וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ניצחונות לדאבור, קבהא ומרציאנו, תיקו לביטון, הרוש ורוני לוי

חלוץ זלצבורג לא כבש הפעם ב-0:2 על אלטאך, שוער היברניאן שמר על רשת נקייה ב-0:1 על מאת'רוול, מאריבור עלתה לפסגה בסלובניה. ביטון שוב הוצב כבלם ב-1:1 של סלטיק מול קילמרנוק, אנורתוזיס ניצלה מהפסד בדקה ה-96

שוער היברניאן, אופיר מרציאנו. GettyImages
שני משחקים רצופים ללא ספיגה. אופיר מרציאנו/GettyImages

מונס דאבור פתח בהרכב של רד בול זלצבורג, אך הערב (שבת) לא כבש בניצחון הביתי 0:2 על ריינדורף אלטאך. החלוץ הישראלי השלים 90 דקות, כשהאנס וולף (29) ואמאדו היידארה (82) החזירו את האלופה לפסגת הליגה האוסטרית, לפחות עד משחקה של שטורם גראץ שעדיין לא שיחקה במחזור ה-13.

* ניר ביטון השלים 90 דקות בעמדת הבלם של סלטיק, אך אלופת סקוטלנד לא הצליחה לנצח בבית את קילמרנוק הלפני אחרונה וסיימה רק ב-1:1. לי גריפית'ס כבש בדקה ה-43, אבל ג'ורדן ג'ונס הפתיע עם השוויון בדקה ה-60. סלטיק עדיין ללא הפסד, אך עם יתרון של נקודה בלבד בפסגה אחרי 11 משחקים.

* מרואן קבהא רשם 90 דקות במדי מאריבור, שניצחה 0:1 במסגרת המחזור ה-14 בחוץ את דומז'לה ועלתה, לפחות זמנית, לפסגה בסלובניה.

* אופיר מרציאנו שמר על רשת נקייה בניצחון החוץ של היברניאן 0:1 על מאת'רוול בליגה הסקוטית. מרטין בויל הכריע בדקה ה-27 וביסס את היברניאן במקום החמישי עם 19 נקודות - בדיוק כמו המפסידה המדורגת רביעית.

* אריאל הרוש השלים 90 דקות ב-1:1 הדרמטי של אנורתוזיס פמגוסטה בחוץ מול אומוניה ניקוסיה בליגה הקפריסאית. דוגלאו השווה בדקה ה-96 ומנע מרוני לוי הפסד ראשון העונה.

* קובי מויאל נכנס כמחליף בדקה ה-88 בניצחון של ניו יורק קוסמוס 2:5 על פורטו ריקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully