וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 1:2 את ורונה בחוץ וחזרה אל המקום השני

שער של בורחה ואלרו (36) ואחד נהדר של איבן פרישיץ' (67) סידרו לנראזורי ניצחון שהחזיר אותם לכדי שתי נקודות מנאפולי המוליכה. אנגליה: שער של ג'ף הנדריק סידר לברנלי 0:1 מול ניוקאסל

שחקני אינטר חוגגים. רויטרס
שחקני אינטר חוגגים/רויטרס

המחזור ה-11 בסרייה A ננעל הערב (שני) עם המשחק בין ורונה לאינטר. הבשורה שקיבלנו היא שרביעיית הצמרת באיטליה עדיין בעניינים ובגדול. הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי אמנם התקשתה, אבל הצליחה לנצח 1:2 בחוץ ורשמה ניצחון תשיעי ב-11 מחזורים, מה שהחזיר אותה אל המקום השני עם 29 נקודות, שתיים פחות מהמוליכה נאפולי ואחת יותר מיובנטוס ולאציו שדולקות אחריה. ורונה נותרה במקום ה-19 והלפני אחרון עם שש נקודות. למזלה, יש בליגה גם את בנבנטו האומללה, כך שהיא לא אחרונה וכנראה גם לא תהיה במהלך העונה.

השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-36. אנטוניו קנדרבה העביר כדור רוחב מימין, הוא עבר את כל ההגנה החולמנית ובורחה ואלרו הגיע מאחור והמשיך מקרוב פנימה את ה-0:1 של הנראזורי. המארחת הצליחה לאזן בדקה ה-59. סמיר הנדאנוביץ' מעד והכשיל את החלוץ היריב. ג'אמפאולו פאציני בעט פנדל מדויק וקבע 1:1. השער השני של אינטר היה גם היפה במשחק. ההגנה המקומית לא הצליחה להרחיק קרן, זה חזר אל איבן פרישיץ' שבעט טיל בנגיעה אחת מ-16 מטר וקבע 1:2.

איבן פרישיץ' שחקן אינטר. רויטרס
איזה שער יפה של פרישיץ'/רויטרס

ברנלי - ניוקאסל 0:1

אחרי שהשיגה רק ניצחון אחד בחמשת המחזורים שקדמו למשחק הזה, הצליחה הקבוצה של שון דייץ' להשיג ניצחון במשחק אמצע טבלה מול העולה החדשה. שער אחד של ג'ף הנדריק בדקה ה-74 קבע את תוצאת המשחק והעלה את ברנלי אל המקום השביעי בטבלה עם 16 נקודות בעוד המג'פייז נותרו עם 14 במקום התשיעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן ברנלי ג'ף הנדריק. רויטרס
ג'ף הנדריק חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully