וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן זקן: "עידן ורד לא היה בריא לגמרי". נעים התלונן על השיפוט

28.10.2017 / 22:35

מאמן בית"ר ניסה להסביר את ההדחה מהסגל של כוכבו: "הצוות החליט שהוא לא כשיר". קלטינס נפצע וייעדר נגד בני יהודה. מאמן אשקלון תקף: "הרמתי גבה על המינוי של צביקה לוי".

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים ניצחה הערב (שבת) 0:2 את הפועל אשקלון וצימקה שוב את הפער מהפועל חיפה בפסגה. איתי שכטר וחן עזרא כבשו עוד לפני ההפסקה והבטיחו את הניצחון, בעוד שמנגד אשקלון סיימה את המשחק בתשעה שחקנים אחרי הרחקות של ספורי וראלי. עוד לפני שהחל המשחק עלו סימני שאלה גדולים כשעידן ורד הוצא מהסגל, למרות שלטענתו הוא היה כשיר לגמרי. אוהדי בית"ר לא אהבו את זה, קראו בשמו ובגנותו של אלי טביב. עוד בבירה: דוד קלטינס נפצע במהלך המשחק והוא סובל ממתיחה ולא ישחק נגד בני יהודה בשבוע הבא.

עוד בנושא:

ליגת העל: בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את הפועל אשקלון

מאמן בית"ר ירושלים בני בן זקן. סוכנות ג'יני
ממשיך לנצח ולהתעסק בדברים שמסביב. בני בן זקן/סוכנות ג'יני

בני בן זקן אמר בסיום: "אנחנו מאוד מרוצים מהניצחון והיו דקות שנתנו תחושה טובה מבחינת כדורגל, אבל זה לא מספיק. במחצית הראשונה לא נראינו טוב ואיבדנו כדורים, היינו חשופים. אחרי ההפסקה זה התאזן. אשקלון קבוצה קשה ומגיע לה כבוד, הם מקשים על כולם. כשבניון נכנס, הוא מכניס אנרגיות. הוא שחקן חשוב אצלנו".

לגבי ההוצאה מהסגל של עידן ורד: "עידן ורד לא התאמן כל השבוע חוץ מחמישי ושישי, שהוא לא הרגיש בריא לגמרי. הצוות החליט שהוא לא כשיר למשחק".

איתי שכטר: "מה שחשוב יותר מהשערים שלי זה הניצחון. לא היה משחק גדול אבל במיוחד בתקופה כזו מה שחשוב זה לאסוף נקודות. היינו יכולים להיענש במחצית הראשונה. אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לתקן דברים ונעשה את זה. אליפות? לדבר קדימה ורחוק זה במחזורים היותר מאוחרים. שמחים ומאושרים מהניצחון אבל לא מסתכלים יותר מדי קדימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. ברני ארדוב
שוב מתעסק בשופטים. יובל נעים/ברני ארדוב

יובל נעים התעסק בעיקר בשיפוט: "יצרנו מספיק מצבים ולא כבשנו. שיחקנו מול קבוצה טובה ועזרנו לה. ראיתם מה קרה עם השופט היום. זה במעמד צד אחד. הרמתי גבה על המינוי של צביקה לוי לפני המשחק, אבל איגוד השופטים ממשיך בשלו והם עושים את הדברים כמו שהם רוצים ואין מי שיסדר את זה. לשחק טוב ויפה בליגה הזו זה לא מספיק. אנחנו מקבלים שערים בכל מתפרצת".

"חסרים לנו ארבעה שחקנים מאוד משמעותיים ולמשחק הבא אנחנו צריכים להסתדר גם בלי ספורי וראלי, זה לא קל. נתעשת ונעשה את הדברים טוב יותר בהמשך. דברים שהלכו לנו בהתחלה, הולכים עכשיו קשה יותר. אנחנו לא מצליחים לכבוש. שחקן שמגיע למצבים האלה צריך לכבוש. שיחקנו בסדר, עד ההרחקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully