וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הודיעה: מיגל ויטור האריך את חוזהו בשנתיים

1.11.2017 / 19:40

הבלם חתם לשנתיים נוספות מעבר לחוזהו המקורי ועשוי לפתוח מול סטיאווה: "מרגיש בבית, לא זכיתי לכזו תמיכה בכל הקריירה". אוגו התאמן, קרוב ל-4,000 אוהדים צפויים להגיע (ה', 22:05, 5+)

מחזור 4הסתיים02/11/2017
סטיאווה בוקרשט
  • קומאן (31)
1:1
  • (37) שהר
הפועל באר שבע
צילום ועריכה: קובי אליהו

קרוב ל-4,000 אוהדי הפועל באר שבע יגיעו למשחק מחר (חמישי, 22:05, ספורט 5 פלוס) ברומניה מול סטיאווה בוקרשט, במסגרת המחזור הרביעי של שלב הבתים בליגה האירופית. הרכבת האווירית של האוהדים החלה כבר אתמול והם מתכננים לערוך מצעד לעבר האצטדיון לפני המשחק. "מרגש יהיה לראות כמות כזו של אוהדים במשחק בחו"ל", העיד אחד השחקנים, "אנחנו במגמת שיפור ולמרות שזה משחק קשה מאוד, נעשה הכול כדי לחזור עם נקודות ולשמח את הקהל הזה".

במסיבת העיתונאים שלפני המשחק בישרה באר שבע כי הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור האריך את חוזהו במועדון בשנתיים נוספות, עד 2021. הדובר גיל לבנוני אמר בפתח מסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אני שמח לבשר שמיגל חתם ממש עכשיו על הארכת חוזה לשנתיים עד ל-2021 והוא יהיה איתנו שנים ארוכות".

עוד בנושא

הפועל באר שבע נחתה בבוקרשט, החלטה לגבי ג'ון אוגו תתקבל ברביעי
הפועל באר שבע: וובה בראון ייעדר מספר שבועות, ביטון יחזור לקראת הפועל עכו
המטרה של וואקמה: להצטיין עד ינואר ולנצל את סעיף השחרור מהפועל באר שבע

ויטור אמר לקראת המשחק: "אני בטוח בגוף שלי ומוכן לשחק. הארכת החוזה לשנתיים זו הבעת אימון גדולה. אני שמח על התמיכה שהם נתנו לי בשנה וחצי האחרונות. לא היה לי דבר כזה בכל הקריירה. אני שמח לחתום לעוד שנתיים כי עד עכשיו הכול הלך לי מעולה ואני מקווה שהכול יימשך באותה הדרך".

לאתר הקבוצה אמר הבלם: "אני מרגיש מועלה על התמיכה שהמועדון נתן לי. השנה האחרונה הייתה נהדרת עבורי ועבור משפחתי. אנחנו עושים דברים נחמדים. משפחתי השתלבה בישראל ויש המון סיבות להמשיך. באר שבע היא כעת בית עבורי ואני מרגיש שהעיר חמה מאוד לשחקנים וגורמים שיש תחושת עידוד בכל פעם שהולכים ברחוב. כל העיר מכירה אותנו וזה משמח. אני אומר לאוהדים שאני שמח להמשיך איתם לעוד שנתיים וזה היה מסע נפלא. אמשיך לתת את המיטב שלי ומקווה לעוד הצלחות".

המאמן ברק בכר אמר במסיבת העיתונאים: "ברור שהמשחק חשוב במיוחד לאור העובדה שהפסדנו במשחק הקודם בבית. אני מאמין שאפשר לנצח בכל מקום למרות שבמבחן התוצאה סטיאווה היא הכי טובה בבית. במשחק הקודם היינו הקבוצה הטובה יותר, למרות שהפסדנו. קיבלנו שערים שאסור לנו לספוג. אני חושב שאם נשחק כמו במשחק הראשון לא נפסיד. לסטיאווה יש שחקנים טובים וסגל מצוין, אבל אין שחקן אחד שמפחיד אותנו. יש להם המון שחקנים בחלק ההתקפי". על החיסרון של בן ביטון וובה בראון: "זה לא צריך להשפיע. אנחנו צריכים לדעת להתגבר על פציעות. המועדון מעל הכול. מי שיש מספיק טוב לעשות את העובדה".

המשטרה ברומניה העבירה מסר להנהלת באר שבע ולפיו צפויות להתקיים לפני המשחק הפגנות פרו-פלסטיניות. במועדון התריעו על כך לאוהדים הרבים שליוו אותם לרומניה. האוהדים קיבלו הודעה בה נכתב: "אנו מבקשים מכם להתעלם מפרובוקציות אלו ולא להיגרר. בכל מקרה שתחושו סכנה, התרחקו מהמקום ופנו למשטרה המקומית".

בנוסף, בבאר שבע הבהירו לאוהדים כי "השלטונות המקומיים ברומניה רואים בהברחת ובהדלקת אמצעי פירוטכניקה שונים במגרשים 'פשע'. לפיכך, המשמעות היא מעצר. המשטרה המקומית הבהירה במספר פגישות עמנו כי היא לא תסתפק באזהרה ובשחרור בערבות וגם לא בקנס. מבחינתם מדובר בפשע, שיגרור מעצר ונקיטת אמצעים משפטיים במוסדות השיפוט המקומיים".

השחקנים נחתו אתמול בבוקרשט וערכו אימון, בו השתתף גם ג'ון אוגו שנפצע במשחק הביתי מול הרומנים ונעדר משני משחקי הליגה האחרונים. הקשר הניגרי קיים אימון מלא גם בערב, אך בקבוצה מתלבטים אם להעניק לו מנוחה במשחק נוסף או להכליל אותו בסגל ובהרכב כבר מחר. אם אוגו לא יפתח, חאתם עבד אלחמיד צפוי לשחק כבלם שלישי או כקשר אחורי לצד מהראן ראדי ודן איינבינדר. ברק בכר לא תרגל הערב הרכב או מערך, אך ההערכה שההתלבטות היא אם לפתוח עם שלושה קשרים באמצע או שמא עם שלושה בלמים.

מיגל ויטור הפועל באר שבע עם ברק בכר. אסף חיימוביץ,
באר שבע רוצה ניצחון ברומניה/אסף חיימוביץ

סטיאווה בוקרשט מגיעה למשחק עם מאזן מושלם של תשע נקודות אחרי הסיבוב הראשון, ולרצף האירופי המרשים נוספה העלייה לפסגת הליגה הרומנית אחרי ה-2:5 בקראיובה ביום ראשון. הקפטן דניס אליבק יחזור לסגל אחרי שהושעה ממנו לפני כשבועיים בעקבות עבירת משמעת. פרט למגן הימני רומאריו בנזאר שנפצע בטרנר, גם הבלם הסרבי בוגדן פלאניץ' ייעדר בגלל פציעה ואת מקומו צפוי לתפוס יונוץ לאריה.

"יהיו שינויים בהרכב, אבל לא אגלה איזה", אמר המאמן ניקולאה דיקה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "בצד ההתקפי, נצטרך ליצור להם יותר בעיות מאשר במשחק הקודם. באר שבע מגיעה לנצח וצריכה את שלוש הנקודות, הלחץ הוא עלינו. אני מודע לכך שלקבוצה רומנית קשה מאוד להגיע לחצי גמר של מפעל אירופי. אנחנו לא חושבים על הקבוצות שאנחנו יכולים לפגוש בשלבים הבאים, אלא רק על המשחק הקרוב ועל איך ננצח. אני מצפה מכל האוהדים להגיע לתמוך בנו, אנחנו נמצאים בתקופה טובה. בואו נשיג תוצאות טובות ונוציא את האנשים לחגוג ברחובות. אני מקווה שנשמח אותם עם ניצחונות מחר ובהמשך העונה".

הקשר קוסטנסטין בודסקו: "אנחנו יכולים לעשות היסטוריה. יש לנו הרבה שחקנים צעירים וטובים, הטובים ביותר ברומניה, ואנחנו יכולים לעשות דברים יפים". בודסקו נשאל על חזרתו של אליבק והוסיף: "הוא מתאמן איתנו ואני מקווה שכולם למדו מהתקרית".

מיגל ויטור הפועל באר שבע עם ברק בכר. אסף חיימוביץ',
קאמבק והארכת חוזה. ויטור/אסף חיימוביץ'
שחקני הפועל באר שבע באימון ברומניה. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה! NEWS
שחקני באר שבע באימון/מערכת וואלה! NEWS, אסף חיימוביץ'
שחקני הפועל באר שבע באימון ברומניה. אסף חיימוביץ', מערכת וואלה! NEWS
שחקני הפועל באר שבע באימון ברומניה/מערכת וואלה! NEWS, אסף חיימוביץ'

הרכבי הקבוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully