וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "יש מספר מועמדים לתפקיד. טוני ואלאך הם שניים מהם"

29.10.2017 / 20:05

במכבי חיפה אישרו כי הם ממשיכים לחפש מנהל ספורטיבי: "אם נמצא מועמד מתאים, נביא כבר עכשיו". עדיין לא ברור האם השניים, הספרדי או המנהל הספורטיבי של ויטסה, יוכלו להגיע העונה

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: ליר שפיגלר

בווידאו: צפו בתגובות אחרי הפסדה של מכבי חיפה לעירוני קרית שמונה

"יש מספר מועמדים לתפקיד המנהל הספורטיבי של מכבי חיפה. מו אלאך וטוני הם שניים מהמועמדים לתפקיד, השאלה היא האם הם יכולים להגיע העונה". כך אמרו במכבי חיפה בנוגע למשרת המנהל הספורטיבי אותה הם מעוניינים לאייש במהלך העונה או בסיומה.

מוחמד אלאך, מנג'ר ויטסה ההולנדית, נמצא כעת תחת חוזה בקבוצתו, אך סוכן השחקנים רונן קצב כבר בודק לטענת גורמים הקשורים לעסקה אפשרות לשחרר אותו. טוני לא תחת חוזה, אך מעוניין להגיע רק בתום העונה. "אם נמצא מועמד מתאים נביא כבר עכשיו, אבל עדיין אין משא ומתן מתקדם עם אף אחד מהם", אמרו בחיפה.

עוד בנושא:

הנהלת מכבי חיפה לשחקנים: החופש בוטל, תגיעו לאימון
סיפור אחד יותר מדי: מדד הכיסא החם, מחזור 9
שחקנים: "לוזון איבד את חדר ההלבשה". במכבי חיפה ממתינים לשחר

מוחמד אלאך מנהל ספורטיבי ויטסה. GettyImages
נמצא תחת חוזה. מוחמד אלאך/GettyImages

אלאך (44) הוא הולנדי ממוצא מרוקני. הוא נמצא בתפקידו מאז אוקטובר 2013 ועבד מעל פטר בוס שאימן את מכבי תל אביב וכיום מאמן את בורוסיה דורטמונד. לפני כן, אלאך ביצע את אותו התפקיד גם בוונלו, טוונטה ו-ואלוויק, אך מעולם לא יצא מגבולות מדינתו. כשחקן, אלאך שימש כשחקן הגנה באקסלסיור, כרונינגן, דורדרכט, טוונטה ו-ונלו בין השנים 1996 ל-2006. בעונה שעברה הוא הצליח לזכות עם ויטסה בגביע היסטורי.

יחד עם זאת, במכבי חיפה הדגישו כי אין שום קשר לנושא גיא לוזון, שיוכרע במהלך השבוע. חיפה נפגשה עם מנהל ספורטיבי נוסף אחד לפחות, ושם מדגישים כי עדיין לא ברור אם אחד מהשלושה יגיע בסופו של דבר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully