוטלת של בעליה הפילנתרופ הקנדי סילבן אדאמס ואיש העסקים הישראלי רון בר און לצד גיוס נותני חסות חדשים.

תקציבה של הקבוצה שהתקדמה בשנה שעברה לדרג הפרו קונטיננטל השני בחשיבותו בעולם גדל כמעט פי שניים ועומד על קרוב ל-5 מיליון יורו. הוא משקף את הנסיקה הדרמטית באיכותה ובהצלחותיה מאז הקמתה לפני כ 3 שנים בתקציב זעום יחסית של פחות ממיליון יורו.

הפילנתרופ הקנדי סילבן אדאמס שעומד מאחורי הקבוצה הישראלית המקצוענית הראשונה יחד עם איש העסקים הישראלי רון בר און, אמר: "אני כבר לא יכול לחכות לתחילת עונת המרוצים החדשה של סייקלינג אקדמי החדשה. הקמנו סגל מורחב מאד וחזק שכולל שורה של רוכבים בין לאומיים בעלי ניסיון ורקורד מוכח כולל ניצחונות במרוצים הגדולים בעולם. הם מצטרפים לגרעין המוכשר והצעיר שלנו שכבר צבר ניסיון במרוצים רבים, והישראלים שקודמו מקבוצת העתודה כמו עומר גולדשטיין."

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully