וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: אמיר בן שמעון נחת בסלובקיה כדי לחתום בסניצה

31.10.2017 / 12:30

המגן העדיף לחתום באשדוד, אך זו ביקשה לבחון אותו במספר אימונים ובסופו של דבר הוא החליט לחתום בסוגרת הליגה הראשונה בסלובקיה. חן עזריאל ייעדר כשלושה חודשים בשל השבר בקרסול

צילום ועריכה: קובי אליהו

אמיר בן שמעון אשר שייך עדיין למ.ס אשדוד נחת בסלובקיה כדי לחתום בקבוצת סניצה בתחתית הליגה הראשונה. בן שמעון הינו שחקן חופשי מאחר שאין לו הסכם ולכן הוא יכול לחתום בכל קבוצה בשלב הזה. בימים האחרונים ביקש בן שמעון לחתום על חוזה באשדוד ולהצטרף לקבוצה, אבל במועדון ביקשו לבחון אותו במספר אימונים ולכן הוא החליט לעבור לסלובקיה ולהיענות להצעה שקיבל במטרה לחתום בקבוצה. סניצה ממוקמת עמוק במקום האחרון אחרי 14 מחזורים בליגה הסלובקית, כאשר היא השיגה 3 נקודות בלבד והיא היחידה שעדיין לא השיגה ניצחון.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ניצחה 1:3 את מ.ס. אשדוד
ראש בראש: קינדה סיבך את באר שבע וניצח בדו קרב, אוחנה חגג בסיום

רן יצחק שחקן הפועל כפר סבא (מימי) מול אמיר בן שמעון שחקן הפועל אשקלון. קובי אליהו
לגיונר חדש בסלובקיה. בן שמעון/קובי אליהו

מי שעוד לא ישחק בקבוצה בקרוב הוא חן עזריאל. הקשר ייעדר כשלושה חודשים מהמגרשים בעקבות השבר בקרסולו. רגלו של עזריאל הושמה אתמול (שני) בגבס והוא יתהלך בתקופה הקרובה בעזרת קביים.

השחקן נפצע ביום שישי האחרון באימון והאזור הפגוע התנפח במהרה, כאשר בצילום שעבר עזריאל התברר כי מדובר בשבר. מצבת השחקנים של אשדוד אינה מלאה גם כך, עקב קושי באיתור זר שישי מתאים ומשמעות הפציעה של עזריאל היא שהשמיכה של המאמן עמיר תורג'מן התקצרה כעת עוד יותר.

באשדוד החליטו לצאת למחנה אימונים במהלך הפגרה הקרובה. מיד לאחר המחזור הקרוב תצא הליגה להפסקה של שתי שבתות ולמעשה, במשך שלושה שבועות לא אשדוד לא תשחק כלל. במועודן שקלו לצאת למחנה אימונים בקפריסין או בבולגריה, אך לבסוף הוחלט להזמין חדרים במלון דן קיסריה ולקיים במגרש הסמוך למלון את מחנה האימונים, במשך ארבעה ימים. שוער הקבוצה יואב ג'רפי צפוי לחזור לפעילות מלאה רק לאחר הפגרה הקרובה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully