וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרויף: "אני תמיד נשאר רגוע, וממליץ לכל אחד בקבוצה לעשות זאת"

29.10.2017 / 22:16

מאמן מכבי תל אביב שחרר אנחת רווחה אחרי ה-2:5 על עכו, ושיבח את גיבור המשחק אלירן עטר: "המזל בסוף עבר לצד שלו". ריקן, שכבש צמד: "הראינו דברים שונים". אלדד שביט מאוכזב: "לא לזה קיוויתי"

יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב חוזרת לחייך. אחרי ההפסדים הכואבים לאסטנה והפועל באר שבע, הצהובים שבו לנצח ולהציג יכולת משכנעת הערב (ראשון) עם 2:5 מוחץ על הפועל עכו החלשה, שממשיכה לנעול את הטבלה. הבשורה הגדולה מהניצחון: אלירן עטר שבר בצורת ממושכת בליגה והתפוצץ עם שלושער, וגם אבי ריקן הציג יכולת מעודדת עם צמד. בצד השלילי: גם במשחק חד צדדי, הצהובים ספגו פעמיים מרגלי קניקובסקי ומוליץ'.

"אני חושב שזו הצורה בה אנחנו רוצים לשחק", אמר ג'ורדי קרויף, ששחרר אנחת רווחה בסיום. "אנחנו רוצים ללחוץ. שוב, לצערי, היו 25 דקות לא טובות שלנו, ספגנו שני שערים טיפשיים ואנחנו צריכים לשפר את הדברים האלה. שיחקנו מהר מצד לצד והראינו נוכחות ברחבה. כשאיבדנו את הכדור, המשכנו להפעיל לחץ. זה חשוב מאוד וזה משהו שלא עשינו בתקופה האחרונה. אני ממליץ לכל אחד להישאר רגוע. אני תמיד נשאר רגוע. אני מספיק ביקורתי כלפי עצמי כדי לדעת שלא שיחקנו טוב במשחק שעבר. יש לנו משחק חשוב מאוד ביום חמישי ואז עוד משחק ביום ראשון. יש לנו אחרי שני המשחקים האלה פגרה ארוכה וזמן לתת לפצועים להתאושש".

לקראת אסטנה: "קודם כל, אני חושב שבמשחק הקודם לא הראינו שאנחנו יכולים לשחק כדורגל. זה משחק שאנחנו חייבים לנצח בו. אם לא ננצח, זה כמעט בלתי אפשרי לעלות. אם ננצח, יש לנו עדיין סיכוי לעלות. אנחנו צריכים להשיג נקודות". על עטר: "תמיד יש לו איכויות, הוא אגרסיבי באזור הרחבה. אני שמח שהוא חזר לכבוש ושאבי חזר לכבוש. אלירן, חוץ מלכבוש, הוא תמיד מסוכן. הוא חזר חזק והמזל בסוף עבר לצד שלו".

אלדד שביט מאמן הפועל עכו. יוסי ציפקיס
בכורה מאכזבת בליגת העל. אלדד שביט/יוסי ציפקיס

אבי ריקן, שכבש צמד, הוסיף: "היו שני משחקים לא קלים לפני היום, עשינו תוצאות לא טובות. חיכינו למשחק הזה שהדברים יבואו לידי ביטוי. היינו תוססים מאוד, התקפיים, טובים, הגענו להמון מצבים. אנחנו צריכים להמשיך בצורה הזו ולדעת שרק דרך עבודה קשה נראה תוצאות. מכבי תל אביב הראתה היום דברים שונים בתור קבוצה. החזקנו הרבה בכדור, הגענו הרבה לאזור הרחבה. אנחנו צריכים לקחת את הדברים הטובים, לשמור על יציבות. חבל על שני השערים שספגנו, אבל נמשיך לעבוד קשה כי יש לנו שבוע לא קל. משחק כמו היום נותן ביטחון, כבשנו חמישה שערים ונראינו טוב. המשחק מול אסטנה הוא כזה בו אנחנו חייבים לנצח. התחלנו את העונה מוקדם מאוד ואנחנו רוצים לסיים את השלב הזה כמו שצריך לפני שנצא להפוגה קלה".

בצד השני, אלדד שביט ראה מהקווים את קבוצתו מובסת במשחקו הראשון כמאמן בליגת העל, אולם ניסה לשאוב עידוד. "ברור שלא קיוויתי לזה", אמר. "לקחנו בחשבון שאנחנו באים כאנדרדוג, אבל אני חושב שהסיפור של המשחק היה במחצית הראשונה. הגענו עם תכנית שלא הצליחה. במחצית השנייה השתפרנו, בעיקר בפן ההתקפי. יש הרבה עבודה. אני אמצא את האיזון ונהיה קבוצה לגיטימית שתיתן פייט. יש עבודה, לא חסרה עבודה, אבל נעשה אותה. זה התפקיד שלי. פערי הרמות, האיכויות, הפיזיות. מכבי הייתה טובה מאיתנו בכל פרמטר. קיוויתי שמבחינה פיזית ניתן מאבק, אבל זה לא צלח. צריך להתחיל מאיזשהו מקום, אז זה המקום שאתחיל ממנו. אני לא חושב שליגת העל גדולה על הפועל עכו. אמנם המספרים מדברים בעד עצמם, אבל אנחנו שואפים להשתפר ולהדביק את פערי הרמות. אנחנו צריכים לתת פייט מול מכבי תל אביב, לפחות באלמנטים הפיזיים והטקטיים. זה סיפור המשחק. קצת כיערנו את התוצאה עם השער החמישי. אם היה רק 4:2 אולי היינו מסיימים עם טעם אחר. אבל אנחנו צריכים להמשיך הלאה, המשחק הזה כבר גמור".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב חזרה לנצח עם 2:5 מוחץ על הפועל עכו, שלושער לעטר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully