וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: בהנהלה מבקרים את קציקאריס, קינזי יחזור ברביעי?

30.10.2017 / 8:16

אחרי ההפסד לאשדוד, גם המאמן כבר לא נשאר נקי: "אפשר להוציא הרבה יותר מהסגל הזה". גם השחקנים חוטפים: "לאף אחד אין מקום מובטח". החדשות הטובות: הגארד עשוי לשחק מול רג'ו אמיליה

one

המשבר של הפועל ירושלים מחריף. אמש (ראשון) ספגה האלופה הפסד ליגה ראשון, 86:74 למכבי אשדוד בבית, ושוב הציגה את היכולת החלשה והנרפית שאפיינה אותה בפתיחת העונה ביורוקאפ. בקבוצה לא מבינים מה מוביל לפתיחה החלשה שמציגה הקבוצה בכל המשחקים האחרונים. גם הקהל של ירושלים הביע את חוסר שביעות רצונו, ושריקות בוז נשמעו לאורך כל הדקות האחרונות ובסיום המשחק, כששחקני הקבוצה מיהרו לרדת לחדר ההלבשה.

בהפועל ממשיכים לבדוק האפשרות לצרף גארד נוסף, אולם מאחורי הקלעים ישנה ביקורת על המאמן פוטיס קציקאריס. ראשי הקבוצה, שטוענים שאפשר להוציא הרבה יותר מהסגל הנוכחי ותוהים לגבי היחסים של המאמן עם השחקנים, ישוחחו עימו.

בחדר ההלבשה זעם קציקאריס על השחקנים ואמר להם: "כל אחד צריך להסתכל על עצמו במראה. מה זו ההגנה הזאת? אי אפשר לשחק ככה".

עוד בנושא

המשבר הגיע לליגה: ירושלים הפסידה 86:74 למכבי אשדוד בארנה
קציקאריס: "משחק רע שלנו, ברור שמה שאנחנו עושים לא מספיק"

פוטיס קציקאריס מאמן הפועל ירושלים. נועם מושקוביץ
הסבלנות של ההנהלה מתקצרת? קציקאריס/נועם מושקוביץ

יחד עם זאת, בשיחות הפנימיות של ההנהלה בשבועות האחרונים מוטחת ביקורת רבה על התנהלות השחקנים בחדר ההלבשה. "שחקנים צריכים להבין שהם חייבים לתת הכל למען הקבוצה ולא להתנהל על פי שיקולי אגו. אם הם לא ישקיעו ויתנהלו כמו מקצוענים, כולם יהיו על הכוונת. מקומו של אף שחקן לא מובטח", אומרים בירושלים.

בר טימור התקשה להסביר את היכולת החלשה של הקבוצה ואמר בסיום: "אני לא כל כך יודע להסביר ולתרץ מה היה . אנחנו לא צריכים להיראות ככה, אני חושב שכולנו מודעים לזה. לא שיחקנו טוב ולא רק ברבע הראשון. קשה לי למצוא אפילו דקות טובות, אולי פה ושם. אנחנו לא צריכים להיראות ככה, בטח לא בבית. אנחנו צריכים לשכוח מזה פשוט. זה לא עניין של פתרונות. אנחנו קבוצת כדורסל, אנחנו כרגע לא נראים טוב בשני המשחקים האחרונים וזה לא סוד. זה קורה לצערי, אבל אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לשחק כדורסל הרבה יותר טוב והרבה יותר איכותי. אנחנו נמצא את הדרך".

בירושלים ינסו להכשיר את טרנס קינזי לקראת המשחק החשוב ביורוקאפ מול רג'ו אמיליה. ולראשונה העונה, השחקן יטוס עם הקבוצה למשחק חוץ.

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully