וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה מאוכזבת ממושאלי מכבי ת"א: "לא מרגישים מחויבות מצדם"

31.10.2017 / 10:39

הניצחון על מכבי פ"ת הגיע אחרי תקופה ארוכה שבה אבוקסיס נתן קרדיט למושאלים. גורם: "ייתכן שטעינו בעניין הזה". אבוקסיס: "ניצחנו קבוצה עם הכישרון הכי גדול שראיתי בכדורגל הישראלי"

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. מגד גוזני
הסיק מסקנות. יוסי אבוקסיס/מגד גוזני

בני יהודה נשמה סוף סוף לרווחה אתמול (שני) אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה: "אנחנו בתקופה לא טובה והניצחון הזה היה סופר חשוב", אמר אחד השחקנים. "אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב, אבל זה יגיע כשהביטחון יחזור אלינו".

למעשה הניצחון אמש של הכתומים הגיע אחרי תקופה שבה המאמן יוסי אבוקסיס נתן הזדמנויות רבות למושאלים שהגיעו ממכבי תל אביב. בתקופה האחרונה לא מסתירים בקבוצה את האכזבה שיש מרוב השחקנים שהגיעו מסגנית האלופה, למעט מתן חוזז, ומדן מורי ששב לקדנציה נוספת במועדון. "אנחנו לא מרגישים שיש מחוייבות מצידם למועדון", אמר בכיר בקבוצה. "יכול להיות שעשינו טעות בעניין זה, אבל מעכשיו את הדקות שלהם הם יצטרכו להרוויח בעבודה קשה".

שוער בני יהודה אמיליוס זובאס חוגג. מגד גוזני
חגג ניצחון. זובאס/מגד גוזני

זו למעשה הסיבה שאבוקסיס החליט לחזור להרכב מהקיץ שהחל את העונה ואף רשם יכולת טובה בליגה האירופית ובתחילת הליגה. נראה שגם בשבועות הקרובים ימשיך המאמן בקו הזה, אלא אם כן ירגיש שיפור בגישה מצד המושאלים. בכל מקרה, בבני יהודה כבר ממתינים לחלון העברות אז הקבוצה תנסה להתחזק במספר שחקנים נוספים.

"אני שמח שהשחקנים שלי לא נשברו אחרי הגול שספגנו", אמר אבוקסיס אחרי המשחק. "כי בדרך כלל גול כזה שובר וזה היה מבחן אופי מאוד גדול, נגד קבוצה חזקה, עם כישרון הכי גדול שראיתי בכדורגל הישראלי, מנור סולומון, שעשה לנו הרבה צרות. לקבל 1:1 בדקה כזו ולהמשיך לשמור ולשחק חזק, למרות שלא שיחקנו הכי טוב, וזה היה נצחון מאוד מאוד חשוב".

מלבד זה במועדון מאוכזבים מאוד מתגובת הקהל ומהאיומים של האוהדים להחרים את המשחק מול בית"ר ירושלים. בבני יהודה טענו שהבעלים, ברק אברמוב, מיואש מחלק מהאוהדים אחרי שהגיע כבר לסיכום איתם בתחילת העונה כי במשחקים מול הגדולות יעברו לשבת בצד המערבי של האצטדיון. "אם הקהל שלנו היה מגיע וממלא את היציע המזרחי, אז לרגע לא היינו חושבים להזיז את האוהדים, אבל הם גם לא מגיעים וגם רוצים שנפסיד כספים בגלל שהם החליטו כי ככה יהיה. הלוואי כל שבוע היו מגיעים כמו בגמר גביע, אבל זה רחוק משם. ברק כבר לא יודע מה לעשות איתם וכל עימות כזה מייאש אותו". טענו בקבוצה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully