וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל עכו: אור דסה עשוי לפתוח, יצחקי ומיכה בסגל?

הקשר הצעיר הרשים בגביע הטוטו והוחלט להקפיצו לסגל הבוגר, כשהוא מועמד גם ל-11. שני החוזרים מפציעות עשויים לקבל דקות (א', 20:10, ספ'1). אלדד שביט יעלה עם שלושה בלמים בבכורה?

מחזור 9הסתיים29/10/2017
מכבי תל אביב
  • עטר (28)
  • ריקן (30)
  • ריקן (69)
  • עטר (76)
  • עטר (90)
2:5
  • (80) קניקובסקי
  • (86) מוליץ'
הפועל עכו
צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב:

המאמן ג'ורדי קרויף החליט להקפיץ את אור דסה לסגל הקבוצה הבוגרת בעקבות משחקו המצוין ביום חמישי האחרון בגביע הטוטו מול בני יהודה. דסה היה צריך להיכלל היום (שבת) בסגל קבוצת הנוער לדרבי מול הפועל תל אביב, אבל קרויף החליט שההופעה שלו שלשום, צריכה להעניק לו מקום בסגל מול הצפוניים. דסה היה פעיל מאוד בגביע הטוטו וסחט שני פנדלים עבור הצהובים, וכעת יקבל הזדמנות להוכיח שמקומו עם הבוגרים, שם משחק אחיו אלי (שפצוע בשבועות האחרונים). ייתכן אף שדסה יפתח מחר בהרכב מול הפועל עכו, אולי דווקא כמגן ימני, ובמכבי תל אביב יש כאלה שהחלטה כזו תעביר מסר לכל השחקנים. "אור דסה צריך להמשיך לשחק בהרכב", אמר גורם בקבוצה, "זה מסר שצריך לעבור לכל השחקנים. אין גיל, אין זהות. מי שטוב צריך להמשיך".

וידאר קיארטנסון, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, טל בן חיים ואבי ריקן צפויים לחזור להרכב, בעוד ברק יצחקי ודור מיכה עשויים לשוב לסגל ואולי אף להשתלב במהלך המשחק. טינו סוון סושיץ' המורחק יצטרף אל הפצועים חוסה רודריגס, אלי דסה, אייל גולסה וארון שוינפלד שכבר מגביר קצב באימונים אבל עדיין לא כשיר להיות בסגל. אוהדי הקבוצה מארגון האוהדים מכבי פנאטיקס עשויים להמשיך במחאה מחר ולא לעודד, בעקבות רצף האכזבות של הקבוצה במשחקים האחרונים.

הפועל עכו:

אחרי חילופי המאמנים, בהפועל עכו יודעים שהם יוצאים לסדרת משחקים בהם מלבד המשחק נגד מ.ס. אשדוד אף אחד לא נותן להם באמת סיכוי להוציא נקודות. למרות זאת, במועדון מקווים שהשינוי על הקווים יביא לשינוי על המגרש כבר מול מכבי תל אביב. "אלדד שביט מאמן צעיר ומחובר לשחקנים", העיד שחקן בקבוצה, "אבל אין קסמים. אנחנו עוד צריכים להכיר אותו והוא אותנו". בשלב זה לא ברור האם שביט יעשה שינויים מרחיקי לכת, כשעושה רושם שלוטם זינו עשוי לקבל מקום ב-11. כמו כן, ישנה התלבטות אם לפתוח במערך הרגיל או כזה של שלושה בלמים, ולא ברור האם עמראן אלקרינאוי יחזור להרכב או ימשיך לעלות מהספסל.

עוד בנושא:
שחקני מכבי תל אביב הופתעו על ידי עשרות אוהדים באימון
קרויף מודה: "עבר עלי שבוע קשה". סושיץ' בדרך החוצה ממכבי תל אביב
אבירם ברוכיאן: "הלב שלי בבית"ר. רציתי להיות היוסי בניון שלה"

שחקן מכבי תל אביב אור דסה. קובי אליהו
הרוויח קידום. אור דסה/קובי אליהו

טריוויה

* לא רק פתיחת העונה הכי גרועה בעידן ג'ורדי קרויף: מכבי תל אביב עם 14 נקודות אחרי שמונה מחזורים - הכי מעט שלה מאז עונת 2009/10. גם אז היו לה 14 נקודות, אבל היא כבשה שער אחד יותר וספגה שלושה פחות.

* הצהובים עדיין מחכים לכובש רביעי בליגה. עד כה התחלקו 12 השערים בין עומר אצילי (5), וידאר קיארטנסון (4) וניק בלקמן (3).

* מכבי תל אביב ניצחה את הפועל עכו בכל תשעת המפגשים האחרונים, עם הפרש שערים כולל של 1:30.

* הניצחון האחרון של עכו הושג ב-19 בנובמבר 2011, אז מוטי איוניר אימן את מכבי תל אביב והובס 3:0 (ניסו קפילוטו, ניקולאס פלצ'וק וסטפן שצ'פוביץ').

* כאורחת, עכו ניצחה את מכבי תל אביב רק באותו משחק גביע בלתי נשכח ב-4 במרץ 2006, כשהגיעה כקבוצת לאומית לבלומפילד וחגגה עם 0:4. יובל שפונגין הוא השריד היחיד בשתי הקבוצות מאותו משחק.

(עדכון ראשון: 13:04)

הרכבי הקבוצות

שופט: לירן ליאני
אצטדיון: נתניה
קהל: 6132

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully