וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה תלו שלטים נגד גיא לוזון: "נאמנים, לא עיוורים"

1.11.2017 / 14:49

נציגי ארגון הקופים הירוקים הגיעו לפנות בוקר למתחם האימונים ותלו שלטים נגד המאמן: "אתה חי בסרט". מאור בוזגלו יהיה בסגל מול בני סכנין, יעקב שחר לא שוחח עם לוזון לגבי עתידו

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: ליר שפיגלר

מאור בוזגלו חוזר אחרי למעלה מחצי שנה. מכבי חיפה הודיעה היום (רביעי) כי הקשר שהגיע מהפועל באר שבע יכלל בסגל למשחק הקרוב מול בני סכנין.

"בוזגלו הרגיש כי הוא מוכן מבחינה פיזית לחזור לסגל. בעצה אחת עם הצוות המקצועי והרפואי של המועדון הוחלט כי כבר במשחק מול סכנין הוא יתלבש", נמסר מהקבוצה. לאתר הרשמי אמר: "עבדתי קשה כדי להגיע לרגע הזה".

בעניין אחר, אוהדי הקבוצה מארגון הקופים הירוקים הגיעו לפנות בוקר למתחם האימונים ותלו שלטי מחאה נגד גיא לוזון. "נאמנים, לא עיוורים. אתה חי בסרט", כתבו למאמן והוסיפו בציניות ציטוט שהוא עצמו אמר: "אם במחזור הרביעי לא תראו קבוצה טובה, תערפו לי את הראש". בפוסט שהעלו לפייסבוק, האוהדים היו אף חריפים יותר: "גיא לוזון, אתה רומס את הכבוד של הקבוצה, יורק על ערכי המועדון ועושה ממכבי חיפה שכונה שמתאימה אולי בפ"ת, אבל לא אצלנו. לא רוצים את לוזון בחיפה".

עוד בנושא

יעקב שחר ביקר את השחקנים: "לא מוכן שתזלזלו באוהדים"
עמית זנטי למכבי חיפה: אסיים את העונה ביציע, ולא אחתום
התירוצים של לוזון: כשראיונות סוף המשחק יותר מעניינים מהמשחק

הפוסט של הקופים הירוקים

אחרי ההמתנה הארוכה לפגישה בין נשיא המועדון יעקב שחר למאמן גיא לוזון, מתברר כי במהלך השיחה בין השניים אתמול, שנערכה במתקן האימונים בכפר גלים, נושא עתידו של המאמן כלל לא עלה על הפרק. בסביבתו של המאמן סיפרו אתמול כי שחר גם לא העלה את נושא המנהל המקצועי בשיחה. שחר יידע את לוזון כי הוא עומד לערוך שיחה עם השחקנים, וגם במהלכה לא הזכיר את המאמן. "הבאתי לכאן צוות שחקנים טוב, הכי טוב שיכול להיות. אז למה הדברים לא מסתדרים?", שאל שחר.

שחקנים העריכו כי העובדה ששחר לא דיבר עם המאמן על עתידו וכן לא הזכיר אותו בשיחה נובעת מהשינוי הצפוי בצוות. ההערכה היא שמנהל מקצועי יסכם עד סוף השבוע, כשמוחמד אלאך מוויטסה הוא המועמד המוביל ואמור לנחות בארץ במידה והדברים יסתדרו מול הקבוצה ההולנדית. לוזון ידריך את הקבוצה מול סכנין ואם ינצח, ייתכן שיישאר גם לאחר הפגרה. "יש מספר מרכיבים לשאלה הזאת. כמו למשל, מה יקרה ביום ראשון. בקרוב הכל יתבהר", אמרו אתמול בחיפה. בחיפה סיפרו כי לוזון "הולך על כל הקופה" מול סכנין וייתכן שיעלה בהרכב בעל אופי התקפי יותר. שחקני הקבוצה סיפרו אתמול כי חשבו שהגעת שחר תוביל לאסיפה קשה הרבה יותר.

אחרי הסיכום עם גילי ורמוט, במכבי חיפה צפויים לזמן את עמית זנטי לשיחה, שייתכן ותתקיים כבר היום. השחקן לא מוכן לחתום על חוזה חדש בגלל מחלוקת בין הצדדים וכל עוד לא יחתום הוא יישאר ביציע, גם אם לא ישחק עד תום העונה. המטרה של זנטי היא למצוא קבוצה בחו"ל בתום העונה.

כזכור, במועדון רוצים להתחזק בכל מקרה בקשר אחורי בינואר ואחד השחקנים שנמצא במעקב הוא עלי מוחמד ממכבי נתניה.

(עדכון ראשון: 08:32)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
גיא לוזון (מימין), אסף בן דב, יעקב שחר מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
משחק מפתח מול סכנין. שחר, בן דב ולוזון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully