וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט סוף סוף מרוצה מעצמה: "שיחקנו כדורסל של הווריירס"

האלופה שוב דרסה את הקליפרס, קרי (אחרי התחפושת המפחידה שלו להאלווין) וסטיב קר (ששוב דיבר על טראמפ) נהנו. לברון מדאיג את אוהדי קליבלנד עם ציוץ חשוד, ואיך פורזינגיס השתווה לג'ורדן?

סטפן קרי דריימונד גרין גולדן סטייט ווריירס. AP
לילה מוצלח של הווריירס. קרי ודריימונד חגגו בלוס אנג'לס/AP

לילה נהדר עבר את ה-NBA בין שני לשלישי ובמוקד עמדה, איך לא, האלופה גולדן סטייט. אחרי עוד הפסד ביתי לא שגרתי, הפעם מול דטרויט, הווריירס שמו בצד לרגע את פתיחת העונה המקרטעת שלהם ומחצו בלוס אנג'לס את הקליפרס, 113:141. זה היה המשחק הראשון מתוך שלושה משחקי חוץ רצופים שמצפים לווריירס, הבא מתוכם בסן אנטוניו בליל חמישי ומי שהוביל אותם לניצחון היה סטפן קרי, עם 31 נקודות, כולל 7 מ-11 לשלוש. עומרי כספי נכנס לגארבג' טיים והשיג שש נקודות.

עוד בנושא:

גולדן סטייט פירקה את הקליפרס, 6 נק' לכספי, בוסטון לא עוצרת

כספי נשלח בסוף המשחק לפרקט, ל"משימת ניקוי שאריות"

"זה כבר נראה הרבה יותר כמו מי שאנחנו", אמר המאמן המרוצה סטיב קר, שראה את הקבוצה שלו ממשיכה להתעלל בקליפרס, שמצדם מחכים עדיין לניצחון ראשון מאז כריסמס 2014 מול הווריירס. גם מאמן היריבה דוק ריברס החמיא: "אני לא חושב שמדברים מספיק על ההגנה שלהם. זה מדהים. כשאנחנו מדברים על גולדן סטייט, אנחנו מדברים רק על ההתקפה שלהם ואני חושב שדווקא ההגנה היא זו ששמה אותם מעל האחרות". הווריירס עצרו את הקליפרס על 45.3 אחוז מהשדה בלבד.

קרי, שלמשחק הקודם מול דטרויט הגיע עם תחפושת מיוחדת ומפחידה לליל כל הקדושים החל הלילה בארצות הברית, והצליח להצחיק מאוד את דריימונד גרין, הסכים עם ריברס: "המאמץ ההגנתי שלנו הביא אותנו לאן שרצינו במשחק הזה. לפני המשחק, המאמן הציב בפנינו אתגר - לנסות לאבד פחות מהיריבה ולהשיג יותר זריקות מהשדה ממנה וזה היה המפתח לניצחון. שיחקנו כדורסל של הווריירס הפעם ועכשיו צריך לשמר את זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

סטף "המסור" קרי

מעבר למשחק, נושא האי-הזמנה של הווריירס לבית הלבן על ידי הנשיא דונלד טראמפ שוב עלה לכותרות, לאחר שסטיב קר התראיין לפודקאסט של דן פפייפר, שהיה אחד מעוזריו של הנשיא הקודם ברק אובמה, ואמר: "התלבטנו כמה חודשים לגבי הביקור בבית הלבן, אם כן או לא ולפני שקיבלנו החלטה, הנשיא הקדים אותנו וקבע בשבילנו. אני לא חושב שהיינו הולכים בכל מקרה ואני חושב שהוא ידע את זה, כי כמה מאיתנו היו מאוד ביקורתיים כלפיו בשנה האחרונה והיה מביך להיפגש איתו שם".

הווריירס יגיעו לבירה ב-28 בפברואר, למשחק מול הוויזארדס, אשר בסמוך אליו אמור היה להיות הביקור בבית הלבן. קר אמר שבמקום, הם ינסו לעשות משהו אחר בעיר: "כמה חברי קונגרס הזמינו אותנו לאירועים, אז אולי נעשה משהו כזה. חשבנו גם ללכת כולם ביחד למוזיאון בעיר או לאיזה אתר היסטורי. אני בעיקר מאוכזב עבור השחקנים, שלא יזכו לבקר בבית הלבן". לגבי קולין קפרניק, הקוורטרבק שהחל את מחאת שחקני ה-NFL וכעת לא מוצא קבוצה, אמר קר: "אין לי ספק שזה בכוונה, נגדו. אתה רואה בכל יום איזה קוורטרבקים מקבלים עבודה וזה אומר הכל. הוא הרבה יותר טוב מרובם. אבל הקהל של ה-NFL שונה מזה של ה-NBA, הוא שמרני יותר ואני חושב שהרבה מהאוהדים שם כועסים על קפרניק והבעלים מודאגים מזה".

לברון במסיבת ליל כל הקדושים

קליבלנד המתוסכלת לא שיחקה הלילה, אבל כוכבה לברון ג'יימס הצליח, כהרגלו, למשוך קצת אש. קינג ג'יימס הגיש בקשה להפוך לסימן מסחרי את המשפט "שום דבר לא ניתן לך, צריך להרוויח הכל", בו השתמש לראשונה בטור בו בישר על חזרתו לקאבס ב-2014. אלא שבערך במקביל, הוא גם צייץ בטוויטר שלו תמונה בה נראים בין היתר שניים מכוכבי הלייקרס הצעירים, לונזו בול וקייל קוזמה וכתב בין היתר: "אוהב את הקבוצה הזו", מה שמחזק אולי את השמועות לגבי מעבר אפשרי לעיר המלאכים בקיץ הקרוב.

הציוץ של לברון

בוסטון נראית מצוין. הסלטיקס סבלו בדקות הפתיחה של העונה מהפציעה האיומה של גורדון הייוורד מול קליבלנד ובלילה שלאחר מכן הפסידו גם בבית למילווקי, אך מאז הם עם חמישה ניצחונות רצופים והלילה גברו בעיר השעועית 94:108 על סן אנטוניו (נטולת קוואי לאונרד, טוני פארקר ומאנו ג'ינובילי, שזכה למנוחה): "ברגע הפציעה, לא ידענו מה אנחנו כקבוצה, אבל התחברנו ממש מאז", אמר אל הורפורד ואילו המאמן בראד סטיבנס החמיא לקיירי אירווינג, שלצד 24 נקודות (משחק שלישי ברציפות), סיפק גם שלוש חטיפות וחסימה: "רואים שבכל פעם שהוא על המגרש, הוא מרגיש יותר ויותר בנוח איתנו".

טרי רוז'יר אמר על אירווינג: "היה לו קשה בתחילת העונה, כי הרבה אנשים פקפקו בו. אני מרגיש שכולנו היינו צריכים להתרגל אליו וזה עובד די טוב בינתיים" וגרג פופוביץ' הוסיף: "הוא שחקן אדיר. אתם חושבים שזה ישתנה כי הוא עבר קבוצה? קיירי עושה את מה שהוא עושה, והוא עושה את זה טוב".

* בניו יורק, שניים מהאירופאים הטובים בליגה ניהלו קרב נהדר: קריסטאפס פורזינגיס סיים עם שיא קריירה של 38 נקודות, 7 ריבאונדים ו-3 חסימות עבור הניקס, שניצחו 110:116 את דנבר המאכזבת, למרות שזו קיבלה 28 נקודות (6 מ-10 לשלוש) ו-8 ריבאונדים מניקולה יוקיץ'. הלטבי הוביל את הניקס לניצחון שלישי ברציפות וזכה למחמאות מחברו לקבוצה אנס קאנטר: "הוא משוגע. אני חושב שהוא צריך להיות חלק מהדיון על ה-MVP".

פורזינגיס הוא שחקן הניקס הראשון אי פעם שקולע 30 נקודות ומעלה בחמישה מששת המשחקים הראשונים של העונה והוא הראשון מאז מייקל ג'ורדן שמשיג נתון כזה באחת משלוש עונותיו הראשונות בליגה: "מדהים", הוא אמר כאשר שמע על הנתון הזה, "ההגנה שלנו עושה את העבודה. אני רק משחק את המשחק שלי".

שחקן ניו יורק ניקס קריסטפאס פורזינגיס. GettyImages
MVP? פורזינגיס/GettyImages

פילדלפיה מתחילה להתגבר על פתיחת העונה החלשה והלילה רשמה 107:115 מרשים מאוד בחוץ על יוסטון הדועכת. בהיעדרו של מרקל פולץ, שיחמיץ לכל הפחות שלושה שבועות, הסיקסרס פנו לשני ילדי הפלא האחרים שלהם: ג'ואל אמביד סיפק 22 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ב-25 דקות ובן סימונס כיכב עם 24 נקודות, 9 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. "אנשים לא מבינים שהוא מסוגל גם לקלוע", אמר אמיר ג'ונסון על סימונס, שהחל את הקריירה בצורה מבטיחה.

המאמן ברט בראון הוסיף: "אני משאיר את כל נושא התפתחות הג'אמפ שוט של בן, מתי הוא רוצה לזרוק אותו, מתי הוא מרגיש בנוח, לטיפולו. הוא צריך להרגיש ביטחון עם הזריקה הזו ואם לא, הוא ימצא בינתיים דרכים אחרות להשפיע. הכל בבנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully