וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון כעס: "שתי בעיטות, שני גולים. איך הפסדתם?". סומא מתוסכל

31.10.2017 / 7:40

הלם במכבי פתח תקוה בעקבות ההפסד: "בני יהודה באה לגנוב גול. הצליח להם", וזעם על משחק ההגנה: "כמה אפשר לסמוך על מזל?". שחקנים ישוחררו בינואר. הצרפתי לא מוכן לקבל את הפגיעה במעמדו

שחקן מכבי פתח תקוה מנור סולומון חוגג. מגד גוזני
השוויון שלו לא החזיק מעמד. מנור סולומון/מגד גוזני

"בושה וחרפה מה שקרה פה הערב. הם (בני יהודה) באו לבעוט למעלה, לגנוב גול, אז אתה לא מוציא תיקו? קבוצה מפורקת. הם באו לגמור את המשחק והצליחו. זאת השיטה שלהם. ממתי בני יהודה עושה דאבלים ברחבה?". כך אמרו שחקני מכבי פתח תקוה בסיום המשחק אתמול, בו הפסידו רגע לפני השריקה לכתומים של יוסי אבוקסיס. בחדר ההלבשה של הקבוצה נרשם שקט, עד שנכנס פנימה אבי לוזון, שזעם על השחקנים. "שתי בעיטות, קיבלנו שני גולים. איך הפסדתם?".

עיקר הטענות של השחקנים מופנות כמובן למשחק ההגנה. פתח תקוה ספגה העונה 17 שערים, כשרק הקבוצות שמתחת לקו האדום ספגו יותר ממנה. "הביאו לכאן שני בלמים ברמה גבוהה, אבל כלום לא מתחבר", הוסיף אחד השחקנים. "יש לנו בעיה בהגנה. כמה אפשר לסמוך על מזל?".

המנהל הספורטיבי של מכבי פתח תקוה עומר גולן לצד אבי לוזון. ברני ארדוב
כעס על ההפסד. אבי לוזון עם עומר גולן/ברני ארדוב

בפתח תקוה שוקלים לערוך שינוי בסגל הזרים בינואר, כשבנוסף גם הקשר גל לוי עשוי לעזוב. סיבוק ומרסיאל לא מרשימים, כשהצ'כי חייב לגלות שיפור גדול על מנת להישאר. רומאריו פירס וסוטיריס ניניס שלא יכול לעזוב, משום ששיחק בשתי קבוצות העונה, לא יעזבו. במועדון מאמינים בגרגורי טאדה, שפתח אתמול. עדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של רישאר סומא, אבל כבר עתה ברור שהצרפתי לא מוכן לקבל את מעמדו החדש כשחקן הסגל הרחב, שכמעט לא נכלל ברוטציה. אצל רפואה פתח הקשר בכל ארבעת המשחקים, אך מאז שהגיע מימר, סומא כמעט ולא משחק ועדיין לא השלים 90 דקות במצטבר אצל המאמן החדש, כשמאז משחק הבכורה של המאמן על הקווים, בו פתח בהרכב, הוא יושב על הספסל. "מה שבטוח, זה שחלק מהזרים יעזבו. הם לא משדרגים אותנו. מעכשיו כל שחקן יהיה תחת זכוכית מגדלת", אמר גורם במועדון.

ביום ראשון תתארח הקבוצה בטרנר, והפסד נוסף יעמיד אותה על מאזן של עשר נקודות מעשרה משחקים, לפני הפגרה. "זה מאזן של קבוצה שמתמודדת חזק בתחתית. מצד שני, כל הליגה צמודה. קרית שמונה בפלייאוף העליון ויש להם שתי נקודות יותר מאיתנו. הקו האדום רחוק מאוד", אמרו. צחי גיגי ספג שריקות מהקהל בסיום, אך במועדון יצאו למגננה. "דקה לפני הוא לקח גול מהחיבור לבוזגלו. יכול להיות שהוא הדף לא נכון למרכז הרחבה, אבל איפה הכיסוי? איפה הבלמים והקישור?", אמרו.

"אנחנו יוצאים מאוד מאוכזבים כי הגיעו לנו שלוש נקודות", סיכם מנור סולומון. "הרגשנו במחצית הראשונה שאנחנו שולטים, התחלנו טוב את המחצית השניה והשוונו. הרפנו אחרי השער, אחרי כמה דקות הצלחנו לשלוט, אבל לא הצלחנו לתרגם לשערים. זה מעצבן ומתסכל. גם נגד מכבי חיפה הובלנו, הכל השתבש והם השוו. אבל מול אשקלון היה משחק פחות טוב והצלחנו לנצח". על עתידו אמר סולומון: "יש התעניינות מקבוצות בחו"ל. כרגע אני פה, טוב לי. אעשה הכל לטובת המועדון". על המעבר בין הנבחרות אמר: "שאלו אותי באיזה נבחרת אני רוצה לשחק, ואם אני רוצה לשחק בנוער. ברור שאני רוצה. התוצאות של הנבחרות היו פחות טובות וזה קורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully