וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית זנטי למכבי חיפה: אסיים את העונה ביציע, ולא אחתום

31.10.2017 / 18:36

לאחר שיחה נוספת, מערכת היחסים בין הקשר למועדון עלתה על שרטון. בחיפה טוענים כי הסכימו לתנאים שדרש, השחקן טען כי סירב לחתום על סעיף שבו חיפה לא מתחייבת לשלם את שכרו במקרה שיושאל

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: ליר שפיגלר

מערכת היחסים בין עמית זנטי למכבי חיפה עלתה על שרטון: לאחר שיחה נוספת שנערכה בין השחקן להנהלת מכבי חיפה, הודיע זנטי כי הוא מתכוון לסיים את העונה הנוכחית ביציע, ולא לחתום על חוזה חדש בקבוצה. במכבי חיפה טוענים כי השחקן שינה את דרישותיו פעמיים, לאחר שכבר סיכם את כל תנאיו בקבוצה. במועדון סיפרו כי זנטי דרש חוזה לשלוש שנים וקיבל חוזה לשלוש שנים פלוס אופציה לשנתיים נוספות.

עוד בנושא

יעקב שחר נפגש עם גיא לוזון ונזף בשחקנים
גילי ורמוט הגיע לסיכום עם מכבי חיפה
חוזה קאט: סיכום המחזור על הסערה סביב החוזה של עידן ורד

שחקן מכבי חיפה עמית זנטי. אדריאן הרבשטיין
בדרך לאירופה? עמית זנטי/אדריאן הרבשטיין

זנטי עצמו סיפר לחבריו בקבוצה כי מכבי חיפה, עימה הגיע לסיכום לגבי השכר, הכניסה סעיף בחוזה שלו לפיו במידה ויושאל לקבוצה אחרת במהלך העונה, היא לא מתחייבת לשלם את שכרו והוא יצטרך לנהל משא ומתן נפרד עם הקבוצה הקולטת. זנטי טען כי סירב לחתום על סעיף כזה ולכן נוצרה המחלוקת, שבסיומה הודיע כי מבחינתו הוא מעדיף להישאר ביציע עד תום העונה, מאשר לשחק במכבי חיפה. במועדון הבהירו כי הם לא מתכוונים לשחרר את השחקן בינואר ואם לא יחתום הוא אמור להישאר ביציע עד תום העונה.

במכבי חיפה ציינו הערב כי הם לא מתרגשים מכך שהשחקן סירב להצעה. "במידה וחוזהו יסתיים כדי לעבור לקבוצה אחרת, הוועדה למעמד השחקן תקבע את מחירו וזה יהיה סכום לא קטן".

אגב, בסביבתו של זנטי טוענים כי או מכוון למעבר לאירופה, כאשר במקרה כזה חיפה לא תקבל עליו דמי השבחה. בנוסף, הוא מבוקש במספר קבוצות בליגת העל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully