וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב הופתעו על ידי עשרות אוהדים באימון

27.10.2017 / 12:10

הרוחות סוערות למרות הניצחון על בני יהודה: עשרות אוהדים נכנסו למתחם באין מפריע, האימון הופסק לכמה דקות וחודש לאחר שהשחקנים ניגשו לדבר עימם. החרם יימשך גם בראשון מול הפועל עכו?

צילום ועריכה: קובי אליהו

עשרות אוהדי מכבי תל אביב הגיעו היום (שישי) לפני הצהריים לאימון הקבוצה בקרית שלום כדי למחות נגד השחקנים, אחרי תצוגות הנפל שלהם מול אסטנה והפועל באר שבע. האוהדים הגיעו עד לגדר הסמוכה לכר הדשא כדי למחות מול השחקנים, שהופתעו מהאקט. בעקבות ההפרעה, האימון הופסק לכמה דקות וחודש רק לאחר שהשחקנים ניגשו לדבר עם האוהדים המוחים. באישורה של הקבוצה, ארבעה אוהדים שוחחו עם כמה מהשחקנים.

באופן מפתיע ויוצא דופן, לא הייתה שום אבטחה אזרחית במקום והאוהדים נכנסו באין מפריע עד למגרשי האימון של הקבוצה. במכבי תל אביב מחזיקים כוח אבטחה בשכר ודווקא היום, האוהדים הצליחו לחדור פנימה.

עוד בנושא:

קרויף מודה: "עבר עלי שבוע קשה". סושיץ' בדרך החוצה ממכבי תל אביב
ניק בלקמן יוזמן לבירור פנימי בעקבות התעקשותו לבעוט את הפנדל השני
רבע גמר גביע הטוטו: מכבי תל אביב ניצחה 0:3 את בני יהודה

שחקני מכבי תל אביב אלירן עטר, ברק יצחקי, אבי ריקן. יוסי ציפקיס
אין רגע דל בקרית שלום. עטר, יצחקי וריקן באימון/יוסי ציפקיס

כזכור, ארגון "הפנאטיקס" הודיע אתמול על החרמת משחק גביע הטוטו מול בני יהודה, ואכן רק כ-500 איש הגיעו לאצטדיון בנתניה. מכבי תל אביב אמנם ניצחה 0:3, אבל גם זה לא הרגיע את הרוחות.

בארגון וגם בקרב אוהדים אחרים קיימת תמימות דעים שהאשמים המרכזיים במצב של הקבוצה הם השחקנים, ולכן ייתכן שהמחאה תימשך גם מול הפועל עכו ביום ראשון הקרוב וחלק מהאוהדים יחרימו את המשחק או שיגיעו למחות נגד השחקנים בצורה אחרת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully