וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א עוקבת אחרי סוגיית עידן ורד, הנושא עלול להגיע לבוררות

לצהובים יש רשימה של שחקנים שסיימו חוזה וכוכב בית"ר הוא השם החם, כאשר במכבי יכולים לשלם שכר כמעט כפול לשחקן. גורמים משפטיים המליצו לשחקן לפנות לבוררות במידה שימשיך לא לפתוח

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

במכבי תל אביב עוקבים בעניין אחרי עתידו של עידן ורד בבית"ר ירושלים. לקבוצה יש רשימה של כל השחקנים בליגה המסיימים את חוזיהם ואחד השחקנים היותר מעניינים מבחינת מכבי תל אביב הוא עידן ורד. כמו עומר אצילי ואלי דסה שעברו במחלקת הנוער של מכבי תל אביב וחזרו לקבוצה כשחקנים בשלים, גם ורד היה שחקן בגיל צעיר במכבי תל אביב במחלקה הצעירה והוא אחד השחקנים בהם מגלה הקבוצה עניין רב.

עוד בנושא:

חוזה לך ברח: על עתידו המעורפל של עידן ורד בבית"ר ירושלים
עידן ורד נותר מחוץ לסגל. גורם בבית"ר: "הקהל לא ייתן יד למקרה אצילי 2"

קשר בית"ר ירושלים עידן ורד מול חלוץ מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון. ברני ארדוב
בעונה הבאה ביחד? עידן ורד מול וידאר קיארטנסון/ברני ארדוב

ורד מסיים את חוזהו בבית"ר ירושלים בתום העונה, כך שהוא יהפוך לשחקן חופשי. במכבי תל אביב יכולים לשלם לו כמעט כפול, אבל בקבוצה עוד צריכים לראות האם השחקן לא יחתום בסופו של דבר על חוזה חדש בבית"ר ירושלים, אבל גם במקרה כזה יהיה לו סעיף שחרור אותו תוכל מכבי תל אביב לממש.

במידה שוורד ימשיך להיות מחוץ לסגל בית"ר ירושלים, או להיות מחליף במשחקים הקרובים, גורמים משפטיים המליצו לנציגי השחקן כי במקרה כזה עדיף לפנות לבוררות מהירה שעשויה להביא לשחרור בינואר. השחקן עצמו לא רוצה להגיע למצב כזה אך אם לא יהיה פיתרון למצבו ייתכן שלא יהיה מנוס מהמהלך הזה.

שחקנים נוספים שמאוד מעניינים את מכבי תל אביב הם קשר מכבי נתניה עלי מוחמד, קשרה של מ.ס. אשדוד גדי קינדה ואלמוג כהן שחקנה של אינגולשטאדט. גורם במכבי תל אביב העריך כי אחד מבין שלושת הקשרים המרכזיים האלה יגיע למכבי תל אביב.

בתוך כך הודיע הבוקר ארגון האוהדים של הקבוצה "מכבי פנאטיקס" כי חבריו יגיעו למשחק הערב מול הפועל עכו אבל לא יעודדו. כמו כן הבהירו בארגון כי החברים לא יפעלו נגד אוהדים אחרים של מכבי תל אביב שירצו לעודד הערב את השחקנים. בהודעה שלו טען הארגון כי הוא מתנגד לכך ששחקנים משחקים עם נעליים אדומות או כל סימן אחר בצבע האדום.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully