וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארליך וסלע ניצחו במשחק הזוגות, ישראל גברה על רומניה 0:3 בדייויס

צמד הוותיקים גבר 3:6, 4:6, 6:7 (4) על ואסילה אנטונסקו ובוגדן בורזה והבטיח הישרדות בבית 1 האירופי/אפריקאי. ישראל תשחק נגד דרום אפריקה בפברואר ואם תנצח, תפגוש את צ'כיה

יוני ארליך דודי סלע עם קפטן הדייויס הראל לוי. אלכס גולדנשטיין, אתר רשמי
ניצחון חלק. סלע וארליך/אתר רשמי, אלכס גולדנשטיין

נבחרת הדייויס של ישראל הבטיחה היום (שבת) את הישרדותה בבית 1 האירופי/אפריקאי אחרי שעלתה ל-0:3 על רומניה בקרב הפלייאוף. דודי סלע ויוני ארליך עלו למשחק הזוגות ברמת השרון וניצחו את ואסילה אנטונסקו ובוגדן בורזה 3:6, 4:6, 6:7 (4) ארחי שעתיים ותשע דקות.

הרומנים התייצבו למפגש הדייויס ללא הטניסאי הבכיר שלהם מריוס קופיל וכבר אתמול ישראל עלתה ל-0:2; דודי גבר על ניקולאה פרונצה 3:6, 4:6, 4:6 ועידן לשם ניצח את דראגוש דימה 3:6, 7:5, 2:6, 6:3, 3:6.

המשמעות היא כאמור הישארות של ישראל בבית 1 האירופי/אפריקאי וב-2018 היא תשחק בסיבוב הראשון נגד דרום אפריקה במפגש שיתקיים בביתה של האחרונה ב-2-4 בפברואר. המנצחת בהתמודדות הזו תפגוש את נבחרת הדייויס של צ'כיה ב-6-8 באפריל.

יוני ארליך אמר: "אני שמח שהצלחנו לסיים את זה חד וחלק ובלי לסבך ולהגיע ליום ראשון. חשוב לכולנו לסיים את זה כמה שיותר מהר. עשינו את העבודה, לא התעלינו לרמה גבוהה אבל היו תנאים מסובכים. היו רוחות אבל ברגע שנכנסו לקצב אני חושב ששלטנו לכל אורך המשחק ולא היה לנו סיכון".

דודי סלע: "הם קצת הפתיעו אותנו. לדייויס אין חוקים, משחקים בשביל הדגל וזה משהו אחר. אני קצת נתתי להם להיכנס למשחק ואחרי זה אני חושב שהיה כבר יותר טוב".

דודי סלע טניסאי ישראלי. אלכס גולדנשטיין, אתר רשמי
0:3 חלק/אתר רשמי, אלכס גולדנשטיין
יוני ארליך טניסאי ישראלי. אלכס גולדנשטיין, אתר רשמי
סגרו את הסיפור בלי תקלות/אתר רשמי, אלכס גולדנשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully