וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי נפגש עם עיני וקיבל הודעה על סיום דרכו בנבחרת

29.10.2017 / 11:41

מאמן הנבחרת עוזב אחרי קמפיין אחד בו ישראל סיימה במקום הרביעי במוקדמות המונדיאל. אלישע: "עשיתי הכל כדי שהנבחרת תצליח". עיני: "בצד נצחונות יפים, היו גם דברים פחות מוצלחים"

(עדכון ראשון: 10:10)

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל היוצא. מגד גוזני
קמפיין אחד ודי. אלישע לוי/מגד גוזני

מאמן נבחרת ישראל, אלישע לוי, סיים את דרכו בנבחרת ישראל. לוי הגיע הבוקר (ראשון) למשרדי ההתאחדות לכדורגל
, נפגש עם היו"ר עופר עיני וקיבל את ההודעה על סיום דרכו.

עיני אמר היום: "אלישע לוי היה ונשאר מאמן מצוין, ואני מודה לו על העבודה המשותפת, על ההשקעה הרבה ועל התרומה לנבחרת ישראל. בצד נצחונות יפים במהלך קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 ולא מעט רגעים טובים, היו גם דברים פחות מוצלחים. אלישע, בכך אין לאיש ספק, עשה כל שלאל ידו כדי להביא להצלחת הנבחרת. החובה שלנו היא לקיים בחינה אמיתית ומעמיקה לגבי הנבחרת הבוגרת ולאפשר למאמן הבא את התנאים הטובים והנכונים ביותר להצלחה".

אלישע לוי אמר: "היתה לי זכות גדולה לאמן את נבחרת ישראל ונהניתי משיתוף פעולה מלא מצד יו"ר ההתאחדות עופר עיני וכל גורם אחר בהתאחדות לכדורגל. אין בי חרטה ולו הקטנה ביותר על ההחלטה לקבל עלי את התפקיד התובעני, המחייב והיוקרתי ביותר בכדורגל הישראלי. עשיתי הכל כדי שהנבחרת תצליח ולעולם אשאר אוהד גדול שלה. היו לי ולצוות שעבד עמי רגעים נפלאים, בצד רגעים פחות מוצלחים, ואני רוצה להודות לכל אחד מהם, כמו גם לאוהדי ולאוהדות שידעו בלא מעט הזדמנויות להזכיר לנו עד כמה הם אוהבים ומחויבים לנבחרת של כולנו. חשוב לי להודות לכל מי שעושה למען הנבחרת לילות כימים, אנשים שעבורם הנבחרת היא הדבר החשוב ביותר. אני מאחל הצלחה למי שיוביל את הנבחרת בקמפיין הבא ומתחייב לתמוך בה ללא סייג".

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל היוצא. מגד גוזני
מסיים את דרכו. אלישע לוי/מגד גוזני

עיני כבר הודיע כי לוי ימשיך בנבחרת ישראל לפני המשחק מול ספרד, אולם המאזן של הנבחרת מאז גרם לו להתלבטות בנוגע לזהות המאמן. הפגישה הגיעה בעיתוי לא מפתיע: לוי הוזכר כאחד המועמדים לאמן את מכבי חיפה.

לוי סיים את הקמפיין הנוכחי במקום הרביעי, בדיוק כמו בקמפיין הקודם אותו ניהל אלי גוטמן. בניגוד לקודמיו, הוא לא יזכה לקדנציה נוספת וכעת תצטרך וועדת האיתור להכריע מי יהיה המאמן הבא. שמו של יוסי אבוקסיס כבר עלה על ידי חבר הוועדה חיים רביבו, כשגורמים נוספים הזכירו את שמם של רוני לוי, ברק בכר (בינתיים מעדיף להישאר בבאר שבע) ואפילו אייל ברקוביץ'. גם אפשרות של מאמן זר עלתה, אולם בהתאחדות טוענים כי לא יוכלו להחתים מאמן יקר ולכן לא בטוח שהאופציה הזאת ריאלית כרגע. בהתאחדות יבדקו אפשרות למנהל מנהל מקצועי מעל המאמן, אך גם הדבר הזה כרוך באישור של ההנהלה, שתתכנס בחמישי בנובמבר.

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל היוצא. מגד גוזני
נפרד בפעם האחרונה מההתאחדות. אלישע לוי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully