וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הפועל ירושלים מארחת את בראד גרינברג ואשדוד

28.10.2017 / 16:29

האלופה תקווה להשאר מושלמת כשתפגוש את מאמנה לשעבר וקבוצתו (21:00, ספורט 5). מאט האוורד ישוב בהפועל תל אביב שתארח את הפועל אילת, עירוני נהריה תפגוש בביתה את בני הרצליה

בר טימור אוסטין דיי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
בליגה ירושלים מצליחה. טימור/ברני ארדוב

משחקי המחזור הרביעי בליגת העל יימשכו מחר (ראשון) עם שלושה משחקים נוספים. הפועל ירושלים, אחרי ההפסד השלישי ברציפות ביורוקאפ, תרצה להשאר בלתי מנוצחת בליגה כשתארח את מאמנה לשעבר בראד גרינברג ומכבי אשדוד. הפועל תל אביב תחפש להתאושש מהשבוע הלא פשוט שעבר עליה, כשתארח את הפועל אילת של מאיר טפירו. עירוני נהריה המרשימה תארח בביתה את בני הרצליה.

בראד גרינברג, מכבי אשדוד. לירון מולדובן
מפגש מעניין. גרינברג/לירון מולדובן

הפועל ירושלים - מכבי אשדוד/באר טוביה (21:00, משולב בספורט 5)

המטוטלת שעוברת על הפועל ירושלים בין הליגה ליורוקאפ המשיכה גם בשבוע שעבר. הקבוצה של פוטיס קציקאריס התחילה את השבוע עם ניצחון חוץ משכנע במסגרת המקומית על חשבונה של הפועל תל אביב, אך ארבעה ימים לאחר מכן חזרו לאכזב באירופה והפסידו בבית לבאיירן מינכן החזקה. ירושלים יודעת שעם כל הכבוד להצלחות עד כה בליגה, המטרה העיקרית של הקבוצה בשלב הזה היא לעבור שלב ביורוקאפ, ואם לא ידעו לנצח באמצע השבוע את רג'יו אמיליה בחוץ, הם במצב קשה מאוד ביחס לסיכויי ההעפלה. ליאור אליהו סוחב פציעה קלה בשבועות האחרונים וצפוי לקבל דקות מוגבלות במשחק הבית נגד אשדוד. בבירה ממשיכים לחפש אחר רכז שיחליף את קרטיס ג'רלס ששוחרר.

מכבי אשדוד/באר טוביה היא חידה מתחילת העונה. במשחק נגד גלבוע/גליל היא הייתה דומיננטית אך הצליחה להפסיד, שבוע וחצי לאחר מכן פירקה את מכבי חיפה בקלות בבית תוך כדי הצגת יכולת משכנעת, אך בתחילת השבוע שעבר הושפלה בחוץ על ידי מכבי ראשון לציון בצורה קלה מאוד. באשדוד יודעים שבסגל הקיים הם יתקשו להיות חלק מחבורת הצמרת, אבל משם ועד הצגת היכולת המאכזבת מהשבוע שעבר הדרך היא ארוכה. אלכס צ'וברביץ' היה נקודת האור של אשדוד בשבוע שעבר נגד ראשון לציון, ובאשדוד יקוו כי ימשוך את היכולת גם למשחק בירושלים. בראד גרינברג יפגוש את הקבוצה אותה אימן בעבר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן הפועל תל אביב מאט הווארד. ברני ארדוב
חוזר לפעילוץ מאט הווארד/ברני ארדוב

הפועל תל אביב - הפועל אילת (20:40, משולב בספורט 5)

אחת ההבטחות הגדולות של טרום העונה מתחילה את העונה בגמגום. הפועל תל אביב באה למשחק הבית השלישי שלה מתחילת העונה עם רצף של שני הפסדי ליגה, ועם שבוע לא פשוט בכל הנוגע להתנהלות ולשם של המועדון. האדומים עמדו לדין משמעתי ביום חמישי האחרון בעקבות התפרעות האוהדים בהפסד לירושלים במוצאי שבת שעבר, ונקבע להם עונש של משחק רדיוס אחד נגד גלבוע/גליל. בינתיים, במועדון רוצים מאוד לחזור לנצח, ויקבלו לקראת ההתמודדות את מאט האוורד, שלא שיחק כלל נגד ירושלים, ומתאושש מפציעה בכף הרגל שהגבילה אותו.

בהפועל אילת התאכזבו מהיכולת שהציגו השחקנים במשחק הליגה האחרון נגד עירוני נהריה בבית, יכולת שהזכירה את משחקי ההכנה ומחזור הפתיחה של השחקנים של מאיר טפירו. במועדון לא התכוונו לתת לעניינים להסתדר לבד וביצעו שינוי שני בסגל כששחררו את הפורוורד-סנטר דנזל בואלס, שהגיע עם משקל יתר למועדון. במקביל לחיפושים אחר פורוורד במקומו של בואלס, באילת מקווים למצוא את הקצב במשחק החוץ נגד הפועל תל אביב, ולקבל יותר מאאלנדו טאקר, ששיחק בעונה שעברה במדים האדומים, שעד כה לא מרשים בעיר הדרוית.

שחקן עירוני נהריה יפתח זיו מול שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. אדריאן הרבשטיין
צפו להיות כשיר. זיו/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה - בני הרצליה (20:20, משולב בספורט 5)

פתיחת העונה הטובה של עירוני נהריה המשיכה גם בתצוגה מצוינת של הקבוצה של אריק אלפסי שניצחה בצורה משכנעת את הפועל אילת בחוץ. נהריה הפסידה רק פעמיים מתחילת העונה - בגמר גביע ווינר למכבי תל אביב, ובמחזור הפתיחה בליגה להפועל ירושלים, והיא נראית כרגע כאחת הקבוצות היותר מחוברות שיש לליגה להציע. יפתח זיו, שנפצע במשחק באילת בקרסול, צפוי להיות כשיר להתמודדות. מי שעדיין לא מוכיח את עצמו הוא הסנטר עוסמאן דראמה, אך בנהריה ממשיכים לתת לו הזדמנות ולא ממהרים להכריע לגביו.

הרבה מאוד ציפיות היו בבני הרצליה בתחילת העונה, וכרגע נראה שהשחקנים של מיקי גורקה לא נמצאים בדרך לעמוד בהן. שני ניצחונות בלבד בחמשת המשחקים הרשמיים של הקבוצה, ובהרצליה מגיעים קצת לחוצים לשבוע הקרוב, בו תקיים שני משחקי חוץ, בנהריה ביום ראשון ובשרלרואה ביום שלישי. במועדון מספרים כי עדיין לא נמצא האיזון בין השחקנים החדשים לישנים, וברגע שזה יקרה גם התוצאות יגיע, כששני הזרים החדשים של המועדון - אקסבייר ת'יימס ודומיניק ארצ'י, ממש לא מרשימים עד כה. הרצליה עומדת על רצף של תשעת הפסיד ליגה בחוץ מאז הסיבוב השני בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully