וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי חיפה 62:83

הצהובים שוב לא שכנעו וקלעו באחוזים רעים מבחוץ אך הצליחו לקטוע את רצף ההפסדים בזכות יכולת טובה של ג'ונה בולדן (20 נק', 4 שלשות). הירוקים המאכזבים סופרים הפסד ליגה שלישי העונה

one

מכבי תל אביב התאוששה הערב (שני) משני ההפסדים הרצופים ביורוליג כשניצחה בביתה 62:83 את מכבי חיפה במשחק שנעל את המחזור הרביעי בליגת העל. הצהובים נותרו מושלמים ועם מאזן 0:4, הירוקים נראו לא רע אך זה לא הספיק להם והם במאזן 3:1.

מכבי חיפה פתחה את המשחק עם ריצת 0:7, אך הצהובים הצליחו להתארגן מחדש ולהשתלט על העניינים וירדו להפסקה עם יתרון מינימלי של 34:37. המשחק המשיך להיות צמוד גם ברבע השלישי, אך ברביעי המארחים נתנו גז ושלשות של ג'ון דיברתולומאו וג'ונה בולדן העלו את שחקניו של נבן ספאחיה ליתרון דו ספרתי משמעותי ממנו הירוקים כבר לא חזרו.

במחזור הבא מכבי תל אביב תתארח אצל מכבי ראשון לציון, אך עוד לפני כן צפוי לה משחק לא קל ביורוליג ביום חמישי הקרוב ביד אליהו נגד ארמני מילאנו. מכבי חיפה תארח את הפועל חולון.

קלעו למכבי תל אביב: ג'ונה בולדן 20 (5 ריבאונדים, 4 מ-5 מחוץ לקשת), פייר ג'קסון 10 (8 אסיסטים), ג'ייק כהן 10 (6 ריבאונדים), דיאנדרה קיין 8 (9 ריבאונדים), כרם משעור 7 (5 ריבאונדים), ארט פראחוסקי 7, נוריס קול 7, ג'ון דיברתולומאו 6, איתי שגב 4, יובל זוסמן 4.

קלעו למכבי חיפה: אנג'ל רודריז 14 (8 ריבאונדים, 7 אסיסטים), ווילי וורקמן 13 (7 ריבואנדים), ברנדון באומן 11, לוק מרטינז 7, דגן יבזורי 5, עוז בלייזר 5, דניאל קופרברג 4, וויל גרייבס 3, נתנאל ארצי, רועי הובר ופרדריק בורדיון שותפו אך לא קלעו.

שחקן מכבי תל אביב כרם משעור. ברני ארדוב
חזר לעניינים. כרם משעור/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

האורחים מחיפה פתחו טוב יותר וניצלו חולשה התקפית של הצהובים כדי לעלות ל-0:7, אבל שחקניו של נבן ספאחיה חזרו לעניינים אחרי פסק זמן ואיתי שגב איזן ל-9:9. שלשה של ג'ייק כהן העלתה את מכבי תל אביב ליתרון ראשון וקבעה 12:14. בסופו של רבע צמוד הצהובים מתל אביב הוליכו 17:18.

רבע 2:

דניאל קופרברג איזן ל-22:22 עם דאנק נאה. מכבי תל אביב שלטה בריבאונד ושלשה של ג'ונה בולדן, מכדור חוזר שלישי באותה התקפה, העלתה את המארחים ל-28:33. הצהובים הצליחו לשמור על היתרון ולרדת להפסקה עם 34:37.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי חיפה אנג'ל רודריגז מול שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. ברני ארדוב
בלט לטובה בחיפה. אנג'ל רודריגז/ברני ארדוב

רבע 3:

חיפה פתחה את הרבע עם ריצת 2:7, ווילי וורקמן העלה את הירוקים ליתרון וקבע 39:41, אבל דיאנדרה קיין הרגיע והחזיר את ההובלה לצד הצהוב - 41:42 למכבי תל אביב. המשחק המשיך להיות צמוד והיתרון עבר מצד לצד. דיאנדרה קיין העלה את הצהובים ל-45:50 קצת פחות מחמש דקות לסיום הרבע. בסופו של הרבע מכבי תל אביב הוליכה 51:56 ונכנסה לרבע הרביעי עם יתרון מינימלי.

רבע 4:

נוריס קול נפגע בכתפו וירד לקבל טיפול בספסל הצהוב. המארחים ניסו לברוח, אבל ווילי וורקמן השאיר את שחקניו של עופר רחימי בתמונה. שלשה של ג'ון דיברתולומאו השיגה יתרון דו ספרתי ראשון במשחק לזכות הצהובים וקבעה 59:71 קצת יותר מ-4 דקות לסיום המשחק. שלשה נוספת של בולדן כבר גרמה למשימה של האורחים להפוך לקשה מאוד. בולדן המשיך להפציץ והוביל את הצהובים לרבע של 11:27 וניצחון 62:83.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully