וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש בראש: קינדה סיבך את באר שבע וניצח בדו קרב, אוחנה חגג בסיום

29.10.2017 / 23:20

הכוכב של אשדוד חזר להרכב אחרי ההשעיה וסיפק בישול וסלאלום מרשים, אבל לא ממש הוכיח שגם לו מגיע לעבור לבירת הנגב. קשר האלופה השלים לראשונה 90 דקות, אך לא שכנע. המאצ' אפ המרכזי

צילום ועריכה: קובי אליהו

גדי קינדה

שערים: 0
בישולים: 1

דריבלים מוצלחים: 2
מסירות מפתח: 1
בעיטות למסגרת: 1
איבודים: 5
חטיפות: 3
סחיטת עבירות: 2

בספטמבר 2016 קינדה היה קרוב מאוד לעבור להפועל באר שבע. זה היה רגע אחרי שהוא, מיכאל אוחנה ואור אינברום הובילו את אשדוד חזרה לליגת העל, אך בזמן שאוחנה זכה במעבר הנוצץ לשורות האלופה - קינדה נאלץ להישאר בעיר הנמל ולהתמודד עם מאבקי תחתית וחילופי מאמנים בקצב גבוה. הערב הוא עלה בהרכב, אחרי הדחה ממנו במחזור הקודם שהסתיימה בשער נהדר מהספסל וקיווה בעיקר לעזור לקבוצה שלו להשיג תוצאה מפתיעה ונקודות חשובות, אבל גם להראות לברק בכר שגם לו מגיע להצטרף לאוחנה, זריהן ואלחמיד בשורות היריבה. קינדה כבר תיכף בן 24 (מבוגר מאוחנה כמעט בשנתיים), הוא כבר לא שחקן טרי בליגה שלנו ומתחילת הקריירה נחשב לשחקן שנועד קבוצה גדולה יותר, אך דווקא הערב הראה לצד פעולות מצוינות מדוע זה עוד לא קרה.

הוא אמנם התגבר בקלות על איינבינדר ועל קורהוט ובישל למאוריסיו שער יתרון מפתיע, וגם היה קרוב להשוות אחרי סלאלום פנטסטי שהצית מצב משולש לזכות אשדוד, אבל גם בזבז מספר יציאות טובות קדימה עם החלטות לא טובות - כאלה שהוא עושה כבר יותר מידי שנים. בנוסף, כבר בתחילת המשחק קיבל כרטיס צהוב אחרי עבירה על איינבינדר באיזור מרכז המגרש, החמישי שלו העונה. אנחנו במחזור התשיעי כן? קינדה ייעדר מהמשחק הבא, החשוב כל כך, מול הפועל עכו. אם הוא מעוניין לחבור בסופו של דבר לאוחנה בבאר שבע, הוא צריך להיות הרבה יותר אחראי.

מיכאל אוחנה שחקן הפועל באר שבע מול דין דוד שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
מסוגל ליותר. מיכאל אוחנה/ברני ארדוב

מיכאל אוחנה

שערים: 0
בישולים: 0

דריבלים מוצלחים: 3
מסירות מפתח: 1
בעיטות למסגרת: 0
איבודים: 4
חטיפות: 1
סחיטת עבירות: 0

בפעם הראשונה העונה אוחנה השלים 90 דקות במשחק ליגה, אבל ממש לא בטוח שזה היה קורה גם אם ברק בכר לא היה נאלץ לבצע שני חילופים תוך פחות מעשרים דקות. אוחנה הוצב בתפקיד שהוא כל כך אוהב לבצע, וכשחקן החופשי בקישור של באר שבע היה מאוד מעורב בהתקפות וקיבל את התנאים האופטימליים להציג מעט מהיכולת שהצליח לנפק בעונה שעברה ולקנות דקות להמשך העונה, אבל זה לא ממש הלך. יותר מידי התקפות מעבר של באר שבע, גם לפני וגם אחרי השער של מאוריסיו, נגמרו בכדרורים אינסופיים ומאוד לא תכליתיים של אוחנה שאפשרו להגנת אשדוד לחזור לאחור. הוא לא בעט למסגרת, לא סיפק מסירת מפתח וגם בדקות הטובות של באר שבע הוא בעיקר עמד בצד והסתכל. בזמן שוואקמה, ובעיקר מליקסון (איזו ראבונה!), רקדו על המגרש וניצלו את הכושר הגופני המאוד לוקה בחסר של אשדוד, אוחנה אמנם לא הפריע אבל גם לא ממש הצטרף לחגיגה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

ראש בראש

בדו קרב בין שני השחקנים הצעירים שיצאו ממחלקת הנוער של אשדוד, ניצח קינדה למרות שהפסיד במשחק. הוא סיפק בישול נהדר וכמעט כבש, האם בקרוב ימצא את עצמו לצד אוחנה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully