וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאיל פרוחורוב מכר 49 אחוז ממניות ברוקלין נטס

המיליארדר הרוסי בדרך החוצה? ג'וזף צאי מחברת עליבאבא רכש את המניות על סמך הערכת המועדון בשווי 2.3 מיליארד דולר. אחרי שהוסיף לארסנל שלו קליעה משופרת מבחוץ, בלייק גריפין רוצה MVP

מיכאיל פרוחורוב בעלי ברוקלין. GettyImages
הסוף מתקרב. פרוחורוב/GettyImages

עידן מיכאיל פרוחורוב בברוקלין נטס מתקרב לסופו? ב-ESPN מדווחים היום (שישי) כי המיליארדר הרוסי החליט למכור 49 ממניות המועדון לג'וזף צאי, מיליארדר טייוואני-קנדי מבעלי חברת עליבאבא, שיחזיק באופציה לרכוש את שארית המניות בעתיד. המכירה תתבצע על סמך הערכת המועדון בשווי של 2.3 מיליארד דולר ולפי הסיכום פרוחורוב יישאר במועדון למשך ארבע שנים נוספות, ואמור להמשיך לקבל החלטות מקצועיות, אך לא מן הנמנע שימכור את אחוזיו בהמשך.

עוד בנושא

שלשת ניצחון לבלייק גריפין, בוסטון נקמה במילווקי, הצגה לקאזינס
לברון המתוסכל שבר שיא, גולדן סטייט כועסת: "ההגנה היתה איומה"

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס, מטביע מעל ארון ביינס, בוסטון סלטיקס. AP
למי שתוהה, המהלך הזה הסתיים בעבירה. יאניס מרחף מעל ארון ביינס/AP

בקושי שבוע עבר מאז פתיחת עונת ה-NBA, ונראה שיש כבר שני מועמדים מוקדמים ומפתיעים ל-MVP. יאניס אנטטוקומפו המשיך את פתיחת העונה המופלאה שלו גם הלילה (בין חמישי לשישי) עם 28 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים מול בוסטון, ולמרות שהבאקס שלו הפסידו 96:89 לבוסטון, הוא ממשיך להעמיד מספרים היסטוריים. הוא מעמיד עד כה ממוצעים של 35 נקודות (62.4 אחוז מהשדה), 10.6 ריבאונדים ו-5.6 אסיסטים למשחק - מה שהופך אותו אוטומטית לשחקן הראשון בתולדות ה-NBA שמסיים את חמשת המשחקים הראשונים של העונה עם ממוצעים של לפחות 35 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. בנוסף, 175 הנקודות שקלע מפתיחת העונה הם הכי הרבה אי פעם עבור שחקן של הבאקס בחמשת המשחקים הראשונים של העונה.

על פי ההערכות העדכניות של סוכנויות ההימורים בווגאס, הוא הפייבוריט לזכות בסיום העונה ב-MVP. אבל הלילה הוא נתקל בהגנה הקשוחה של בוסטון, שבניגוד למפגש הקודם מולו בו עשה ככל העולה על רוחו, הציבה בפניו אתגרים משמעותיים. הסנטר אל הורפורד הופקד עליו פעמים רבות ומנע ממנו את הגישה לצבע, אזור בו הוא בלתי ניתן לעצירה כפי שהמספרים מלמדים. הוא אמנם סיים את המשחק עם 28 נקודות, אבל ירד מ-30 לראשונה מתחילת העונה ולא קלע בצבע אפילו פעם אחת ברבע האחרון.

"המבטים שלי היו די דומים ביחס למשחקים קודמים, אבל ברור שהם התכוננו אליי טוב מאוד ועשו דברים מיוחדים כדי להגביל אותי", אמר יאניס בסיום. "הם צופפו את הצבע כבר מפתיחת המשחק ומנעו ממני את המרווחים שאני רגיל אליהם. אני יודע שזה מה שהולך לקרות מעתה והלאה. מה שאני צריך לעשות זה לסמוך על ההתקפה שלנו, לנסות להזיז את הכדור ולקבל אותו בעמדות טובות יותר".

במהלך המשחק ניסה אנטטוקומפו מהלך הרפתקני, כשהמריא לדאנק מעל ידיו המושטות של ארון ביינס, ממרחק רב. בסופו של דבר ביינס הצליח לעצור את המהלך באופן חלקי, עם עבירה. "היי, בשביל זה אני פה. אני מנסה להקשות כמה שיותר על היריבים מול הטבעת", אמר ביינס בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בלייק גריפין, לוס אנג'לס קליפרס, חוגג שלשת ניצחון. AP
בכושר שיא. בלייק גריפין/AP

אבל יאניס הוא לא היחיד שמוזכר בתור מועמד ל-MVP בימים אלו. בלייק גריפין נהנה מאוד ממעמדו החדש בקליפרס, בהיעדרו של כריס פול, והלילה רשם ציון דרך נוסף, כשקלע שלשת ניצחון שנתנה לקבוצתו ניצחון 103:104 על פורטלנד בחוץ. המספרים של גריפין מתחילת העונה מרשימים מאוד - 26 נקודות (57 אחוז מהשדה, 42 אחוז מהשלוש), 9 ריבאונדים, 5 אסיסטים וחטיפה למשחק. ובניגוד לאנטטוקומפו, הוא גם מוביל את הקליפרס לפתיחת עונה מרשימה למדי מבחינה קבוצתית, כשהיא עם מאזן 0:4 ומוליכה את המערב.

החלק המעודד במשחק של גריפין הוא הקליעה משלוש שהוסיף לארסנל. מתחילת העונה, קולע גריפין 2.5 שלשות למשחק ב-42 אחוזים. בסיום המשחק הלילה סיפר גריפין שבפסק הזמן המכריע, לפני שלשת הניצחון, המאמן דוק ריברס שרטט עבורו תרגיל לזריקה משתי נקודות. "הסתכלתי על דוק והוא אמר, 'אני מריץ תרגיל בשבילך'. אמרתי לו, 'לשלשה!', והוא ענה, 'לא, לשתיים'. בסופו של דבר לקחתי את מה שההגנה נתנה לי, ולשמחתי הכדור צלל פנימה", סיפר.

גריפין אמר ש"זה ניצחון גדול מאוד שנותן לנו הרבה ביטחון להמשך. זה היה משחק החוץ הראשון שלנו, ולנצח אותו מול אוהדים כאלה...זה פשוט נהדר. היינו בפיגור רוב המשחק, היינו יכולים בקלות לרחם על עצמנו ולהתפרק, אבל לא עשינו את זה אפילו לשנייה אחת". על האפשרות שיזכה ב-MVP אמר ש"זו מטרה שסימנתי לעצמי מגיל צעיר, והלוואי שזה יקרה עכשיו".

בלייק גריפין, לוס אנג'לס קליפרס, קולע שלשת ניצחון מעל אד דייויס, פורטלנד בלייזרס. AP
כלי נשק חדש. גריפין קולע את שלשת הניצחון/AP

עוד חדשות NBA

* על פי שלל דיווחים, מילווקי היא הקבוצה שהכי מעוניינת באריק בלדסו שנמצא מחוץ לתוכניות של פיניקס. על פי כריס היינס מ-ESPN, הסאנס צפויים לדרוש את הרכז הצעיר והמבטיח של הבאקס, מלקולם ברוגדון, כחלק מהעסקה.

* לברון ג'יימס שוב מפקפק בהחלטות הניהוליות של קליבלנד: למחרת ההפסד לברוקלין, התייחס ג'יימס לבחירת הדראפט שקבוצתו תקבל מהנטס בסיום העונה - כחלק מהטרייד השנוי במחלוקת על קיירי אירווינג. "בכלל לא בטוח שזו תהיה בחירה טובה כל כך, או גבוהה במיוחד", אמר ג'יימס אמש. "כולם מדברים על מה נצליח להשיג מהבחירה הזו וכמה גבוהה היא תהיה, אבל בסוף אולי הם ירצו לקבל את הבחירה שלנו", הוסיף טיירון לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully