וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר: "מצדיע לשחקנים, כיף לאמן אותם". בונדר: "הפילו עליי עליהום גדול"

מאמן הפועל חיפה פרגן לשחקניו אחרי הניצחון על רעננה. יואב כץ: "לא חושב על חיזוק". מנגד, המאמן המפסיד התייחס לעובדה שעמד על הקווים ללא תעודת פרו: "תפנו אליי אש ואקבל זאת באהבה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלינגר חוגג עם פלקושצ'נקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפועל חיפה שחזקה הערב (שבת) הישג בן 18 שנה אחרי שהשיגה ארבעה ניצחונות ליגה רצופים. זאת אחרי ניצחון ביתי 0:2 על הפועל רעננה שמצידה ממשיכה להיאבק בתחתית. שערים של רוסלן ברסקי (5) ומקסים פלקושצ'נקו (35) הכריעו את המשחק לזכות האדומים שעדיין ללא הפסד ליגה העונה.

המאמן המנצח ניר קלינגר אמר בסיום: "שיחקנו מול קבוצה ששיחקה בסגנון שונה, עם כדורים ארוכים. נערכנו לכך, אבל לא ניצלנו מספיק את היכולות שלנו היום ויש לנו מה לשפר. לא היינו במשחק ב-20 הדקות הראשונות ונתנו להם לדחוף אותנו אחורה. אחרי כמה שיחות עם השחקנים זה התאזן וכבשנו את השני. היה משחק מורכב מבחינה טקטית. אני מצדיע לשחקנים, זו חוויה לאמן אותם".

קלינגר הוסיף: "הייתי במעמדים האלה לשמחתי ואני יכול להקרין מהניסיון שלי על השחקנים. אבל כבר שלושה משחקים אנחנו פייבוריטים מול קבוצות לכאורה קטנות מאיתנו, אבל אנחנו מנצחים וזה מלמד אותי שהשחקנים מבינים את מקומם ולא נבהלים. אבל צריך להמשיך לתחזק את יכולת הלחימה שלנו ולא להפסיק. מגיע קרדיט עצום לשחקנים. אני לא חושב שהסגל קצר לסיבוב הראשון, יש לנו גם ספסל טוב והרכב שרץ. אני מכניס את עדן בכוח לשחק, כי אני רוצה שהוא יחזור, אני צריך אותו. ממחזור שלישי שואלים אותי מתי זה ייגמר, אבל נמשיך לעבוד בצניעות".

הבעלים של חיפה, יואב כץ, נשמע מרוצה ואמר: "זה מחזור תשיעי, 25 אחוז מהליגה. בינתיים אנחנו כמעט מושלמים, אבל יש עוד 75 אחוז. רעננה טובים, היו להם הזדמנויות ואנחנו ניצלנו את שלנו. לשמחתי הם לא ניצלו את שלהם. אני לא חושב על חיזוק, אלא רק על נתניה. נצטרך לשחק טוב יותר ממה ששיחקנו היום. מגיע לאוהדים לחגוג, אני מקווה שאחגוג איתם גם בשבוע הבא".

שחקן ההתקפה רוסלן ברסקי, שכבש את השער הראשון, הוסיף: "אני נהנה פה מכל רגע, המעבר מהלאומית לליגת העל עשה לי רק טוב. ברור לנו איפה אנחנו נמצאים. אם נמשיך ברמה הזו, אפשר לעשות דברים יפים העונה. אני לא מחליט, אבל כל אחד רוצה לחזור למכבי תל אביב. בינתיים טוב לי בהפועל חיפה, אני מרוצה מכל רגע פה".

עוד בנושא
ליגת העל: הפועל חיפה ניצחה 0:2 את הפועל רעננה ושמרה על המקום הראשון
ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה את מכבי חיפה 0:1
עידן ורד מחוץ לסגל. גורם בבית"ר: "הקהל לא ייתן יד למקרה אצילי 2"

דני בונדר מאמן הפועל רעננה. לילך וייס, מערכת וואלה!
"אין לי תלונות על השחקנים". בונדר/מערכת וואלה!, לילך וייס

מנגד מאמן רעננה, דני בונדר סיכם בהבנה ואמר: "יש פערים בין שתי הקבוצות אם נאמר את האמת, אבל אני שמח שהמשכנו ללחוץ ולסכן את השער במחצית השנייה. אבל אני לא אוהב את המחמאות, נצטרך לקחת את הדברים הטובים, לשכוח את הטעויות הטיפשיות ולנסות להרים את הקבוצה. השבועיים האחרונים היו טובים יותר, עם אנרגיות חיוביות ואין לי תלונות על השחקנים. אנחנו מסתכלים על מה שיש לנו ומנסים להוציא את המיטב".

על מעמדו כמאמן והחוסר בתעודת פרו אמר בונדר: "אני בינתיים במערכת וכל מה שהיה סביבי לא נגע בי יותר מדי. היה עליהום גדול שהפילו עליי, למרות שהתופעה הזו מתרחשת שנים. תמשיכו להפנות אליי אש ואקבל את זה באהבה. אתם צודקים, אבל התחלתי תהליך והתקדמתי כי הצלחתי. כל אחד יכול להיות מאמן? אני לא כל אחד. זה לא אומר שמותר לי לעמוד על הקווים. אני צריך ללמוד ואעשה את זה. הבאתי תוצאות יפות ותואר היסטורי למועדון הזה ואנשים פה סומכים עליי. אני עוזר מאמן, אחזור לעמדה שלי ואמשיך לתת הכל למועדון. אני רוצה להיות מאמן ראשי, אבל בעתיד. לא האמנתי שאעמוד על הקווים אחרי שמונה מחזורים, זו לא הדרך שבניתי לי ונוצר מצב בו נכנסתי למשבצת הזו. שאף אחד לא ידאג, אחזור למקום שלי. זה היה ניסיון טוב ונראה לאן השבוע הזה ייקח אותנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully