וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: פול אדגר עשוי להחליף את דוד קלטינס נגד בני יהודה

31.10.2017 / 20:22

הקשר עבר אולטראסאונד ועשוי להיעדר בשבת. לא ברור אם וארן יהיה כשיר. הקבוצה שללה מנוי מאוהד. נמני: "עידן ורד רוצה להמשיך בבית"ר, אפשר למצוא את שביל הזהב, לא צריך פאניקה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים חזרה היום (שלישי) להתאמן כאשר בשבת הקרובה היא תתארח במשחק חוץ במושבה מול בני יהודה. דוד קלטינס עבר היום צילום וצפוי להיעדר מהמשחק. עדיין לא ברור אם אנתוני וארן יהיה כשיר ויוחלט על כך רק בהמשך השבוע. פול אדגר צפוי להחליף את דוד קלטינס בהרכב, כאשר עדיין לא ברור אם עידן ורד יפתח בהרכב אך כבר עתה ברור כי יחזור לסגל הקבוצה. במידה וורד לא יפתח, יוסי בניון או יעקב בריהון עשויים לקבל את הקרדיט.

סוכנו של ורד, אבי נמני ,ביקש להרגיע היום את כל הרעשים מסביב ואמר: "לא צריך להיכנס לפאניקה, עידן כבר הודיע שהוא רוצה להמשיך בבית"ר אבל דברים צריכים זמן כדי להבשיל, לא הכל בלחץ ובפאניקה. עידן ורד שחקן של בית"ר ירושלים ואם הדברים יסתדרו הוא יישאר שחקן בית"ר. אם היה רצון לעשות רע לבית"ר לא היו יושבים איתם כל כך הרבה פעמים, סתם מייצרים לחץ וחבל. בית"ר לא יכולה לשלם כמו קבוצות אחרות ועדיין עידן ורד כן רוצה להמשיך בבית"ר ירושלים ואפשר למצוא את שביל הזהב".

עוד בנושא
חוזה קאט: סיכום המחזור על הסערה סביב החוזה של עידן ורד
עמית זנטי למכבי חיפה: אסיים את העונה ביציע, ולא אחתום
אמיר בן שמעון חתם בסניצה: "אממש את עצמי בסלובקיה"

פול אדגר שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יקבל קרדיט בהרכב? אדגר/ברני ארדוב

עדיין לא ברור כיצד אוהדי בית"ר יגיבו לאירועים עם ורד כאשר הדעות חלוקות. ללא קשר, בשל העובדה כי במשחק האחרון חזרו ליציע שירים בעלי מימד גזעני אמורים להיות ביציע שוטרים סמויים וארבע מצלמות מטעם חברת האבטחה של המועדון על מנת לתפוס פורעים. הקבוצה שללה היום מנוי של אוהד שנתפס משליך אבוקה במשחק החוץ נגד מכבי חיפה בסמי עופר.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully