וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת האלופות: טוטנהאם מארחת את ריאל מדריד הלחוצה

אלופת אירופה תתארח בוומבלי, כאשר גם התרנגולים רוצים להתאושש משני הפסדים רצופים וקיבלו בחזרה את הארי קיין. המנצחת תעלה לשמינית (21:45, ספורט 5). נאפולי הלוהטת מחפשת נקמה במנצ'סטר סיטי (5+), סארי מהלל את גווארדיולה: "מפלצת קדושה"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לשים מאחור את ג'ירונה. רונאלדו/רויטרס

המחזור הרביעי בשלב הבתים של ליגת האלופות יושלם מחר (רביעי) עם משחקים בבתים ה' עד ח'.

ליברפול - מאריבור (21:45, ספורט 1)

שבועיים אחרי שהשפילו את הסלובנים במשחק החוץ עם 0:7, המייטי רדז, שהשיגו בשבת ניצחון ליגה קל, ינסו להשלים דאבל על הקבוצה של מרואן קבהא, שהתאוששה חלקית מאז התבוסה עם שני ניצחונות ליגה קשים. יורגן קלופ יודע שהקבוצה שלו חייבת את מלוא הנקודות במשחק כזה, במאבק על שמינית הגמר.

סביליה - ספרטק מוסקבה (21:45, 5 גולד)

במחזור האחרון השתיים נפגשו בבירת רוסיה והמארחים חוררו את האנדלוסים עם 1:5 מדהים. סביליה מגיעה אחרי שני ניצחונות לא מרשימים, בעוד ספרטק דווקא פישלה מאז, עם שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה. היא יודעת שניצחון חמישי במשחקה ה-14 על אדמת ספרד (לעומת תשעה הפסדים), יקרב אותה מאוד לשלב הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול. GettyImages
בפעם הקודמת זה נגמר ב-0:7 לליברפול/GettyImages

נאפולי - מנצ'סטר סיטי (21:45, 5+)

הסיטיזנס פתחו בסערה את המפגש הקודם, אבל בסופו של דבר ניצחו רק בקושי. מאז הם המשיכו לכבוש ללא הפסקה וכעת, בשיא הכושר, מגיעים לסן פאולו הרותח, שם הקבוצה הטובה באיטליה השנה לא הפסידה מאז תחילת מרץ. סיטי תבטיח העפלה לשמינית הגמר אם תימנע מהפסד, אך בביקורה הקודם בנאפולי היא הפסידה 2:1 (ב-2011) ועד היום ניצחה רק פעם אחת בשישה משחקים באיטליה, בעוד נאפולי מעולם לא הפסידה בבית לקבוצה מאנגליה (ארבעה ניצחונות ותיקו).

"אי אפשר להשוות את פפ גווארדיולה לאף אחד", החמיא מאוריסיו סארי ליריבו מחר. "הוא המאמן הטוב בעולם, מפלצת קדושה. אני אוהב את הפילוסופיה שלו, איך שהקבוצות שלו מטפלות בכדור, חלק מתנועות השחקנים הן על גבול הגאונות. אנחנו מדברים על מאמן שכשיעזוב את הענף, ישנה את הדרך בה ראינו כדורגל".

שחטאר דונייצק - פיינורד (21:45)

האוקראינים מובילים בביטחה את הטבלה בליגה שלהם ואחרי הניצחון בהולנד במחזור הקודם, הם חזק בתמונת העלייה. דווקא במחזור האחרון בליגה הם הסתפקו בנקודה מפתיעה בבית, אך יריבתם מגיעה בכושר הרבה יותר גרוע: בשני המחזורים האחרונים בהולנד, האלופה חטפה 4:1 בבית מאייאקס והוציאה רק נקודה אצל רודה והיא במקום השישי בלבד.

אמאדו דיאוורה שחקן נאפולי חוגג. רויטרס
עוד מפגש מרתק בין מוליכת הליגה האיטלקית למוליכת הפרמיירליג/רויטרס

בשיקטאש - מונאקו (19:00, ספורט 5)

הטורקים הם הפתעת העונה בצ'מפיונס עד כה והמאזן המושלם אחרי סיבוב אחד שם אותם עם רגל וחצי בשמינית הגמר. הם ניצחו בנסיכות במפגש הקודם בין הקבוצות, 1:2 וינסו להבטיח מקום בשלב הבא עם עוד שלוש נקודות. מונאקו מגיעה אחרי שני ניצחונות ליגה, אך גם בידיעה שאם לא תנצח בטורקיה, היא תסיים כמעט סופית את חלקה במפעל העונה.

פורטו - ר.ב. לייפציג (21:45)

המפגש הזה מסתמן כקרב על המקום השני בבית. לייפציג ניצחה 2:3 דרמטי את פורטו לפני שבועיים, אולם מאז, בעוד שהפורטוגלים התאוששו עם שני ניצחונות ליגה מוחצים והתבססו בפסגת הליגה שלהם, הרי שלייפציג נפלה פעמיים מול באיירן, גם בגביע וגם בליגה והיא מגיעה עייפה ומאוכזבת למשחק הקשה בדרגאו.

ג'נק טוסון שחקן בשיקטאש חוגג (שני מימין). AP
הפתעת העונה בצ'מפיונס. בשיקטאש רוצה כרטיס לשלב הבא/AP

טוטנהאם - ריאל מדריד (21:45, ספורט 5)

משחק גדול בוומבלי. התרנגולים הרשימו עם תיקו בברנבאו והמשיכו ל-1:4 ענק על ליברפול, אך מאז שמטו יתרון שני שערים ועפו מול ווסטהאם בגביע הליגה וגם הפסידו ליונייטד בדקות הסיום. לשמחתם, הארי קיין חזר להתאמן אחרי שנעדר בשבת והוא צפוי לשחק. אם אחת הקבוצות תנצח, היא תעלה לשמינית וריאל תשמח לעשות זאת בעצמה ולייצר קצת שקט אחרי עוד הפסד ליגה מביך מאוד, הפעם לג'ירונה, כזה שאולי גמר את הסיפור עבור הבלאנקוס במאבק מול ברצלונה.

בורוסיה דורטמונד - אפואל ניקוסיה (21:45)

הקבוצה של פטר בוס פתחה את העונה בסערה, אך כרגע היא במשבר די רציני ועם ניצחון בודד בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות (וגם הוא בגביע, על יריבה מליגה נמוכה). השוורצגלבן מגיעים למשחק הזה בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון תסגור את הסיפור עבורם כנראה. אפואל, שכבר סחטה מדורטמונד תיקו בבית, תנסה להדהים שוב, אבל היא בכושר רע ורק שמינית בליגה הקפריסאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully