וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הודיעה: הליך הבוררות מול מנחם קורצקי הסתיים

מנכ"ל האדומים רובי רגב אמר: "כל שנותר הוא לאחל לו הצלחה בדרכו החדשה ולשמחתי הסאגה הזו מאחורינו", זאת לאחר שהצדדים מצאו פיתרון לתביעה שהגיש מאמן הקבוצה בעונה שעברה

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

הפועל תל אביב הודיעה היום (שלישי) כי היא הגיעה עם המאמן מנחם קורצקי לסיום הליך הבוררות בין הצדדים. על פי המועדון האדום, הצדדים יישרו ביניהם את ההדורים ברוח טוב "ואיחלו הצלחה זה לזה בהמשך הדרך". מנכ"ל הפועל תל אביב, רובי רגב, אמר בנוגע לנושא: "ברצוני לברך על הסיכום עם מנחם. כל שנותר הוא לאחל לו הצלחה בדרכו החדשה ולשמחתי הסאגה הזו מאחורינו".

עוד בנושא:

הפועל תל אביב טוענת: "קורצקי הפר חוזה", המאמן: "עלבון לאינטליגנציה"
הפועל פתח תקוה נפרדה מהמאמן אורן קריספין אחרי תשעה מחזורים
קובי רפואה סיכם עד סוף העונה בהפועל תל אביב: "הקבוצה צריכה שקט"

מנחם קורצקי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יוכל להתרכז עכשיו רק בג'וב ברעננה. קורצקי בימי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

קורצקי, שמונה אתמול לאימון הפועל רעננה, הפך למאמן של הפועל תל אביב ב-12 בינואר, זמן קצר לאחר שהקבוצה נכנסה להליך של פירוק וממאזנה הורדו תשע נקודות. הוא החליף בתפקיד את גיא לוזון. לצערם של שני הצדדים, תחת קורצקי לא הצליחה הפועל תל אביב להימנע מירידת ליגה אחרי 27 שנים רצופות בליגה הבכירה, כאשר עבור המאמן עצמו מדובר היה בירידה שלישית ברציפות, אחרי שעשה זאת גם עם הפועל פתח תקוה ב-2015 ועם מכבי נתניה ב-2016.

ב-15 במאי פוטר קורצקי מהפועל תל אביב, כאשר את מקומו תפס לאחר מכן מוטי איוניר (שבעצמו פוטר השבוע מאימון הקבוצה). המאמן טען כי הוא החזיק בחוזה בהפועל תל אביב גם לעונה הנוכחית ותבע מהמועדון 647 אלף שקלים במסגרת הליך הבוררות, שהחל ביולי. הקבוצה מצדה, טענה כי קורצקי הפר את ההסכם מולו לאחר שהפסיק להגיע לאימונים ללא כל הסבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully