וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד סילבה: "אני מתפלל כל לילה שמנצ'סטר סיטי תזכה בליגת האלופות"

הקשר הספרדי דיבר לקראת המשחק נגד נאפולי (21:45, ספורט 5+): "זה יהיה דבר מדהים. מקווה שבקרוב אחתום על חוזה חדש, רוצה לשחק כאן 10 שנים. זאת סיטי הכי טובה בה שיחקתי"

צילום: רויטרס וסרטוני גולשים, עריכה: שניר דבוש

דויד סילבה, קשרה בן ה-31 של מנצ'סטר סיטי, שוחח היום (רביעי) עם התקשורת הבריטית לקראת משחקה הערב של קבוצתו נגד נאפולי במסגרת המחזור הרביעי של ליגת האלופות (21:45, שידור בספורט 5+) ודיבר על החלום לזכות בליגת האלופות והרצון לחדש את חוזהו במנצ'סטר.

הפליימייקר הספרדי, שחוזהו יפוג בקיץ 2019 והצטרף לסיטי ב-2010, זכה פעמיים באליפות אנגליה עם הסיטזינס ובשלושה גביעים נוספים, אך הוא מכוון לעבר הגביע הגדול מכולם: "יהיה מדהים לזכות בליגת האלופות. אני מתפלל כל לילה שזה יקרה עם סיטי. אני מקווה שנצליח לעשות זאת".

עוד בנושא:

רביעי בליגת האלופות: טוטנהאם מארחת את ריאל מדריד הלחוצה
15 משחקים ללא הפסד: האם אנגליה סוף סוף תוציא אלופה אירופית?
אנגליה: מנצ'סטר סיטי עם ניצחון שמיני רצוף - 2:3 על ווסט ברומיץ'

שחקני מנצ'סטר סיטי עם דויד סילבה (משמאל). רויטרס
"משחקים ממש טוב כרגע". דויד סילבה חוגג עם חבריו לקבוצה/רויטרס

סילבה נהנה מהחיים בקבוצתו של פפ גווארדיולה, וב-13 הופעות העונה בכל המסגרות כבש שער אחד ובישל 8 נוספים. "יש לנו שיחות על חוזה מחודש. אני מקווה שנעשה זאת בקרוב כי אני אשמח להישאר כאן ולשחק 10 שנים במועדון האדיר הזה. אנחנו משחקים ממש טוב כרגע, כדורגל נפלא ויפה לעין. אין ספק שמדובר במנצ'סטר סיטי הכי טובה בה שיחקתי, אנחנו קבוצה שיודעת לנוע, מהשוער עד החלוץ, ומבקיעה הרבה שערים" אמר הקפטן המשני של הסיטיזנס.

סיטי תתארח הערב אצל נאפולי האיטלקית למשחק במסגרת המחזור הרביעי של ליגת האלופות כשהיא יודעת שאם היא לא תפסיד היא תבטיח את מקומה בשלב שמינית הגמר בעונה החמישית ברציפות. היא גם מוליכה את הליגה האנגלית עם 28 נקודות במאזנה והיא טרם הפסידה העונה במשחק רשמי בכל המסגרות.

עוד באותו נושא

15 משחקים ללא הפסד: האם אנגליה סוף סוף תוציא אלופה אירופית?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully