וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי רפואה: "הפועל תל אביב לא תעלה רק בזכות השם שלה"

30.10.2017 / 14:00

האדומים הציגו את מאמנם החדש, שהוסיף: "השחקנים יצטרכו לתת הכול ולהחזיר את כוח ההרתעה. נשיב את הביטחון לקבוצה כי יש לחץ". שרון ניסנוב: "הסגל מספיק טוב בשביל לעלות ליגה"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

קובי רפואה ערך היום (שני) מסיבת עיתונאים ראשונה כמאמן הפועל תל אביב. רפואה מונה אתמול לתפקיד והוא ינסה להצעיד את האדומים בחזרה לליגת העל. הוא החליף את מוטי איוניר, שפוטר אחרי ארבעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון ולאור היכולת הלא טובה שהפועל תל אביב הציגה מתחילת העונה. המאמן בן ה-43 יעמוד על הקווים במשחק החוץ נגד המוליכה הפועל כפר סבא, ביום חמישי הקרוב.

קובי רפואה מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"לא יהיה פה שחקן אחד שלא יעבוד". רפואה/יוסי ציפקיס

קובי רפואה

על המטרה: "כמובן שהמטרה ברורה לכולם והיא לעלות ליגה. אבל הפועל תל אביב לא תעלה בזכות השם שלה, אלא רק אם השחקנים יתנו הכל בכל משחק ויחזירו את כוח ההרתעה. הפועל תל אביב צריכה לבוא ולנצח בכל מקום ובכל מגרש, ולא משנה באיזו ליגה היא".

על הדרך: "אני מאמין במגרש, באימונים. כשלא מנצחים משחק אחד בהפועל תל אביב יש לחץ וזה בסדר. אבל כמו שאמרתי, צריך לעבוד ולהחזיר את כוח ההרתעה. לא יהיה פה שחקן אחד שלא יעבוד ולא 'יפול על התחת' כשצריך וגם כשלא צריך. נציג משחק התקפי, אבל לא נשכח את ההגנה".

על הסגל: "זה הסגל שיש. לא יהיה מקצועי מצדי להגיד שצריך להחליף שחקנים כי עדיין לא העברתי אימון. השחקנים צריכים ביטחון כרגע כי יש לחץ והרבה תקשורת. יש הרבה שחקנים מוכשרים בקבוצה".

על החזרה לאימון אחרי ההתפטרות ממכבי פתח תקוה בספטמבר: "ידעתי שאני אחזור מהר, רק לא ידעתי לאן. אבל אני לא רוצה להתעסק במה שהיה, אלא במה שיהיה. צריך לעבוד נכון ולהביא את הפועל תל אביב לאן שהיא צריכה להגיע".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שרון ניסנוב הבעלים של הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"רוצים לנצח בכל משחק". ניסנוב/יוסי ציפקיס

שרון ניסנוב

על רפואה: "אנחנו שמחים שקובי מאמן הפועל תל אביב. נדאג שיהיו לו כל התנאים. אני רוצה לנצל את הבמה כדי להודות למוטי איוניר. אנחנו מאוד מעריכים אותו, הוא אדם יוצא דופן ואנחנו מאחלים לו הצלחה"

על איכות הסגל: "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, המטרה היא לעלות ליגה. אני מקווה שמהיום והלאה תהיה לנו הצלחה. אני חושב שיש לנו סגל שכן צריך לעלות ליגה. לא הבטחנו רכש, אבל מה שקובי יצטרך בשביל לעלות ליגה - נעשה את המקסימום".

על הפרידה ממוטי איוניר: "מוטי לא פוטר. עשינו שיחה עם והייתה החלטה משותפת על פרידה. בשיחה הרגשנו שבסיטואציה הזו הכי טוב שניפרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully