וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יעקב שחר נפגש עם לוזון ואמר לשחקנים - "לא מוכן שתזלזלו באוהדים"

31.10.2017 / 12:15

הבעלים הגיע לכפר גלים, דיבר עם המאמן שצפוי להמשיך גם למשחק מול סכנין במחזור הקרוב וביקר את השחקנים. בחיפה החליטו לצרף מאמן זר בעתיד ולמנות מנהל מקצועי בפגרה. מוחמד אלאך חזק בתמונה ועשוי להגיע

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: ליר שפיגלר

הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר הגיע היום (שלישי) לכפר גלים ושוחח עם המאמן גיא לוזון. לאחר מכן אמר לשחקנים: "אני לא מוכן שתזלזלו באוהדים. אני לא מרוצה מההתנהלות שלכם. רק מי שיהיה טוב יישאר פה".

הקפטן דקל קינן אמר לאתר הרשמי: "יעקב הגיע לחזק ברגע שהוא לא קל לקבוצה. היתה שיחה פתוחה וחיובית. היה חשוב לנו השחקנים לקחת אחריות על המצב בפני בעל הבית. הבטחנו לו שאנחנו מאוחדים מתוך מטרה להשיב את הקבוצה למסלול".

על פי גורמים במועדון, לא צפוי להיות שינוי על הקווים עד המשחק ביום ראשון ולוזון צפוי להעביר את המשחק מול סכנין. במקביל, במועדון מכינים את הקרקע לקראת צירוף מנהל ספורטיבי שאמור להביא איתו מאמן זר ומציינים כי ההחלטה לגבי העיתוי שבו יצטרף המאמן עדיין לא התקבלה. היום לוזון העביר את האימון כרגיל.

"בסופו של תהליך, ללא קשר לגיא, יהיה כאן מאמן זר. השאלה היא מתי. ברגע שנמנה מנהל ספורטיבי נדע יותר". מוחמד אלאך מוויטסה נמצא חזק בתמונה ובמועדון מקווים שיוכלו לסגור איתו בקרוב. על פי מקורבים לעסקה אלאך הוא המועמד המוביל לקבוצה.

עוד בנושא:

אחרי העיכוב: גילי ורמוט הגיע לסיכום עם מכבי חיפה
הדילמה של מכבי חיפה: לוזון או מרדכי יכינו את הקרקע למאמן זר?
מכבי חיפה: "יש מספר מועמדים לתפקיד. טוני ואלאך הם שניים מהם"

מאמן מכבי חיפה, גיא לוזון. סוכנות ג'יני
ינהל את המשחק מול סכנין. לוזון/סוכנות ג'יני

אתמול הודיע לוזון לשחקנים כי היום הוא מתכוון לערוך אימון כפול, אימון בוקר שהתבסס על נושא הכושר הגופני אותו העביר אורי הראל ואימון נוסף אחר הצהריים. מאור בוזגלו אמור לחזור אז לסגל, למרות שהוא כבר כשיר לשחק.

אתמול סוכמה סופית הארכת החוזה של גילי ורמוט. הקשר עצמו יחתום בימים הקרובים על חוזה רשמי בקבוצה באמצעות סוכנו רונן קצב, לאחר שהצדדים התגברו על המכשולים האחרונים בנוגע להסכם. ורמוט, 32, ישחק בקבוצה בעונה הבאה במידה וישותף ב-70 אחוז מהמשחקים, כשבסעיף נכתב כי כל השתתפות במשחק ליגה נחשבת. "זה לקח זמן, היו בעיות, אבל לא היה ספק שורמוט יסגור בסופו של דבר", אמרו בחיפה על הקשר שצפוי לחתום בימים הקרובים.

ואם הבלאגן סביב נושא צוות האימון לא מספיק, חיפה תעמוד לדין פעמיים בגין אותו סעיף: התפרעות אוהדים. הדיון הראשון שייערך השבוע הוא בעקבות אירוע זריקת אבוקה בוערת ורימון עשן בצבע ירוק מכיוון היציע הצפוני במשחק מול בית"ר ירושלים, מה שעיכב את חידוש המשחק בדקה. וכן, בגין זריקת כוס שתיה על עידן ורד. האירוע השני קרה במשחק מול קריית שמונה, כשרימון עשן נזרק מהיציע, מה שגרם להפסקת המשחק לדקה.

ניקיטה רוקאביציה זומן לסגל נבחרת אוסטרליה לקראת צמד משחקי הפלייאוף על העלייה למונדיאל מול הונדורס (11 ו-15 בנובמבר). רוקאביציה בן ה-30 חזר לסגל הסוקרוז בחודש שעבר אחרי ארבע שנות היעדרות ושותף כמחליף בשני המשחקים מול סוריה בשלב הקודם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully