וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בעקבות ההפסד, גובר הלחץ במועדון להיפרד מגיא לוזון

שחר ישוחח עם לוזון, כשאיתי מרדכי הוזכר כמועמד במקרה שיעזוב. המאמן: "אני מתוסכל, בטוח שאני יכול לשפר את הקבוצה". גרשון: "תקופה לא קלה". חמישה עצורים בקטטה בין אוהדי הקבוצה

צילום: סוכנות ג'יני, עריכה: ליר שפיגלר

גיא לוזון עשוי לסיים את תפקידו כמאמן מכבי חיפה, לאחר שהקבוצה הפסידה הערב (שבת) 1:0 בחוץ לעירוני קרית שמונה. לירוקים יש 11 נקודות בלבד מתוך 27 אפשריות אחרי שבעה מחזורים, כשהם רחוקים 12 נקודות מהיריבה העירונית הפועל חיפה שניצבת בפסגה. לוזון, שקיבל את התפקיד בפברואר השנה, רשם את הפסדו ה-12 מתוך 23 משחקי הליגה אותם אימן, מתוכם 11 הפסדים היו על האפס.

במכבי חיפה טוענים כי עדיין לא התקבלה כל החלטה חדשה, אך מחר בבוקר שחר צפוי לשוחח עם המאמן. ללא קשר לשאלת מועד הפרידה מלוזון, מי שכבר הוזכר כאחד המועמדים להחליפו הוא מאמן קבוצת הנוער איתי מרדכי. מאמן הנבחרת, אלישע לוי, אמור להיות פנוי משום שהוא צפוי לסיים את תפקידו בנבחרת באופן רשמי בשבוע הבא, אבל עדיין לא נעשתה פנייה אליו.

במועדון ראו במשחק בקרית שמונה את המבחן המשמעותי של לוזון אחרי פתיחת העונה הרעה, אך התאכזבו מהיכולת וכמובן מההפסד השני ברציפות והרביעי העונה בליגה, כך שהלחץ לפטר את המאמן גובר.

גם הקהל הביע את אכזבתו בסיום והגיב בבוז לשחקנים שניגשו בסיום כדי להודות. האוהדים גם קראו בשמו של חיים סילבס. במהלך המשחק התפתחה קטטה ביציע אוהדי מכבי חיפה, ככל הנראה עקב ויכוח פנימי בין קבוצת אוהדים. השוטרים הפרידו בין המעורבים ועצרו חמישה אוהדים שעל פי החשד היו מעורבים בקטטה.

עוד בנושא:

מכבי חיפה הפסידה בקרית שמונה, הפער מהפסגה: 12 נקודות

מאמן מכבי חיפה, גיא לוזון. סוכנות ג'יני
משחקו האחרון בחיפה? גיא לוזון/סוכנות ג'יני

גיא לוזון אמר בסיום: "אני מאוד מתוסכל ומאוכזב. מול בית"ר ירושלים שלטנו ויצרנו הרבה מצבים וכבשו מולנו פעמיים וגם היום, באחת ההתקפות הבודדות שלהם, אחרי שעוד עשיתי חילוף התקפי כדי לממש את השליטה שלנו בשדה, עקצו אותנו. עד הסוף, החמצנו מצבים של 100 אחוז. אני מאוד מתוסכל כרגע. חסרה לנו המסירה האחרונה. שלטנו במחצית השנייה ולא יצרנו מספיק מצבים וזה לא טוב. וגם במשחק כזה, צריך לשמור על השער ובמשחקים האחרונים עוקצים אותנו בהתקפות הבודדות של היריבות. נצטרך להמשיך להשתפר, להיות תכליתיים יותר בשליש האחרון של המגרש. אני בטוח שנוכל להפוך את המצב ובטוח שאני יכול להוציא את הקבוצה לדרך חדשה. אם זה תלוי בי, אני ממשיך. גם היום לא היינו צריכים להפסיד, אולי תיקו".

הבלם רמי גרשון אמר: "כבוד גדול לענוד את סרט הקפטן, מבאס שבמשחק כזה אנחנו לא מצליחים לנצח. זו תקופה לא קלה, אבל הדרך היחידה לצאת ממנה היא להישאר מאוחדים, אנחנו והצוות. יש לנו הרבה אמון אחד בשני. צריך לעבוד ולמצוא פתרונות כי ברור לכולם שמשהו לא עובד. באימונים זה נראה הרבה יותר טוב, אבל אנחנו מתקשים במשחק כמו היום".

המאמן המנצח חיים סילבס חגג בסיום: "אמרתי לאחמד עאבד לפני המשחק שיהיה קשה במחצית הראשונה והוא ייכנס ויכריע את המשחק, וזה מה שקרה. זה היה מדהים. אחמד עבר טלטלות. מול בית"ר השבוע הוא עשה צעד חזרה לתוך הקבוצה. הקבוצה הזו צריכה להתגבש מבפנים, זה היה ערב הגיבוש הכי טוב שהיה לנו העונה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully