וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו סימן למבקריו לשתוק: "אנשים מדברים יותר מדי. שיירגעו. תנוחו"

מאמן יונייטד סגר חשבון אחרי ה-0:1 על טוטנהאם: "תירגעו קצת. אל תהיו כל כך עצבניים. אל תתרגשו יותר מדי". גווארדיולה שיגר מסר לשחקני סיטי אחרי ה-2:3 על ווסט ברומיץ': "יש לאן להשתפר"

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"מי לוקח אליפות בינואר?". פפ/רויטרס

שתי הקבוצות של מנצ'סטר סיטי ויונייטד השיגו היום (שבת) ניצחונות חשובים בפרמייר ליג וחיזקו את מעמדן בצמרת הטבלה. סיטי רשמה ניצחון ליגה שמיני ברציפות 2:3 על ווסט ברומיץ'. המאמן הקטלאני פפ גווארדיולה בחר לעקוץ בסיום את שחקניו ואמר: "יש לנו עוד הרבה לאן להשתפר. היום זה משחק שהיינו חייבים לנצח 1:5, או 1:6 ולא 2:3".

על מהלך המשחק אמר גווארדיולה: "ניצחנו וזה מה שחשוב. לא נלחצנו כשהתוצאה הייתה 1:1 וגם לא כשהובלנו 2:3. הם התמקדו בהגנה ולמרות זאת אנחנו הצלחנו לעשות את שלנו".

כשנשאל על האמירה של מנג'ר ליברפול יורגן קלופ לפיה סיטי נראים כמו קבוצה שמסוגלת לזכות באליפות בינואר השיב פפ: "אתם באמת ראיתם קבוצה שעושה את זה? אנחנו רוצים לנסות להשיג ניצחון על ארסנל וגם להעפיל לשלב הבא בליגת האלופות. המצב שלנו טוב כעת ואנחנו ננסה להמשיך באותה הדרך".

עוד בנושא
אנגליה: מנצ'סטר סיטי עם ניצחון שמיני רצוף - 2:3 על ווסט ברומיץ'
אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:1 את טוטנהאם משער של מרסיאל
איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 בחוץ את מילאן מצמד של גונסאלו היגואין

ז'וזה מוריניו, מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
שוב גנב את ההצגה. מוריניו/רויטרס

מן העבר השני של העיר מנצ'סטר יונייטד המדורגת במקום השני בטבלה ניצחה 0:1 את טוטנהאם ופתחה פער של שלוש נקודות מהספרס שבמקום השלישי. את ההצגה במהלך המשחק גנב כמעט כהרגלו המנג'ר הפורטוגלי של השדים האדומים ז'וזה מוריניו, שעם סיום המשחק הביט למצלמה ושם אצבע על פיו כסימן השתקה. כידוע, רבים ביקרו את היכולת של הקבוצה במחזורים האחרונים, כולל בהפסד להאדרספילד והתיקו מול ליברפול.

מוריניו נשאל למי התכוון כשסימן לשתוק, ואמר: "יש אנשים שמדברים יותר מדי. תירגעו, תנוחו קצת. אל תדברו יותר מדי. לדבר, לדבר, לדבר. תירגעו. תירגעו קצת. אל תהיו כל כך עצבניים. אל תתרגשו יותר מדי. לא, זה לא כוון ליריבה, הם עשו את העבודה שלהם. אין לי בעיה איתם.

"אני שוב מאושר, כי ניצחנו קבוצה טובה מאוד. אני אוהב את הקבוצה מאוד, מאוד. אהבתי את התצוגה שלנו, מעבר לתוצאה. גם אם היה נגמר 0:0 או 1:1, התחושה שלי כלפי השחקנים הייתה זהה כי הם נתנו הכל. כל מצד היה נראה כאילו הוא חשוב בקריירה שלהם, עם הריכוז והפוקוס שהיה שם, במיוחד כשאסור לשכוח את האיכות של היריבה שעמדה מולנו".

מוריניו הוסיף ש"ידענו שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לעשות טעויות רבות בהגנה והיום עמדנו במטרה הזאת היטב".על מרסיאל שנכנס כמחליף והכריע את המשחק בשער ניצחון אמר: "לפעמים הוא עולה בהרכב ולא כובש. בסך הכול אני יכול להגיד שהוא תורם לנו המון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully