וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "אי אפשר לתכנן את השער הראשון, אחד היפים העונה"

מאמן בני יהודה התלהב מהשער של צ'יבוטה מול פתח תקוה, והיה מרוצה בסיום: "היו משחקים בהם שיחקנו יותר טוב ולא ניצחנו". מימר: "חסר לנו גרוש ללירה". סולומון: "לא אשקר, יש עלי לחץ"

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס. מגד גוזני
ברח קצת מהתחתית. יוסי אבוקסיס/מגד גוזני

מכבי פתח תקוה ובני יהודה סיפקו הערב (שני) משחק די מנומנם במושבה, אך הצליחו למצוא את הרשת שלוש פעמים ובסופו של דבר הזהובים חגגו ניצחון ראשון אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, וניצחון ראשון על המלאבסים מאז 2011.

"לא נעים להפסיד בשני משחקי ליגה ועוד משחק בגביע הטוטו, אני חושב שזה ניצחון חשוב מאוד", אמר בסיום יוסי אבוקסיס, "אנחנו אמנם במחזור התשיעי, אבל הכול צפוף. במחצית הראשונה שיחקנו די טוב ובשנייה נכנסנו להלם כי ספגנו עוד לפני שהספקתי לעמוד. אמרתי לשחקנים שימשיכו לשחק עד הסוף. מגיע לנריוס השער שהוא כבש כי הוא היה טוב כל המשחק. היום היינו הרבה יותר אגרסיביים, לא הגיעו נגדנו להרבה מצבים וזה מעודד אותי. כל מי שמגיע לו קרדיט, מקבל. מי שלא מגיע לו, לא מקבל. אנחנו צריכים להמשיך קדימה, לצבור ביטחון ולהמשיך לשחק טוב. אני מרוצה בעיקר מהמחצית הראשונה, אבל בשנייה היו לנו דקות לא טובות. היו לנו הרבה עליות וירידות. אבל אני מרוצה מהניצחון כי היו משחקים בהם שיחקנו יותר טוב ולא ניצחנו. אין דבר לעבוד על הדברים כמו השער הראשון. השער הזה הוא אחד היפים שנכבש העונה מבחינת הפרגון בין השחקנים".

חלוץ בני יהודה נריוס ולסקיס, שסיפק שער ובישול, אמר: "אני שמח בשביל הקבוצה, אלה שלוש נקודות חשובות מאוד לעתיד ולביטחון. כמובן שבשבילי חשוב מאוד שכבשתי ובישלתי. אני שמח מאוד. בשער הראשון אמרו לי לעזוב, השארתי וצ'יבוטה כבש. אני שמח שהוא כבש".

עוד בנושא

ליגת העל: ולסקיס סידר לבני יהודה 1:2 דרמטי על מכבי פתח תקוה
הפועל רעננה: מנחם קורצקי מונה כמאמן עד תום העונה הבאה
אחרי העיכוב: גילי ורמוט הגיע לסיכום עם מכבי חיפה

שחקני מכבי פתח תקוה אורי מגבו, מנור סולומון חוגגים. מגד גוזני
השער שלו לא הספיק. מנור סולומון/מגד גוזני

בצד המפסיד, מאמן מכבי פתח תקוה שרון מימר אמר: "חזרנו בתחילת המחצית, הייתה לנו מחצית טובה, הצלחנו להניע את הכדור והגענו לכמה מצבים שיכולנו גם להכריע בהן את המשחק. לצערי נעקצנו בסוף, אבל זה חלק מהמשחק. היה מומנטומים בתוך המשחק. פתחנו טוב והמשחק התאזן והלך לטובת בני יהודה. אבל אחרי שער השוויון הצלחנו להגיע לכמה מצבים, הייתה לנו מחצית די טובה במחצית השנייה. חבל שלא הגענו ליתרון ובסוף נעקצנו. היום זה משחק שיכול היה להעיף אותנו קדימה. זה משחק שכן הגענו אליו, אבל היה חסר לנו גרוש ללירה. אני לא מפרק את הדברים למנור בלבד, הוא שחקן טוב, אבל יש פה עוד הרבה שחקנים טובים וקבוצה טובה".

כובש שער השוויון הזמני, מנור סולומון: "שלטנו מתחילת המשחק ושלוש הנקודות הגיעו לנו. עבדנו קשה ושיחקנו כדורגל טוב. אנחנו יוצאים מהמשחק הזה מאוד מאוכזבים. היתה חסרה קצת תכלית, היינו צריכים לנצל את המצבים אליהם הגענו. יש עלי דיבורים ואני לא אשקר, גם קצת לחץ, אבל אני לוקח את זה למקום חיובי ומנסה לעשות את הכי טוב עבורי ועבור הקבוצה. ברור שהחלום שלי הוא לשחק בקבוצה גדולה ובליגה גדולה באירופה, ירצו למכור אותי בעתיד אבל אני לא יודע מתי זה יקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully