וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן הביסה 0:3 את ניס, צמד לאדינסון קבאני

גם ללא ניימאר המושעה, הצליחה הקבוצה של אונאי אמרי לנצח את הקבוצה הצוללת של לוסיאן פאברה. החלוץ האורוגוואי כבש צמד (3 ו-31) אחרי שני בישולים של אנחל די מריה, דאנטה כבש עצמי (52)

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
המפציץ. קבאני/רויטרס

אחרי ה-2:2 הדרמטי במשחק החוץ הקשה מול מארסיי בראשון, הצליחה פריס סן ז'רמן לחזור לנצח הערב (שישי) עם 0:3 נינוח מאוד מול ניס המאכזבת, במשחק שפתח את המחזור ה-11 בליגה הצרפתית. גם ללא ניימאר, שספג כרטיס אדום מול הדרומיים במשחק הליגה האחרון, חגגה פ.ס.ז' בזכות צמד של אדינסון קבאני הבלתי נלאה ושער עצמי של דאנטה. החלוץ האורוגוואי כבר עם 12 שערי ליגה העונה עבור קבוצתו, הכובש השני בטיבו הוא ניימר עם 7 שערי ליגה ובמקום השלישי נמצא השער העצמי עם 4.

השער הראשון הגיע כבר בדקה השלישית. אנחל די מריה הגביה כדור חופשי משמאל, אדינסון קבאני צלל בצורה נהדרת ונגח לפינה הקרובה ופנימה. סיומת של חלוץ גדול ו-0:1 לפריס סן ז'רמן. האורוגוואי השלים צמד בדקה ה-31 אחרי עוד בישול של די מריה. הפעם הארגנטינאי הקפיץ לו כדור עם הרבה רגש, קבאני חלף על פני השוער ומול שער ריק בעט פנימה בקלות את ה-0:2. בדקה ה-52 עלתה הקבוצה של אונאי אמרי ל-0:3 אחרי שדאנטה הרחיק כדור לשערו שלו בעקבות הורדה עם הראש של קבאני. סגנית האלופה חוגגת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully