וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: נוריס קול צפוי לשחק מול מילאנו, ג'קסון: "ניצחנו כדי שהמאמן לא יכעס"

31.10.2017 / 8:06

הגארד נפצע בכתפו מול מכבי חיפה, אבל בקבוצה טוענים כי הוא יהיה כשיר למשחק היורוליג בחמישי. פייר ג'קסון: "ברבע האחרון התעלינו, אנחנו רוצים לשמור את ספאחיה הכי קול שאפשר"

one

מכבי תל אביב שספגה בשבוע שעבר שני הפסדים רצופים ביורוליג, שבה לנצח אמש (ראשון) בבית, 62:83 את מכבי חיפה במשחק שנעל את המחזור הרביעי בליגת העל ונותרה מושלמת אחרי ארבעה מחזורים. המשחק היה צמוד ברובו, אך שלשות של ג'ון דיברתולומאו וג'ונה בולדן העלו את שחקניו של נבן ספאחיה ליתרון דו ספרתי, כשספאחיה אף העניק דקות משחק לכרם משעור, ששב מפציעה.

נוריס קול נפגע בכתפו וירד לקבל טיפול בספסל הצהוב, אולם בקבוצה סיפרו כי השחקן צפוי לשחק ביום חמישי במשחק היורוליג מול מילאנו. למרות הניצחון, המאמן כעס בסיום והדגיש בפני השחקנים כי הם חייבים להיות אגרסיביים יותר, לתקשורת הדגיש ספאחיה כי הגארדים צריכים להציג אחוזי קליעות טובים יותר".

עוד בנושא:

נבן ספאחיה: "האחוזים צריכים להשתפר אם אנחנו רוצים לנצח"
ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי חיפה 62:83

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

שחקן מכבי תל אביב נוריס קול מול שחקן מכבי חיפה וויל גרייבס. ברני ארדוב
צפוי להיות כשיר לחמישי. נוריס קול/ברני ארדוב

מי שזכה אתמול לדקות משחק הוא כרם משעור, אולם במכבי תל אביב הסבירו כי השחקן, ששב מפציעה 'עדיין חלוד', כהגדרתם, ו"ייקח לו זמן לשוב לכושר משחק".

פייר ג'קסון סיכם: "לא הלך קל מההתחלה, הכל שביר במשחק כדורסל, כולם חייבים להיות מרוכזים יותר , בכל משחק בליגה הישראלית כל קבוצה תגיע ותנסה להציג את המשחק הכי טוב מולנו, ככה היתה גם חיפה, האם ההפסדים הצמודים ביורוליג השפיעו עלינו, לא? זו פשוט מכבי וכולם מנסים להשיג את המשחק הכי טוב מולנו, אסור לנו לתת לקבוצות 'להתנפל' עלינו. ברבע האחרון פשוט רצינו לנצח, עשינו את זה לפני שהמאמן יכעס, אנחנו רוצים לשמור את ספאחיה הכי קול שאפשר".

יובל זוסמן הוסיף: "ברבע השני חיפה שמרה עלינו אזורית, ועצרה את צורת המשחק שלנו. נקלענו למצב הזה ולא הגברנו את רמת האגרסיביות, חשוב שאנחנו מנצחים אבל צריך לבוא למשחק טובים יותר".

לשאלה לגבי ההתקדמות שלו כשחקן, השיב זוסמן: "אני חושב שצריך עוד להתקדם, אסור בחיים להיות מסופק ושבע, אתה חייב להמשיך לעבוד קשה, אני חייב להרים את רמת האגרסיביות שלי ולהשתפר יותר ויותר מיום ליום".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully