וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השנה החלומית של אנגליה: הנבחרת עד גיל 17 זכתה באליפות העולם

הנבחרות הצעירות של אנגליה ממשיכות לעשות חיל: ספרד כבר הובילה 0:2 בדקה ה-31 בגמר מונדיאל הנערים, אבל האנגלים ביצעו מהפך ענק במחצית השנייה והוסיפו עוד תואר לארון הגדוש

שחקני נבחרת אנגליה עד גיל 17 חוגגים. AP
שנה חלומית לנבחרות הצעירות של אנגליה/AP

אליפות העולם עד גיל 17, שנערכה בשלושת השבועות האחרונים בהודו, הגיעה הערב (שבת) לסיומה והשנה החלומית של נבחרות אנגליה הצעירות נמשכה עם זכייה של השחקנים באדום-לבן, אחרי קאמבק ענק ו-2:5 בגמר מול נבחרת ספרד.

ריאן ברוסטר שחקן נבחרת אנגליה עד גיל 17. רויטרס
מלך שערי הטורניר. ברוסטר/רויטרס

הספרדים, שניצחו את אנגליה בפנדלים בגמר היורו שנערך לפני חמישה חודשים וחצי, פתחו בסערה ועלו ליתרון 0:2 מצמד של סרחיו גומס מהנוער של ברצלונה, תחילה אחרי כדור שטייל ברחבה (10) ולאחר מכן בבעיטה חזקה מקרוב (31). אלא שרגע לפני ההפסקה (44), הכוכב הגדול של הטורניר, ריאן ברוסטר מליברפול, נגח פנימה וכבש את השער השמיני שלו באליפות (הוא הוכתר כמלך השערים).

המחצית השנייה הייתה כולה של אנגליה. מורגן גיבס וייט איזן משני מטרים (58) אחרי מהלך קבוצתי יפה ופיל פודן ממנצ'סטר סיטי השלים מהפך (69) אחרי עוד התקפה מהירה. ספרד התפרקה והאנגלים ניצלו זאת לעוד שני שערים לקראת הסיום. מארק גוהי מצ'לסי כבש אחרי ערבובייה ברחבה (84) ופודן השלים צמד לאחר שנשלח בכדור עומק (88), מה שהבטיח את הניצחון הגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully