וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בליגת האלופות: צ'לסי תתארח אצל רומא, ברצלונה ביוון

המחזור הרביעי של שלב הבתים ייפתח כשבמוקד בית ג', בו אסור לאתלטיקו לאבד נקודות נוספות נגד קראבח. הקטאלנים נגד אולימפאיקוס, פ.ס.ז' נגד אנדרלכט ובאיירן מינכן אצל סלטיק

המחזור הרביעי של שלב הבתים של ליגת האלופות ייפתח מחר (שלישי) כשבמוקד אתלטיקו מדריד יודעת שאסור לה לאבד נקודות בביתה נגד קרבאח בבית ג'. ברצלונה, פריס סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד, באזל וצ'לסי יכולות להבטיח כבר מחר עלייה לשמינית הגמר אם ינצחו והתוצאה במשחק המקביל תהיה לטובתם.

שחקן מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד חוגג עם חברי קבוצתו. רויטרס
יחגגו עלייה לשמינית הגמר? שחקני מנצ'סטר יונייטד/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - בנפיקה

השדים האדומים, שניצחו בשלושת המשחקים הראשונים ושומרים על מאזן מושלם, יכולים להבטיח עלייה לשמינית הגמר עם ניצחון על אלופת פורטוגל ואיבוד נקודות של צסק"א מוסקבה לבאזל במשחק המקביל. בנפיקה תנסה להפתיע ולנצח את השדים האדומים בביתם לראשונה מאז עונת 2012/13, אז הפסידו לקלוז' הרומנית. האורחים יודעים שבמצב של הפסד הם עלולים לאבד סיכוי לעלות לשלב הבא.

באזל - צסק"א מוסקבה

אחרי שניצחה 0:2 את הרוסים במחזור הקודם, אלופת שוויץ יודעת שניצחון במשחק הביתי יבטיח לה ככל הנראה עלייה היסטורית לשמינית הגמר. במשחק הבית היחיד שלה עד כה בשלב הבתים, באזל הרשימה עם 0:5 על בנפיקה, ותצפה לקבל תוצרת מהחלוץ המוכשר דימיטרי אוברלין שנמצא בכושר נפלא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
רוצה להמשיך לכבוש. אדינסון קבאני/רויטרס

פריס סן ז'רמן - אנדרלכט

הפריזאים רוצים לשמור על מאזן מושלם ואחרי שניצחו את הבלגים 0:4 בחוץ במחזור הקודם, הם יצפו לתוצאה דומה ואף טובה יותר. אנדרלכט תנסה לפחות לכבוש כדי להשיג שער ראשון העונה בשלב הבתים, ולגרום לסגנית אלופת צרפת להוציא את כדור ליגת האלופות מהרשת לראשונה העונה. ניצחון החוץ האחרון של אנדרלכט באלופות היה אי שם בדצמבר 2005, אז הם גברו על ריאל בטיס הספרדית 0:1. ניצחון ואיבוד נקודות של סלטיק לבאיירן מינכן יעלה את פריס לשמינית הגמר.

סלטיק - באיירן מינכן

אחרי ניצחון 0:3 משכנע במשחק הראשון בין הקבוצות באליאנץ ארנה, באיירן מינכן תעשה צעד גדול אל עבר שמינית הגמר אם תצליח להתגבר על האווירה החמה בסלטיק פארק. אלופת סקוטלנד, מצידה, יודעת שניצחון יפתח מבחינתה את הבית ויהפוך את סיכויי העלייה לשלב הבא לריאליים. הם ינסו לנצל את רשימת הפצועים הארוכה של אלופת גרמניה שכוללת בין השאר את רוברט לבנדובסקי, תומאס מולר, מנואל נויר, פרנק ריברי וחואן ברנט.

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
אסור לאתלטיקו לפשל פעם נוספת. אנטואן גריזמן במשחק הראשון נגד האזרים/רויטרס

רומא - צ'לסי

רומא תנסה לנצל את חסרונו של אנגולו קאנטה באלופת אנגליה כדי לעשות צעד גדול אל עבר שמינית הגמר. הם גם ישאבו אופטימיות מהעבודה שצ'לסי לא הצליחה לנצח בחמשת משחקיה האחרונים על אדמת איטליה ומה-3:3 הנפלא במשחק שנערך בין הקבוצות במחזור הקודם, בסטמפורד ברידג'. צ'לסי מצידה עדיין בפסגת הבית, והיא יודעת שאיבוד נקודות נוסף של אתלטיקו מדריד נגד קרבאח וניצחון באולימפיקו יעלה אותה כבר במחזור הרביעי לשמינית הגמר וייתן המון שקט לאנטוניו קונטה.

אתלטיקו מדריד - קרבאח

אחרי ה-0:0 בחוץ באזרבייג'אן במחזור הקודם ועם 2 נקודות בלבד ושער זכות אחד במאזנה, אתלטיקו מדריד יודעת שהיא מוכרחה לנצח אם היא רוצה לשמור על סיכוי לעלות לשלב הבא. דייגו סימאונה ייאלץ להסתדר ללא יאניק פריירה קראסקו וקוקה הפצועים, אך הוא יודע שגם הסגל הנוכחי שלו אמור להספיק כדי לנצח את האזרים הצנועים, שצפויים לנסות להשיג נקודות היסטוריות נוספות על חשבונם של הקולצ'ונרוס.

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, אנדרס אינייסטה חוגגים. רויטרס
יספקו הצגה לקהל היווני? אינסייטה ומסי/רויטרס

אולימפיאקוס - ברצלונה

באופן מפתיע, מדובר במפגש השני בלבד בהיסטוריה בין הקבוצות. הראשון, שנערך לפני כשבועיים, נגמר בניצחון 1:3 קליל לקטלאנים, שנמצאים בכושר מצוין גם בליגה וינסו לשמור על מאזן מושלם גם אחרי הביקור ביוון. ניצחון עשוי להבטיח לברצלונה העפלה לשמינית הגמר אם יובנטוס לא תפסיד לספורטינג ליסבון במשחק המקביל.


יובנטוס - ספורטינג ליסבון

יובנטוס נאלצה להמתין עד הדקה ה-84 כדי לגבור על הפורטוגלים במחזור הקודם, ומצפה לה מבחן לא פשוט מול הקהל הביתי החם של ז'ורז'ה ז'סוס ושחקניו. ספורטינג יודעת שהפסד מול אלופת איטליה צפוי לעלות לה בעלייה לשמינית הגמר ותנסה לנצח בפעם השנייה בשלב הבתים העונה אחרי שגברה 2:3 בחוץ על אולימפיאקוס במחזור הפתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully