וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא ציוני": גם מרקו אסנסיו נפל קורבן למסע התעמולה של דאעש

בגלל הציוץ ליד הכותל? אחרי ניימאר, מסי ורונאלדו, גם שחקנה הצעיר של ריאל מדריד צולם רוכן מתחת לאיש הארגון כשברקע אצטדיון הכדורגל של זניט והכיתוב: "אללה לא מפר הבטחות"

one

ליאונל מסי, ניימאר וכריסטיאנו רונאלדו כבר היו קורבנות למסע ההפחדות והתעמולה ברשת של ארגון דאעש, שממשיך לנסות לזרוע פחד לקראת המונדיאל שייערך בקיץ הבא ברוסיה והיום (שלישי) גם מרקו אסנסיו הצטרף לרשימה "המכובדת", אלא שהפעם ארגון המדינה האיסלאמית עשה גם את ההקשר הציוני.

עוד בנושא:

מרקו אסנסיו הסתבך עם ציוץ פרו ישראלי
ארגנטינה מודאגת מאיומי דאעש, נשיא ההתאחדות דן עם השגריר הרוסי
ליאונל מסי בוכה ומדמם, במדי אסיר: האיום החדש של דאעש
טירוף ברוסיה: "תעזבו את העיר בזמן המונדיאל ואל תכו אף אורח"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המאויים החדש של דאעש. מרקו אסנסיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתמונה שפרסם הארגון נראה מרקו אסנסיו כשידיו אזוקות ומאחורי איש דאעש כשברקע אצטדיון הכדורגל של זניט סנט פטרסבורג ולמטה הכיתוב "הוא ציוני". מתחת לאסנסיו מופיע הכיתוב: "אללה שולט, זה מה שאללה הבטיח ואללה לא מפר את ההבטחות שלו".

כזכור, לפני כשלושה שבועות מרקו אסנסיו הסתבך בציוץ פרו ישראלי כצילם את עצמו בכותל וכתב "ביקור תרבותי" עם דגל ישראל ואייקון של "TOP", הוא כצפוי ספג תגובות זועמות מגופים אנטי ישראליים. "זאת לא ישראל, זו פלסטין", נכתב לו בין השאר באלפי התגובות שקיבל. המונדיאל ברוסיה עדיין רחוק, אך נראה כי עוד כוכבי כדורגל רבים יהיו קורבן למסע התעמולה של הארגון שעושה ככל שביכולתו לזרוע פחד בקרב העולם המערבי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully