וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פריס סן ז'רמן מנהלת מו"מ חשאי לצירופו של פיליפה קוטיניו

ב"טלפוט" טוענים שנציגי פריס נפגשו עם סוכנו של שחקן ליברפול שמחוזר ע"י ברצלונה במהלך ערב הגאלה של פיפ"א בלונדון ביום שני שעבר. קיליאן אמבפה צפוי לרדת לספסל הערב מול אנדרלכט

פיליפה קוטיניו שחקן ליברפול. GettyImages
יבחר בברצלונה או בפריס? קוטיניו/GettyImages

האם פריס סן ז'רמן בדרך לעוד "מחטף" מברצלונה? הקבוצה הצרפתית העשירה שהחתימה הקיץ את ניימאר, מנהלת מו"מ חשאי עם פיליפה קוטיניו, כך על פי דיווח ב"טלפוט" הצרפתי. על פי הדיווח הפגישה ביום שני האחרון בלונדון במהלך ערב הגאלה להכתרת שחקן השנה של פיפ"א ובה נכחו קיה ג'וראקבישאין סוכנו של קוטיניו ואנטרו הנריקה המנהל הספורטיבי של פריס. השחקן עצמו נחוש לעבור רק לברצלונה, אך נאסר אל חלאיפי הבעלים של פריס מקווה שיצליח לשכנע אותו להגיע לקבוצה שלו, שבה משחקים חבריו לנבחרת ברזיל - דני אלבס, ניימאר, טיאגו סילבה ומרקיניוס.

כידוע, פיליפה קוטיניו היה המטרה מספר 1 של ברצלונה בקיץ ולמרות הכישלון להחתימו, הקטלאנים עדיין לא ויתרו על השחקן ומתכוונים לפנות לליברפול שוב בינואר עם הצעה חדשה. האם פריס שוב תנצח את בארסה במאבק על כוכב ברזילאי? עוד נראה.

שחקן פריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה. רויטרס
קורס תחת הלחץ? קיליאן אמבפה/רויטרס

פריס סן ז'רמן שברה את שוק ההעברות הקיץ כשצירפה לשורותיה שני כוכבי על בדמותם של ניימאר וקיליאן אמבפה. אולם, בעוד שהברזילאי מסתבך בבעיות שלא קשורות לכדורגל, והצרפתי מציג יכולת די מאכזבת על המגרש, אדינסון קבאני הלוהט ממשיך להיות המניה הבטוחה של הקבוצה הזו.

אחרי שהתפרסמו דיווחים על כך שניימאר הסתכסך עם מאמנו אונאי אמרי, היום מדווחים בצרפת שקיליאן אמבפה יירד לספסל הערב (21:45) במשחקה של הקבוצה בליגת האלופות מול אנדרלכט. למרות שלצרפתי יש ארבעה שערים וחמישה בישולים בעשר הופעות במדי פריס, היכולת החלשה שלו ב-2:2 הדרמטי עם מארסיי במחזור הליגה החולף, עלולה לעלות לו בחולצת ההרכב במשחקים הקרובים.

אונאי אמרי נשאל על אמבפה במסע"ת של לפני המשחק וענה: "כמו אחרים, קיליאן יכול לפתוח ואולי גם לא. הדבר הכי חשוב הוא השחקנים יקבלו כבוד ויידעו ממני ראשונים אם הם פותחים או לא. ההופעה של אמבפה עד כה? הוא הראה איכויות גבוהות, אבל זה נכון שחלק מהמשחקים שלו היו פחות טובים מאחרים".

אמרי דחה את הטענות שלפיהן אמבפה, 18, מתקשה להתמודד עם הלחץ המנטאלי והפיזי מאז שהצטרף ממונאקו בקיץ ואמר: "קיליאן בסדר, גם מבחינה פסיכולוגית. דיברתי איתו. בכל יום אתה לומד משהו חדש, במיוחד אם אתה בן 18,.

אם אמבפה אכן יירד לספסל, מי שצפוי להחליפו הוא אנחל די מריה. הקשר הארגנטינאי היה זה שהחליף את אמבפה מול מארסיי ו-0:3 על ניס במחזור החולף הוא גם פתח במקום ניימאר המושעה וסיפק שני בישולים נהדרים לקבאני. גם יוליאן דראקסלר נלקח כאופציה. בכל מקרה, אחרי שלושה ניצחונות מוחצים, פריס צפויה לטייל בקלות לשמינית הגמר מהמקום הראשון בבית הזה, בו משחקות גם באיירן מינכן וסלטיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
עשוי לפתוח במקום אמבפה. די מריה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully